Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA review

3-FA review

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben er erg benieuwd naar. Ik ga het binnenkort eens zelf proberen
W
WiebelnarmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Via een vertrouwde RC vendor heb ik vandaag een gram 3-FA geleverd gekregen.
Na eerder veel gelezen te hebben over dit goedje dus maar besloten het aan te schaffen.
In het zakje zit een fijn 'fluffy' ogend licht geel, bijna wit poeder.

Het plan was, en nog steeds is' om dit een keer een goede setting met een goede vriend te proberen. Maar mezelf kennende probeer ikde verleiding niet eens te weerstaan om een heel klein beetje te proberen.

Ik leg twee hele kleine lijntjes, +/- 2cm elk, rol een biljetje op en snuif 't naar binnen.

OMFG!. Dit is het meest pijnlijke goedje dat ik ooit in m'n neus gehad heb. Speed is er niks bij, en hoewel ik 4-MEC al erg pijnlijk vind en 6-APB gewoon af te raden is om te snuiven, is dit echt erg pijnlijk. Gelukkig trekt 't snel weg. Nu wachten.

Effecten treden bijna direct op, mijn hoofd wordt 'helder' en vermoeidheid is meteen weg.
Opeens ben ik erg high, van zo'n klein beetje? Erg potent middel... Uitkijken dus.
Ik denk dat ik maximaal 15mg heb gesnoven en het effect is al heel sterk.
Duidelijke dopamine rush.

Zijn nu half uur verder. Ik voel me heerlijk, sereen, niet heel erg gepept, fijn schone heldere golven van tevreden genot. Krijg zin om dingen te doen. niet heel erg versnelde hartslag, maar misschien komt dat door de lage dosis. Heb gelezen van mensen die 100mg hebben gesnoven, maar ik denk dat dat onzin is en ook heel erg riskant gezien het heftige effect van 2 mini lijntjes, en ook omdat er nog weinig bekend is over dit middel.

Zijn nu 45 minuten verder en voel me nog steeds toppie.
Neem zo nog een klein lijntje en dan houd ik op.

Al met al een heel erg fijne RC, zou haast zeggen één van de betere, hele fijne prettige high.
Zal later updaten over hoe lang het in totaal werkt, eventuele negative effecten, de comedown en/of eventuele slaap problemen.

(Oja, ik ben geen vendor die zijn waren probeert te promoten. Ben een reguliere 'onderzoeker')
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel goed report. Ik heb vorige week zelf 2-FA geprobeerd en de effecten kwam best wel overeen met wat jij hier schrijft. 2 fo 3-FA is voor mij een blijvertje, vooral omdat het voor mij een heerlijke high gaf, ik zag er niet gaar uit en het is voor mij een prima vervanger voor speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."