Hallon,
Hierbij wil ik graag mijn ervaring truffels met jullie delen en ook voor mezelf opschrijven zodat ik het niet zal vergeten
![:grin:]()
Deze keer kon zeker niet aan de andere keren tippen en af en toe was het ook best creepy moet ik toegeven
Wie: Ik en een oude vriendin.
Waar: Haar huis
Wanneer: Vrijdag 16 augustus
Wat: Ik Hollandia, zij Atlantis
Het was vrijdag, de dag dat ik na 1,5 jaar weer eens zou trippen op truffels. Ik zou die dag eerst nog werken en ging daarna gelijk door naar een vriendin die ik voor het gemak even M noem. Eenmaal daar aangekomen was ik toch wel een beetje zenuwachtig voor de trip maar ik denk dat dat positieve zenuwen waren. De vorige keer had ik Lion's Teacher oid en dat was opzich een rustige maar toch leuke space. Dit keer wilde ik het anders doen en gelijk goed beginnen met de welbekende Hollandia.
De klok tikte 9 uur en we besloten te beginnen. Ik had sinds 4 uur niks meer gegeten en M rond half 7 als ik me goed herinner. We maakten de kamer spacevriendelijk dmv kaarsen aan, gordijnen dicht. Ik had voor de muziek gezorgd en had oa muziek van Infected Mushroom, Pink Floyd en Shponkle. We begonnen met het opeten van de truffels zonder thee, soep oid. En ik moet zeggen het was niet erg lekker maar het kon ook erger. Wat dat betreft vond ik de Hollandia niet ze heel vies smaken.
Ik besloot na ongeveer 12 gram even te stoppen om te roken. Ik kreeg alleen niet de kans om mijn sigaret uberhaupt op te roken. De truffels klapte in als een granaat zonder opbouw en lachkick oid. Het voelde alsof ik veel te veel geblowed werd en alles ging heel langzaam. Ik was verlamd, zat te trillen en raakte licht in paniek. Ik vroeg om een glas water, nam een paar slokken en werd kotsmisselijk en op dat moment dat wilde ik stoppen. Alles kwam zo verschrikkelijk hard aan. Ik zat te denken om een ambulance te bellen omdat ik niet meer wilde maar realiseerde me dat dat mijn trip ook niet zou bevorderen en deed mijn best om mijn gedachte positief te krijgen en me over te geven aan de trip.
En dat lukte! Toen de misselijkheid eenmaal weggezakt was kon ik er weer van genieten. Ik ging op de bank liggen en het begin van de trip was heel intens. Alles ademde en golfde door elkaar heen. Zo hard en extreem alsof ik het gevoel had alsof ik in de achtbaan zat oid. Het ging zo snel en het was zo veel dat het pijn aan mijn ogen deed. Ik zag telkens een slang die zijn bek opendeed en wat daarna een soort tunnel was. Ik deed mijn ogen dicht en in mijn gedachte ging ik die tunnel in en op de beat van de muziek schoot ik door de tunnel heen. Het was een beetje of de slang me leidde naar steeds een ander deel van mijn space en iedere keer als ik mijn ogen dicht deed had ik extreem mooie visuals. Ook de slang die steeds van vorm veranderde en heel veel felle neon kleuren.
Na 1,5 uur schat ik zo (Had totaal geen tijdsbesef) begon de nadenkfase een beetje te komen. Het begon allemaal heel stom met een vlieg die die dag in mijn oog was gevlogen en ik vroeg het af hoe het met hem zou gaan :') . Daarna begon alles echt heel erg langzaam te gaan. Ik zat gevangen in mijn eigen gedachtes en bij elke gedachte zag ik een soort filmpje over die gedachte en keek ik naar mezelf. Heel mijn lichaam was verlamd en ik had geen gevoel meer in mijn handen. Als ik naar mijn handen keek krulde ze naar buiten open wat er creepy uitzag maar ik accepteerde het wel.
Ietsje later had ik het gevoel dat ik naar de wc moest maar ook daar was alles een beetje verlamd en het voelde alsof ik echt in mijn broek aan het zeiken was want het werd ineens warm daar :P Met het beetje energie wat ik nog had probeerde ik terug in mijn lijf te komen en zo snel mogelijk naar de wc te rennen, wat uiteindelijk strompelen werd want de kamer was nog steeds net Villa Volta. Eenmaal aangekomen op de wc bleek er niks aan de hand te zijn en ik had dus niet in mijn broek gezeken terwijl het wel zo voelde. Dat was echt een enorme mindfuck en snap er nog steeds de balle van.
Vervolgens ontdekte ik ineens dat de tv ook nog opstond op American Dad. Het geluid stond uit en ik kon de tekst niet meer lezen. ik zag dus alleen maar beelden en ik zat zelf een heel scenario er achter te bedenken en dat was best wel tof.
Toen ik rechtop voor de tv ging zitten werd het weer compleet een nadenk space. Het leek net of ik ver van de tv zat en op mezelf neerkeek. Een beetje die scene uit Reqeuim for a Dream dat die vrouw de hele dag voor de tv zat. Zo keek ik ook naar mezelf terwijl ik ondertussen flashbacks kreeg naar hardcore feesten waar ik helemaal van de kaart was. Het was creepy en ook een eyeopener tegelijk. Vanaf dit moment heb ik ook veel zitten nadenken over een heleboel dingen en ben er ook van bewust dat ik bepaalde dingen anders moet gaan doen in mijn leven
Rond half 2 begon ik weer back to earth te komen, we keken een beetje Comedy Central en waren nog een beetje in een melige afterspace en besloten van die glow in the dark sticks te gebruiken. Die had ik eigenlijk voor de space gekocht maar ik was zo ver van de kaart dat zelfs een slok drinken al een heel levenswerk was op dat moment. Uiteindlijk heb ik ook de laatste 3 gram genomen en heb nog een beetje licht zitten spacen, ik kon verder niet in slaap komen dus ben uiteindelijk rond een uurtje of 8 naar huis vertrokken wat uiteindelijk toch niet zo'n goed idee bleek te zijn. Mijn geest was overmoeid en kwam zo het drukke stadsleven weer inlopen waarna ik nog 1,5 uur naar huis moest reizen wat echt een hel van een tijd was. Uiteindelijk van 10 tot 10 geslapen en voel me nou wel oke.
Conclusie: De Hollandia was voor mij misschien iets te enthousiast, heb heel erg hard getript en sommige dingen waren niet altijd even prettig maar heb wel een hoop kunnen nadenken en een prima en ook een mooie avond gehad
![:)]()
Volgende keer ga ik denk ik wel voor een lichtere
![:wink:]()