#1
Leuk reportje![:)]()
De hasjmelk is vermoedelijk mede de oorzaak dat het een ontspannen tripje was, tenminste ik val van hasjmelk als een blok in slaap zo ontspannen ik daarvan word.
De visuals zijn leuk beschreven, hoop op meer details als je nog eens een reportje maakt in de toekomst! Nog inzichten gehad toen je dacht over de zin van het leven, dood? Je was daarna voor je gevoel "psychisch een beetje gereset" vandaar dat ik het vraag. Soms kan het in een trip zo duidelijk lijken dat er niets meer is om over na te denken is mijn ervaring tenminste.
Fijne feestdagen toegewenst, en hoop meer te lezen van je in de toekomst![:)]()
al met al vond ik het een goeie ervaring, het was veel intenser als ik verwacht had maar opzich voelde het niet egt alsof ik makkelijk bad zou kunnen zijn gegaan, het was ondanks alles best ontspannen.
De hasjmelk is vermoedelijk mede de oorzaak dat het een ontspannen tripje was, tenminste ik val van hasjmelk als een blok in slaap zo ontspannen ik daarvan word.
De visuals zijn leuk beschreven, hoop op meer details als je nog eens een reportje maakt in de toekomst! Nog inzichten gehad toen je dacht over de zin van het leven, dood? Je was daarna voor je gevoel "psychisch een beetje gereset" vandaar dat ik het vraag. Soms kan het in een trip zo duidelijk lijken dat er niets meer is om over na te denken is mijn ervaring tenminste.
Fijne feestdagen toegewenst, en hoop meer te lezen van je in de toekomst