Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer XTC op latino dansfeest

eerste keer XTC op latino dansfeest

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een report om te huilen.
p
pukel95Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Joow mensen , laten wij bij het begin beginnen, ik ben een jongen, 16 jaar en woon in amersfoort.
afgelopen zomervakantie kwam een maat van me naar me toe,(noem m ff A) en zij tegen mij dat hij de vorige avond xtc had gebruikt, door de manier hoe hij de effecten vertelde aan mij was ik direct verkocht, ik sprak met een andere maat van me(ik noem hem ff B)af om de laatste weekend tijdens de vakantie met hem een p'tje te nemen.
een paar weken later toen ik in portugal zal, vroeg een andere maat van me(ik noem m ff D), om op de laatste zaterdag bij het dias latinos feest in het centrum van amersfoort ons helemaal kapot te smoken, aangezien mijn geheugen best erg is aangetast was ik allang vergeten dat ik met B een p'tje zou doen, toen hij mij vroeg naar die zaterdag , vroeg ik D meteen of hij wou meedoen, en naar een beetje getwijfel zij hij ja, nou ik dus fucking erg verheugen, gaan we op de vrijdag ervoor ff goed smoken zoals D had voorgesteld, kom ik ineens A tegen die voortstelde of hy kon komen omdat er wel een nuchter persoon bij moest zijn voor onze 1e keer, ik d8 hoe meer mensen hoe beter. dus hier zat ik dan zaterdag ochtend p'tjes proberen te fixen, na wat moeite enzo, had ik uiteindelijk 3 p'tjes gefixt, toen ik bij de stad aankwam en ik A zag , zij hij dat hij geen zin had om meetegaan omdat hij niet als enige nuchter wou zijn. ...... 10 minuten later een p'tje voor A gefixt,uiteindelijk ingenomen toen we allemaal bij elkaar waren , en ff gaan lopen om de stadsring, kwamen we uiteindelijk bij een bankje ginge we ff chille. keek ik opeens naar B die keek alsof hij de hemel zag, wij allemaal whooow geak jij spacet m ofwa, en hij begint te genieten als een geak. een aantal minute later kijk ik naar A die kaaktrekkingen had als de kanker zodat ik wist dat hy m ook spacte, nar 40 minute ging ik ff zeiken en BAM! keihard als een fucking explosie knalt in, gelukzalig gevoel vervult me hele lichaam, ik voel pure energie vanaf mijn tenen omhoog komen, de boys die nog heel rustig op t baknje zaten schrokken ook kanker hard omdat ik opeens als een trein langs kwam rennen en praten als een geak, even later ging D ff een paar andere matties halen( hij voelde nog helemaal niks) toen hij terug kwam zag ik meteen aan zn kop dat hy m spacete, elke persoon die ik zich was de beste, iedereen was fucking chill, uitendelijk stad in gaan lopen en chillen bij de podiums en dansen op zn moer , uiteindelijk rond een uur 0f 3 helamaal kapot en richting huis gaan lopen, verder gwn heel chill geslapen en volgende dag geen kater ofiets. wel de gekste avond van mijn leven. niet te beschrijven de lol die ik heb gehad met de boys en gwn mensen die ik niet ken (vooral antilianen).. beste avond ooit , beste drug ooit peacee! :smoke:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg kort, verder leuk:)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
STONER030 zei:
Een report om te huilen.
Klik om te vergroten...
Haha zo kan je het ook zeggen
Klik om te vergroten...

Waarom die negativiteit?
Hij doet tenminste moeite om zijn report hier neer te pennen, wel makkelijk van jullie om zo te reageren...
Kom eerst zelf met een deftig report voor je een ander begint af te schrijven.

OT Mooi report, zo'n latino dansfeest lijkt me wel leuk om tegen te komen wanneer je onder de pillen zit
Ik kon vroeger ook gewoon slapen na een nachtje xtc, en ook nooit echt een kater aan overgehouden wel een 'prettig' na-gevoel.

Hoop nog van je te horen,

grts
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een report om te huilen.
Klik om te vergroten...
Haha zo kan je het ook zeggen
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom die negativiteit?
Hij doet tenminste moeite om zijn report hier neer te pennen, wel makkelijk van jullie om zo te reageren...
Kom eerst zelf met een deftig report voor je een ander begint af te schrijven.
Klik om te vergroten...
Ik heb alleen gezegd dat het report langer kan, meer niet. En ik heb zelf ook de moeite genomen om reports neer te 'pennen'. Waar praat je over :confused:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
STONER030 zei:
Een report om te huilen.
Klik om te vergroten...
Haha zo kan je het ook zeggen
Klik om te vergroten...

nogmaals, dit.
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ShootingStar zei:
Een report om te huilen.
Klik om te vergroten...
Dit schreef ShootingStar, ik reageerde daarop: Zo kan je het ook zeggen.
Eerst beter lezen
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
STONER030 zei:
ShootingStar zei:
Een report om te huilen.
Klik om te vergroten...
Dit schreef ShootingStar, ik reageerde daarop: Zo kan je het ook zeggen.
Eerst beter lezen
Klik om te vergroten...

nikste beter lezen...
jou reactie betekend instemmen met wat shootingstar schreef.
had ff jullie beiden geciteerd maar ook meer gericht naar shootingstar.
ga hier niet meer over uitbreiden, als jij dit niet begrijpt is dat jou probleem. en probeer nou niet weer een tegenreactie neer te pennen. dit is zinloos
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jij ben degene die er de hele tijd weer op in moet gaan, so zip it

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."