#1
Ik had vanavond ketamine gesnoven, dit doe ik wel regelmatig. Daarbij heb ik 2 ballonnen lachgas geinhalleerd. Toen het een beetje uitgewerkt was ben ik in bed gaan liggen met muziek op. Toen het helemaal uitgewerkt was (tenminste, dat dacht ik toch) kreeg ik een hele enge ervaring.
Het licht was uit, maar het licht van m'n beeldscherm stond nog aan. Ik lag op bed met m'n ogen dicht, toen ik opeens iets aan mijn benen voelde trekken en met me rond begon te zwieren. Ik probeerde m'n ogen open te doen, maar het bleef helemaal donker. Het leek alsof ik heen en weer werd geschud en ik hoorde de wind (door het snelle draaien) ruizen in m'n oren. Ik weet dat ik echt begon te schreeuwen om hulp. Opeens kon ik m'n ogen openen en lag ik in precies dezelfde houding en het licht van m'n beeldscherm was nog steeds aan. Ik dacht, het was maar een droom dus ik deed weer een poging om te gaan slapen.
Deze keer ging ik op m'n rug liggen. Ik deed weer m'n ogen dicht en precies hetzelfde gebeurde. Dit tot 3x toe. Ik heb meteen erna het licht aangedaan en ben dit report beginnen te schrijven. Ik durf niet te gaan slapen, ik wil het niet nog eens meemaken want het is enorm angstaanjagend.
Heeft iemand hier nog ervaring mee? Terwijl ik dit typ lijkt het helemaal uitgewerkt te zijn. Het is ook inmiddels 3 uur geleden sinds m'n laatste lijntje, maar de ervaring is nog geen 20min geleden.
Het licht was uit, maar het licht van m'n beeldscherm stond nog aan. Ik lag op bed met m'n ogen dicht, toen ik opeens iets aan mijn benen voelde trekken en met me rond begon te zwieren. Ik probeerde m'n ogen open te doen, maar het bleef helemaal donker. Het leek alsof ik heen en weer werd geschud en ik hoorde de wind (door het snelle draaien) ruizen in m'n oren. Ik weet dat ik echt begon te schreeuwen om hulp. Opeens kon ik m'n ogen openen en lag ik in precies dezelfde houding en het licht van m'n beeldscherm was nog steeds aan. Ik dacht, het was maar een droom dus ik deed weer een poging om te gaan slapen.
Deze keer ging ik op m'n rug liggen. Ik deed weer m'n ogen dicht en precies hetzelfde gebeurde. Dit tot 3x toe. Ik heb meteen erna het licht aangedaan en ben dit report beginnen te schrijven. Ik durf niet te gaan slapen, ik wil het niet nog eens meemaken want het is enorm angstaanjagend.
Heeft iemand hier nog ervaring mee? Terwijl ik dit typ lijkt het helemaal uitgewerkt te zijn. Het is ook inmiddels 3 uur geleden sinds m'n laatste lijntje, maar de ervaring is nog geen 20min geleden.