#1
Een paar weken geleden besloten een maat en ik ineens om maar wat truffels te halen omdat we anders toch niks te doen hadden (ik bleef bij hem slapen op zijn studentenkamer) We hadden nog maar één keer truffels gedaan, de lichtste waarvan we een bakje gedeeld hadden. Nu hadden we gekozen om van de een na sterkste ongeveer een bakje te delen en er maar soep van te maken, omdat we de vorige keer het echt gruwelijk vies vonden. Toen we eenmaal bezig waren hadden we maar wat mxe genomen, best een flinke dosis volgens mij (gebruik het bijna nooit) en toen we echt helemaal op de top zaten was mijn eerste gedachte: LACHGAS!
Dus ik maakte ons wat ballonnen klaar en daar gingen we. Ik ging zo hard, dat alles een soort van supermario wereld werd, zoals je die in de aller eerste versie kunt inbeelden. Ik zag niks meer, alles was mat-wit, alleen twee grote groene vlakken, waar super mario doorheen sprong. Toen ik eruit kwam was alles zwart-wit en dat is het daarna ook de rest van de trip gebleven. De tweede ballon was nog heftiger, er was net een optrede van Lady Gaga op tv en ik keek haar in haar ogen aan toen de trip begon. Haar gezicht bleef me aankijken en draaide wild in mijn trip, ik hoorde de muziek heel raar en alles was Lady Gaga tijdens die lachgas trip. Echt super raar en de meest intense drugservaringen die ik meegemaakt heb. Voor de rest waren we tegen het eind van de truffeltrip een soort van zombies geworden, omdat de mxe de bovenhand begon te nemen. Alle muren oefende een soort van negatieve zwaartekracht op me uit en ik werd naar alle objecten toegezogen. Als ik stilzat, voelde de zwaartekracht op wel 8 verschillende manieren in mijn lichaam geschoven was. Op een gegeven moment, toen ik op de bank lag, werden mijn benen vloeibaar en vloeiden ze samen met de bank. Tijdens een van mijn lachgasballonnen voelde ik me zelfs samenvloeien met het universum, mijn lichaam was weg en alleen mijn onderbewustzijn was nog over. Ik had het gevoel alsof ik het begin van het universum, zelfs voor de oerknal, had meegemaakt. Ronduit geweldig getript! Maar misschien wel onverstandig om zoveel door elkaar te gebuiken...![:wink:]()
Dit was mijn eerste tripreport, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en als er nog tips zijn ben dan niet bang om ze te vertellen!![:wink:]()
Dus ik maakte ons wat ballonnen klaar en daar gingen we. Ik ging zo hard, dat alles een soort van supermario wereld werd, zoals je die in de aller eerste versie kunt inbeelden. Ik zag niks meer, alles was mat-wit, alleen twee grote groene vlakken, waar super mario doorheen sprong. Toen ik eruit kwam was alles zwart-wit en dat is het daarna ook de rest van de trip gebleven. De tweede ballon was nog heftiger, er was net een optrede van Lady Gaga op tv en ik keek haar in haar ogen aan toen de trip begon. Haar gezicht bleef me aankijken en draaide wild in mijn trip, ik hoorde de muziek heel raar en alles was Lady Gaga tijdens die lachgas trip. Echt super raar en de meest intense drugservaringen die ik meegemaakt heb. Voor de rest waren we tegen het eind van de truffeltrip een soort van zombies geworden, omdat de mxe de bovenhand begon te nemen. Alle muren oefende een soort van negatieve zwaartekracht op me uit en ik werd naar alle objecten toegezogen. Als ik stilzat, voelde de zwaartekracht op wel 8 verschillende manieren in mijn lichaam geschoven was. Op een gegeven moment, toen ik op de bank lag, werden mijn benen vloeibaar en vloeiden ze samen met de bank. Tijdens een van mijn lachgasballonnen voelde ik me zelfs samenvloeien met het universum, mijn lichaam was weg en alleen mijn onderbewustzijn was nog over. Ik had het gevoel alsof ik het begin van het universum, zelfs voor de oerknal, had meegemaakt. Ronduit geweldig getript! Maar misschien wel onverstandig om zoveel door elkaar te gebuiken...
Dit was mijn eerste tripreport, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en als er nog tips zijn ben dan niet bang om ze te vertellen!