#1
Wat: Salvia Diviorum, 0.25 gram
Hoe: in een joint gerold, telkens zeer lange hijsen nemen
Waar: voor mij goed gekende buurt, op weg naar een vriend
Ik was op weg naar een vriend, maar wou voordien nog wat salvia roken. Het was die dag vrij hard aan het sneeuwen en alle huizen zien er het zelfde uit in die buurt. Ik was ongeveer twee straten weg van die vriend zijn huis en besloot op een rustige plaats de salvia te roken.
Toen de joint op gerookt was voelde ik mij verschrikkelijk verloren, alsof ik niet wist waar ik was. Ik vond de weg niet meer door de sneeuw in de vertrouwde buurt en wist niet wat me overkwam. Ik had al salvia gedaan en dit had mij ook wat verloren gemaakt maar deze keer was het erg. Ik was bang om door de sneeuw te lopen en wist maar niet waar m'n maat zijn huis was.
Het werd steeds moeilijker om normaal te doen en ik besloot om me in de sneeuw op de grond te zetten, hoewel dit zonder reden was... Na aan een paar verkeerde huizen aan te bellen vond ik uiteindelijk zijn straat, waar ik nog aan een verkeerd huis aanbelde. Toen hij open deed voelde ik me opnieuw veilig. Na m'n broek op de radiator te leggen om te drogen begon ik me weer wat verdwaald te voelen in zijn kamer, maar dit gevoel nam snel af . Daarna werd ik weer nuchter en ging alles weer goed.
Hoe: in een joint gerold, telkens zeer lange hijsen nemen
Waar: voor mij goed gekende buurt, op weg naar een vriend
Ik was op weg naar een vriend, maar wou voordien nog wat salvia roken. Het was die dag vrij hard aan het sneeuwen en alle huizen zien er het zelfde uit in die buurt. Ik was ongeveer twee straten weg van die vriend zijn huis en besloot op een rustige plaats de salvia te roken.
Toen de joint op gerookt was voelde ik mij verschrikkelijk verloren, alsof ik niet wist waar ik was. Ik vond de weg niet meer door de sneeuw in de vertrouwde buurt en wist niet wat me overkwam. Ik had al salvia gedaan en dit had mij ook wat verloren gemaakt maar deze keer was het erg. Ik was bang om door de sneeuw te lopen en wist maar niet waar m'n maat zijn huis was.
Het werd steeds moeilijker om normaal te doen en ik besloot om me in de sneeuw op de grond te zetten, hoewel dit zonder reden was... Na aan een paar verkeerde huizen aan te bellen vond ik uiteindelijk zijn straat, waar ik nog aan een verkeerd huis aanbelde. Toen hij open deed voelde ik me opnieuw veilig. Na m'n broek op de radiator te leggen om te drogen begon ik me weer wat verdwaald te voelen in zijn kamer, maar dit gevoel nam snel af . Daarna werd ik weer nuchter en ging alles weer goed.