Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen mooie testervaring op een verantwoorde wijze!

een mooie testervaring op een verantwoorde wijze!

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jonge man:
1,80.
55kg. (ik kom niet aan) :confused:
19 jaar.

Ik ben een jonge man die graag een blowtje rookt. ik was hiervoor ook tegen harddrugs aangezien mijn tante een heroine verslaafde is die het helaas niet kan navertellen. Het overlijden van mijn tante heeft me zoveel vragen onbeantwoord gelaten. Zo wil ik zelf werken in de verslavingszorg omdat ik de psychische dingen in het leven heel mooi vind en met name hoe je ze op moet lossen. Zoals ik al zei was een ik een lange tijd enorm tegen harddrugs (en nog steeds) maar doordat ik zelf de ervaring voor mijn gevoel moest meemaken om er over mee te praten en dan bedoel ik de drugs zelf ervaren en niet de verslaving!!

De eerste x was in leeuwarden in club Noa het was een heel leuk feestje, een vriend van mij bood mij een pilletje aan en omdat ik normaal gesproken heel erg tegen was vroeg ik me af of ik wel kon klagen zonder te weten hoe het nou daadwerkelijk voelt en zo besloot ik voor de eerste x XTC te nemen. Het nadeel was dat ik dronken was en er te makkelijk over dacht(gemakzucht van alcohol) dus mijn eerste pilletje sloeg eerst wel lekker in maar daarna werd ik misselijk en heb ik gekotst daarna ging het wel weer doordat een paar maten van mij goed met me bleven praten.

Ik ben inmiddels al een jaartje verder en heb zo'n 4x XTC gebruikt, de reden dat ik hier mee doorging ongezien mijn slechte ervaring was dat ik het nu op een verantwoordelijke manier te gebruiken (gewoon bij thuis) en het verschil is dat ik alles heel geregeld kan doen. Zo heb ik altijd voldoende water bij de hand, ik zet ik leuke muziek op en loop ik regelmatig ff een rondje door de buurt :) En ik ben ook niet vies van een blowtje wat bij mij weer heel chil inwerkt op mijn XTC space, ik heb mezelf onder controle en ik hou me aan de 3-maanden regel, bovendien is het vrij onschuldig als je :
1. Je pillen altijd laat testen
2. gebruik schat op (2mg/kg)
3. voldoende water bij je hebt
4. het met mate gebruikt.

Dit is de eerste x dat ik een verslag maak op het drugsforum op dit moment trip ik hem lekker en zorg er gewoon voor dat ik alles onder hand hou, ik hoop dat jullie hebben genoten van mij verhaal en niet denken dat ik betweterig over wil komen, want ik ben nu gewoon happy de peppie :hearteyes: en ik wil dit met jullie delen!!
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruikte dosis is trouwens nooit meer dan anderhalve pill verspreid of 10 uur!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."