#1
Background
Mijn eerste egte ervaring met drugs was op mijn 15e toe ik lachgas voor het eerst deed. Ik vond het toen zo geweldig dat ik er zeker een half jaar zware addict aan was, vaak meerdere dagen achter elkaar 4-10 patronen per dag. Ik begon last van mijn gehoor te krijgen en toen ben ik er helemaal mee gestopt.. voor 2.5 jaar. Sindsdien heb ik alcohol(veel), DXM(veel), wiet(heel veel), codeine, truffels, kratom, tabak(veel), gebruikt en onderhand was ik het effect van lachgas totaal vergeten. Overigens had ik lachgas nog nooit met iets anders gecombineerd. Maar nu wil ik mijn leven beteren en niet meer roken, zuipen enzo en nu was ik van plan om 1x per week een pure wiet te smoken(dit ga ik nog veranderen naar wietmelk waneer dit kan, ik woon nu nog bij mijn ouders die het er niet mee eens zijn als ik drugs gebruik dus het klaar maken en oraal innemen van wiet bleek niet erg praktisch op dit moment te zijn.) en daarna 2 lachgas patronen te knallen om me zo intens ver weg en chill te voelen dat ik voldaan ben voor een week.
De trip
Het begon om 9:30 s'ochtens, in de ochtend omdat ik drugs(op alcohol na) altijd beter vind vroeg op de dag, veel euforischer. Ik deed het vandaag met 1 ander persoon die 0.5gr sterkere wiet(silver haze) rookte, hij had nog nooit lachgas gedaan in zijn leven. We besloten het de eerste keer maar met 1 patroon per persoon te doen om kennis te maken met het effect.
9:30 - Ik rookte 0.7 gram wiet in een pure joint.
9:38 - Het komt harder aan als ik verwacht had, maar het is niet te erg.
9:45 - Ik ging naar de supermarkt en ik werd opeens heel erg bang om de lachgas te doen(die ik bij me had), omdat ik het effect me niet kon herrineren maar wel wist dat het intens was. Ik voelde me konstant gespannen als ik eraan dacht die lachgas te gaan gebruiken. Ook werd ik opeens paranoia over die patronen die opwarmde in mijn zak, dat ze zouden ontploffen ofzo. Maar ik zetten al deze gedachtes van me af.
10:30 - Ik besluit om het te gaan doen, de andere persoon die bij me was zou kijken hoe ik het deed en het dan zelf ook doen. Ik maakte een balon klaar en mijn hartslag ging steeds harder. Ik zet de ballon aan me mond en begin te inhaleren, mijn hart gaat wild tekeer maar dan.. opeens voel ik het oude vertrouwde gedempde gevoel en dan als een klap in mijn gezicht is opeens mijn hele lichaam helemaal verdoofd(ik voelde mijn hartslag helemaal niet en ik was geheel ontspannen) ik vergat helemaal wie ik was en voelde me egt nog beter als ik me in mijn hele leven met welke drugs dan ook heb gevoeld, gek genoeg voelde ik me ook gestimuleerd want ik begon op te staan en rond te lopen, en alles voelde heel ver weg(geluid zicht etc). voor mijn gevoel duurde dit effect heel lang maar het zal zo'n 2-3 minuten zijn geweest denk ik. Hierna was mijn hele wietspace verandert, ik was me niet meer van mijn hartslag bewust en al mijn spieren voelde enorm ontspannen en slap en ik spacede ook harder/dromeriger.
12:10 - ik voel mij nog steeds zeer ontspannen en dromerig.
Conclusie
Ik denk dat wiet lachgas egt exponentieel versterkt want de tijd lijk veeel langzamer te gaan tijdens de space en de space is veel dieper en relaxter. Ook merk ik na de intens dissociatieve rush nog heel lang een ontspannen dromerig gevoel door de lachgas. Wat betreft mijn gehoor, ik heb nu nergens last van maar dat kan komen omdat ik het 2.5 jaar geleden egt overdreven veel deed, nu deed ik slechts 1 patroon en had ik niets meer bij me. Lachgas is zeker verslavingsgevaarlijk(denk ik), een beetje als crack ofzo. Als je meer lachgas patronen binnen handbereik hebt liggen is de kans dat zodra je over je lachgas piek heen bent direct weer een patroon wil nemen zeer groot. In het vervolg ga ik dan ook alleen opstap buiten met mijn lachgas pom met 2 patronen en wiet, zodat ik niet kan denken: oh nog 1tje kan wel, oh nog 1tje kan wel, oh nog 1tje kan wel. Ik heb op dit moment wel 8 patronen binnen handbereik maar omdat het alweer meer dan een uur geleden is dat ik dat patroon deed heb ik nu niet zon craving ernaar dus is het wel ok.
Mijn eerste egte ervaring met drugs was op mijn 15e toe ik lachgas voor het eerst deed. Ik vond het toen zo geweldig dat ik er zeker een half jaar zware addict aan was, vaak meerdere dagen achter elkaar 4-10 patronen per dag. Ik begon last van mijn gehoor te krijgen en toen ben ik er helemaal mee gestopt.. voor 2.5 jaar. Sindsdien heb ik alcohol(veel), DXM(veel), wiet(heel veel), codeine, truffels, kratom, tabak(veel), gebruikt en onderhand was ik het effect van lachgas totaal vergeten. Overigens had ik lachgas nog nooit met iets anders gecombineerd. Maar nu wil ik mijn leven beteren en niet meer roken, zuipen enzo en nu was ik van plan om 1x per week een pure wiet te smoken(dit ga ik nog veranderen naar wietmelk waneer dit kan, ik woon nu nog bij mijn ouders die het er niet mee eens zijn als ik drugs gebruik dus het klaar maken en oraal innemen van wiet bleek niet erg praktisch op dit moment te zijn.) en daarna 2 lachgas patronen te knallen om me zo intens ver weg en chill te voelen dat ik voldaan ben voor een week.
De trip
Het begon om 9:30 s'ochtens, in de ochtend omdat ik drugs(op alcohol na) altijd beter vind vroeg op de dag, veel euforischer. Ik deed het vandaag met 1 ander persoon die 0.5gr sterkere wiet(silver haze) rookte, hij had nog nooit lachgas gedaan in zijn leven. We besloten het de eerste keer maar met 1 patroon per persoon te doen om kennis te maken met het effect.
9:30 - Ik rookte 0.7 gram wiet in een pure joint.
9:38 - Het komt harder aan als ik verwacht had, maar het is niet te erg.
9:45 - Ik ging naar de supermarkt en ik werd opeens heel erg bang om de lachgas te doen(die ik bij me had), omdat ik het effect me niet kon herrineren maar wel wist dat het intens was. Ik voelde me konstant gespannen als ik eraan dacht die lachgas te gaan gebruiken. Ook werd ik opeens paranoia over die patronen die opwarmde in mijn zak, dat ze zouden ontploffen ofzo. Maar ik zetten al deze gedachtes van me af.
10:30 - Ik besluit om het te gaan doen, de andere persoon die bij me was zou kijken hoe ik het deed en het dan zelf ook doen. Ik maakte een balon klaar en mijn hartslag ging steeds harder. Ik zet de ballon aan me mond en begin te inhaleren, mijn hart gaat wild tekeer maar dan.. opeens voel ik het oude vertrouwde gedempde gevoel en dan als een klap in mijn gezicht is opeens mijn hele lichaam helemaal verdoofd(ik voelde mijn hartslag helemaal niet en ik was geheel ontspannen) ik vergat helemaal wie ik was en voelde me egt nog beter als ik me in mijn hele leven met welke drugs dan ook heb gevoeld, gek genoeg voelde ik me ook gestimuleerd want ik begon op te staan en rond te lopen, en alles voelde heel ver weg(geluid zicht etc). voor mijn gevoel duurde dit effect heel lang maar het zal zo'n 2-3 minuten zijn geweest denk ik. Hierna was mijn hele wietspace verandert, ik was me niet meer van mijn hartslag bewust en al mijn spieren voelde enorm ontspannen en slap en ik spacede ook harder/dromeriger.
12:10 - ik voel mij nog steeds zeer ontspannen en dromerig.
Conclusie
Ik denk dat wiet lachgas egt exponentieel versterkt want de tijd lijk veeel langzamer te gaan tijdens de space en de space is veel dieper en relaxter. Ook merk ik na de intens dissociatieve rush nog heel lang een ontspannen dromerig gevoel door de lachgas. Wat betreft mijn gehoor, ik heb nu nergens last van maar dat kan komen omdat ik het 2.5 jaar geleden egt overdreven veel deed, nu deed ik slechts 1 patroon en had ik niets meer bij me. Lachgas is zeker verslavingsgevaarlijk(denk ik), een beetje als crack ofzo. Als je meer lachgas patronen binnen handbereik hebt liggen is de kans dat zodra je over je lachgas piek heen bent direct weer een patroon wil nemen zeer groot. In het vervolg ga ik dan ook alleen opstap buiten met mijn lachgas pom met 2 patronen en wiet, zodat ik niet kan denken: oh nog 1tje kan wel, oh nog 1tje kan wel, oh nog 1tje kan wel. Ik heb op dit moment wel 8 patronen binnen handbereik maar omdat het alweer meer dan een uur geleden is dat ik dat patroon deed heb ik nu niet zon craving ernaar dus is het wel ok.