Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChill middagje met Wiet en een space einde

Chill middagje met Wiet en een space einde

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KruimelbaktappelcakeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ey lui,
Ik ben nog net nieuw op het forum maar ik kijk hier al een tijdje rond.
Vooral de tripreports zijn zalig om te lezen. Nu heb ik zelf als gebruiker natuurlijk zat ervaringen meegemaakt en ik zal er nou 1 proberen neer te zetten.
Het is nu zondagmiddag en het zonnetje schijnt heerlijk, ik zit nu met de tv op reggea radio en ben ook wel redelijk stoned dus sorry als het report af en toe een beetje vaag word :smoke:

Wie? : Ik, P en R
Supply: Een 25 zak Santa Maria
Locatie: In de stad



Ik was toen 16 en op een vrijdagmiddag na school scheen het een perfect begin van het weekend om even een pure te roken en te genieten van het zonnetje in de stad.
Ik en R zijn al vrij ervaren en roken elk weekend redelijk wat jointjes. P daarintegen heeft nog maar 3x geblowd en is al 2x bad gegaan.
We besloten om naar de stad te fietsen en ergens in een parkje een dikke te roken.
Uiteindelijk toen we zaten te smoken was P best zenuwachtig maar ik verzekerde hem dat alles gewoon chill ging worden en we een focking chille middag tegemoet gingen.
Nadat de joint op was pakten we onze fietsen en kochten we bij de ah wat drinken.
Iedereen die wel eens stoned door de supermarkt loopt kent wel hoe het gaat.
Dik lachend om de random mensen om ons heen liepen we naar het energydrank hek. Na veel gelach gingen we bij de kassa staan. Ik sta eigenlijk elk weekend wel stoned in de rij van de kassa en persoonlijk vind ik dat echt heel space maar wel focking grappig. Ik lachte om hoe beleefd de cassiere astublieft en hoi tegen iedereen zegt.
Nadat we hadden afgerekend besloten we nog 1 te roken.

Op een grasveld ergens bij een bankje hadden we toen weer een pure gedraait en rookten we hem op. het vorige jointje was een uur eerder dus deze ging der lekker in. We besloten om te gaan mexen met dierennamen. Hier kwam niet vrij veel terecht want uiteindelijk noemden we ook gewoon voorwerpen. Dit was al een teken dat iedereen zich al vrij knetter en chill voelde :stoned:
Opeens bedacht ik me dat er in de stad het museum weer open was. Die was net helemaal verbouwd en voor mensen onder de 18 is het gratis toegang. P en R vonden het een goed idee om er heen te gaan en we pakten onze fietsen. Fietsen was verbazingwekkend chill in de 1ste versnelling en we reden ook maar 5 km/u op de heenweg. Toen we daar aankwamen gingen we naar binnen en het was meteen focking space. Heel hoge plafonnen en allemaal wit. We liepen naar de balie en vroegen of we gratis mochten doorlopen. Ja zei die mevrouw en ze keek ons maar raar aan. Ik kreeg nog een stapel papieren en boekjes voor de info maar dat boeide me vrij weinig. we liepen naar beneden en je had daar een vet luxe garderobe van hout enzo waar ook kluisjes waren. Wij wouden wel zon kluisje maar daar had je 1 euro voor nodig en ik had alleen een briefje van 5. Dus toen stond ik weer met men stonede kop bij de balie om te vragen of ze kon wisselen. Ik kreeg 2 muntjes van 2 en 1 van 1. Toen ik weer terugliep naar P en R bij de kluisjes stopte ik ze in mijn jaszak. Maar omdat ik altijd als ik stoned ben dan stop ik allemaal bullshit zoals infokaartjes van het museum in mijn jaszakken dus was het onmogelijk om het terug te vinden. Na 10 minuten tijdens een lachkick me zakken doorzocht te hebben, hadden we maar de hoop opgegeven en maar gewoon onze jassen en tassen in een kluisje gelegd zonder hem op slot te doen. We waren allemaal best wel stoned en onze wandeling door het museum begon.

Overal was het plafond iets van 4 meter hoog en alles was helemaal wit. Witte lampen schenen en alles kreeg een soort van lichtblauwe gloed. Er was een bewaker en die leek ons heel erg in de gaten te houden. Wij liepen langs allemaal kunst schilderijen en sommige zagen er zo space uit dat ze helemaal begonnen te trillen leek het. Wij moesten er alleen maar keihard om lachen. Andere mensen die in het museum waren zaten ons raar aan te kijken maar dat boeide ons vrij weinig. Wij liepen wel een uur in het nieuwe gedeelte rond en we waren telkens verbaasd over hoe space alles wel niet was. Na een hele tijd liepen we in een lift die helemaal gemaakt was van brons en marmer met allemaal glas. Wij gingen met de lift omhoog en ineens waren we in een vet middeleeuwse zaal. Met een heel hoog plafond en allemaal hout en schilderijen. In de zaal stond een piano en een stoel. Wij liepen helemaal verbaasd rond en omdat ik een beetje moe was ging ik op de stoel zitten. P had ooit pianoles ofzo gehad en die ging piano spelen. Ik voelde me net een koning op een stoel en met de muziek leek het net of ik een feestje aan het geven was met allemaal hofnarren. Het deed me denken aan de film Borat dat die in het hotel op een stoel gaat zitten en dan zeg: '' I'm the king in the castle! King in the castle!''
Ik deed een immitatie van hem en we kwamen niet meer bij van het lachen.
Maar toen ik opstond veranderde onze space helemaal.


Ik stond op en de hele stoel krakt zo in mekaar.
Wij staan er iets van 5 seconden verbaast naar te kijken en ik lees het bordje die voor de stoel staat. Blijkt het gewoon een antieke stoel uit 1840 te zijn.
Toen ging onze gedachte in 1 keer naar een soort van natuurlijk aangeleerd overlevingsgedrag en we begonnen enorm te rennen. Helemaal stijf van de adrenaline rush renden we door allemaal gangen op zoek naar de bronzen lift. Toen we na 10x fout gerent te hebben vonden we hem.
We gingen heel langzaam naar beneden en we zeiden dat we meteen onze jassen gingen pakken en hem zouden boeken. We liepen zo nonchalant mogelijk richting de garderobe langs de bewaker en we pakten onze jassen en tassen. Vervolgens liepen we langs de balie en zeiden doei tegen de mevrouw die erachter zat. '''Was het mooi?'' vroeg ze, '' Het was prachtig!'' zei ik als antwoord.
We liepen snel verder en pakten onze fietsen die buiten stonden. We fietsten richting onze huizen en we praatte over wat we wel niet gedaan hebben. Na nog veel gelacht te hebben gingen we uit mekaar en fietste ik tot ik thuis was.
Eenmaal thuis heb ik nog lekker zitten surfen op df en nog chill muziek geluisterd.
Al met al was het een super chill middagje :smoke:

Nou dit was dus me 1ste report. Ik heb nog wel 100 van dit soort verhalen dus ik zet er binnenkort wel weer 1tje neer. Misschien wel over een :xtc: tripje.
En geef maar een reactie van wat je van deze vind!

Groeten en hou je wiet droog en je bier nat! :stoned:
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste,

Leuk reportje maar een beetje jammer van zoon antieke stoel :P
Volgende keer toch iets beter oppassen.

Verder vind ik het zelf ook altijd bijzonder interessant om zulke dingen knetter te doen. Het verbreed je interesses en motiveert om nieuwe dingen te zien.
+ alles wordt gewoonweg leuker :P

Dingen als naar de dierentuin gaan en daar goed knetteren is ook een aanrader, haha.

Tripreports zijn altijd erg leuk alleen zelf kijk ik toch meer naar andere rapports uit dan die van blowen, aangezien dat niet ECHT wat met je doet qua trip. Je kunt nog volledig functioneren en je onder de mensen bevinden. En alles is leuk en aardig maar een tripreport over het gebruik van andere drugs zijn in mijn ogen veel interessanter :wink:

Mvg,

Dutchf4g
K
KruimelbaktappelcakeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De dierentuin is inderdaad ook heel chill om een beetje space rond te lopen.
En je hebt gelijk, het liefst kijk ik ook naar andere reports maar ik dacht dat dit wel een mooie verhaal was om als 1ste report te schrijven :sunglasses:

Ik zal even een lijstje maken waar mensen op kunnen stemmen om te bepalen wat me volgende wordt.

De keuzes:

1) Hardcore feestje met Xtc ( rood/groene audi + witte speakers ) + wiet :openmouth:
2) Bad trip verhaal van wiet toen ik 14 was :kots:
3) 2e keer Xtc ( blauwe diamantje miss net iets teveel ) op een hardcore feest + hasj :xtc:
4) 1ste keer Xtc op Syndicate 2011 in Dortmund :rock:
5) Wiet, Spacecake en Xtc ( rood/groene audi ) op een house feestje :xtc:

Drop een reactie met je keuze!
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
doe maar de badtrip van toen je 14 jaar was, meestal zijn deze waar je bad gaat de gekste dingen die je meemaakt (achteraf bekeken) dus lijkt wel interessant
btw, hebben jullie dan die 25gram santa maria met 3 opgerookt of enkel die 2 blunts?
grtz
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#5
steaker zei:
doe maar de badtrip van toen je 14 jaar was, meestal zijn deze waar je bad gaat de gekste dingen die je meemaakt (achteraf bekeken) dus lijkt wel interessant
btw, hebben jullie dan die 25gram santa maria met 3 opgerookt of enkel die 2 blunts?
grtz
Klik om te vergroten...

met 25 santa maria bedoeld ie 25 euro santa maria, wat pak em beet 2 gram is. Verder hoor ik liever tripreports over zwaardere drugs zoals ik al eerder aangaf :P maar de keuze is geheel aan jezelf.

Groet,

Dutchf4g
K
KruimelbaktappelcakeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uit die 25 euro zak is in totaal iets van 4 pure en 1 met redelijk veel wiet erin gedraait.
Maar toen hadden we ''maar'' 2 pure gerookt, jammer genoeg geen blunts :wink: .
Ik kocht het van iemand die het zelf kweekt dus betaal je uiteraard geen shop prijzen ( gelukkig )

Het bad trip verhaal is niet echt interessant qua gekke dingen, om het kort te beschrijven: weggezogen worden in een zwart gat gevuld met pure ellende.

Aangezien ik zelf XTC/MDMA reports ook leuk vind om te lezen denk ik dat ik daar iets over ga schrijven.

Iemand verzoekjes? Anders kies ik denk ik voor mijn 1ste keer op Syndicate 2011.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."