Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer wiet

Eerste keer wiet

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ten eerste moet ik zeggen dat het me leuk leek om mijn ervaring met wiet op schrift te stellen ondanks dat de herinnering enigzins vervaagd is. Het is alweer een paar jaartjes terug..

Wat: 1gr white whidow van de locale coffeeshop, door een paddenstoelen cupcakemix van dr. Oetker gebakken.
Waar: Verjaardagsfeestje van een vriendinnetje
Wie: I (jarige job), Y en ik (1.83m, 73kg, quasi sportief)


Bij deze het verslag over mijn 'eerste' ervaring met wiet. Veel leesplezier! :grin:

De late middaguurtje bracht ik chillend door bij een vriend, J, die me had uitgenodigd om te blijven eten. Hij was alleen thuis en dan koken we meestal samen een maaltijdje. Mijn plan was om na het avondeten en het bakken van de cakejes rustig richting het feestje te gaan. De stemming was relaxt, we waren benieuwd naar de wiet. Die hadden we na de boodschappen bij de locale coffeshop gehaald, ook dat was een 'first'. Na het avondeten keken we eens naar die mix. Stelde natuurlijk niks voor, even roeren en bakken. We hadden geen idee wat we moesten doen, kwam niet in ons op het even te googlen.
"Dan hakken we die meuk toch gewoon fijn en roeren we het door de mix? Zal wel goed zijn.."

Het begin van de avond kwamen de kriebels toch wel een beetje naar boven. We hadden zojuist de cakejes uit de oven gehaald. "Pfoe, wat een lucht!". Ik vroeg me af hoe het zou zijn en of de dosering goed was. De tijd om naar het feestje te gaan was toch echt aangebroken. :sunglasses:

Tijdens het feestje hadden we het er vooral over of we al iets voelden. We hadden zojuist met zijn drieen alle cakejes weggewerkt -wat een gore smaak- en dronken ondertussen wat alcoholische drankjes. Niet zo slim achteraf gezien. We stonden buiten te roken toen Y en ik elkaar aankeken en heel hard moesten lachen uit het niets. Tussen de lachbuien door konden we elkaar wel duidelijk maken dat we ons allebei tintelend voelden en trillerig in de beentjes. We konden er vooral heel smakelijk om lachen. I vermaakte zich met haar gasten en merkte niet veel. Helaas sloeg het voor Y al snel om en moest hij even binnen op de bank zitten. I kwam erbij zitten, dat maakte het contrast compleet. Ik kon mijn lachen niet ophouden, Y ging inmiddels niet écht lekker meer en I zat er droog en 'nuchter' bij.
Al met al duurde het niet heel lang, omdat ik daarna vooral bezig was met het zorgen voor Y. Hij heeft de rest van de avond boven de wc gehangen. I heeft er vooral weinig van gemerkt.

Voor zover mijn verslag. De tijden herinner ik me niet, de avond was ook een beetje blurry. Ben blij dat er toch nog wel wat uit is gekomen. Groeten! :smoke:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als een vreemde avond al met al. Ik hoor sowieso weinig goede verhalen over brownies en cakes. Heel veel mensen die moeten overgeven en dergelijke, die geen toffe tijd hebben. Voor de rest, tof report! Grappig dat je je nog zoveel herinnert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."