Beste,
al met al lijkt dit toch op een redelijk tripje.
Het ongemakkelijke gevoel, de misselijkheid zijn vrij-veel voorkomende symptomen bij truffels. Ene persoon is er gevoeliger voor dan de andere. Ook de soort truffels maakt hier weer verschil in natuurlijk.
Verder het moment dat het inkickt kan wel vaker onaangenaam zijn, je moet toch op een bepaalde manier "in-tunen" op de trip en dit kan soms wat ongemakkelijk zijn. Maar dit terkt daarna gewoonweg voorbij en kan je trip echt beginnen
Verder heb ik zwaar het idee dat je nog niet erg gewend bent aan het "in-mind" trippen van truffels. Er zijn erg veel truffels waar je gewoonweg je lekker van voelt, leuke hallucinaties hebt en wel wat gedachtenspurs hebt. Maar deze "white-diamonds" zijn schijnbaar veel meer op de mind gericht. Zelfde geldt bijv. ook voor philosopher stones. Deze geven milde hallucinaties maar gaat erg diep je hoofd in
En zoals ik begrijp heb je nooit meer als n halve portie dragons's dynamite genomen, dus 7.5 gram ( of 10 hangt van het verkooppunt af). Maar na 1 of 2 keer kun je zekerste weten de gebruikelijke dosering van 1 portie pakken ( 15 of 20 gram, hangt af van het verkooppunt ^^).
Ikzelf laat firsttimers ook vaak gewoon een hele portie nemen, dit kan gerust als je er maar op ingesteld bent.
Zorg ook voor goede muziek voor tijdens het trippen dat is erg belangrijk, de muziek bepaald de "mood". Set, setting en mindstate zijn t belangrijkste voor trips.
Maar een hele portie nemen ( zou het wel in 2x doen, innemen, en dan na n uur de 2e helft dus) kan de trip veel sterker maken. En wat je ook nog kunt doen is het gebruik van citroensap.
Simpelweg citroensap in een bakje/glas gooien, truffels klein snijden en een kwartier in het citroensap laten weken.
Wat dit doet is simpelweg de truffels aanvreten en de psycholobine losmaken van de truffels ( het bestandsdeel waar je van "tript"). Dus als je dit daarna opeet en het sap drinkt zal de trip binnen 15-30 minuten al redelijk op gang zijn, en ook nog intenser. Het enige nadeel is dat dit de trip-duur verkort.
Ikzelf pak meestal de 1e helft met citroensap en een uur na die inname de andere helft van de portie gewoon opeten. Tijdens het eten van de 2e helft ben je al redelijk op gang. en dan zodra je "piekt" van je 1e helft kickt de 2e ongeveer in, erg leuk als ik het mag zeggen
Trip on
![:wink:]()