Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine + MXE, in 4 stappen diep de ketawereld in

Ketamine + MXE, in 4 stappen diep de ketawereld in

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: ik
Waar: bij mij thuis
Wat: ketamine (200 mg) + MXE (30 mg)

Ik had pasgeleden nieuwe keta binnen en die gelijk uitgeprobeerd. Omdat dat op een doordeweekse dag was had ik het bij één lijntje van 70 mg gelaten. In het eerstvolgende weekend werd het tijd voor een goede trip. Ik legde 200 mg op mijn precisieweegschaal, plette de kristalletjes en verdeelde de keta in 4 ongeveer gelijke lijntjes. Het leek mij een goed idee om ieder lijntje een kwartier na de vorige in te nemen. Ik vond het er zo mooi bij liggen dat ik er een foto van heb gemaakt. :mrgreen:



Ik had de bewuste dag nog wat verplichtingen waardoor ik rond 21:30 pas thuis was, maar aangezien keta maar kort werkt, leek mij dat geen probleem. Ik had de tv aangezet en zag in de tvgids dat Once Upon a Time in Mexico op tv was, dat leek mij wel een geschikte film voor tijdens de ketatrip. Ik had mijn laptop voor mij op de tafel staan en zette daar muziek op (http://www.psytube.at/, een echte aanrader voor tripmuziek) en zette een muziekvisualizer op. Ik zette het geluid van de tv uit om goed van de muziek te kunnen genieten. Rond 22:00 was ik klaar voor het eerste lijntje. Ik denk dat ik een beetje tolerantie had opgebouwd door de trip een paar dagen ervoor, want na ongeveer 15 minuten kwam ik op het eerste plateau terecht, terwijl ik bij de vorige trip bij 70 mg na zo'n 5-10 minuten al diep in het tweede plateau terecht kwam en zelfs bijna bij het derde plateau. Ik was half de film aan het kijken en half spellen aan het spelen op mijn smartphone. Ik had ontdekt dat gamen tijdens een trip met dissociatieven altijd wel leuk is, dan is het net alsof je echt in het spel zit.

Rond 22:15 werd het tijd voor het tweede lijntje. Ik werd een beetje ongeduldig en had het idee dat er nog steeds niet zoveel gebeurde, maar na bijna 15 minuten merkte ik dat ik op het tweede plateau was beland, ik zat weer echt in de typische ketawereld. Ik moest ff naar de wc en merkte goed dat het lopen toch wat lastiger ging.

Rond 22:30-22:35 nam ik het derde lijntje. Toen ik merkte dat die in begon te slaan ging ik op de bank liggen, klaar om weg te zakken. De film kon me niet meer zo boeien. Ik voelde me in de bank wegzakken en sloot mijn ogen. Ik zat op de rug van een griffioen en die vloog met hoge snelheid door de wolken naar beneden. Ik kon gewoon voelen dat ik snel daalde. Ik opende mijn ogen en merkte dat ik rechtop zat. Ik had nog steeds het gevoel dat ik op de griffioen zag, ik voelde mij nog steeds door de lucht vliegen en dalen. Ook had ik het gevoel dat ik naar links en rechts geduwd werd en mijn bovenlichaam werd ook daadwerkelijk naar links en rechts bewogen. Ik sloot mijn ogen weer en was op grondniveau en zag de griffioen van een afstand over het water stuiteren als een steentje. Ik opende mijn ogen weer en merkte dat ik weer op het echt tweede niveau zat, ik zag geen echte visuals meer, maar voelde me nog wel flink vaag, dus besloot om nog even te wachten met het vierde lijntje. Ik moest plotseling aan J (vaak mijn trippartner) denken en het leek mij leuk om hem ff te whatsappen dat ik lekker in een ketatrip zat. Ik keek op mijn smartphone en zag dat hij mij een minuut of 10 daarvoor had gewhatsappt. Hij bleek lekker hard te gaan aan de sos en lucy (lijkt mij geen ideale combo, maar volgens hem verstoord sos de trip niet, zoals pep dat wel doet). We stuurden wat berichtjes naar elkaar, al ging dat natuurlijk wel wat moeizaam, maar whatsappgesprekken tijdens een trip zijn altijd leuk. :) Ik was ondertussen ook weer half naar de film aan het kijken.

Zo ongeveer 22:00-22:10 vond ik het tijd worden voor het vierde en laatste lijntje. Ik voelde me nog steeds lekker vaag, maar voelde me prima in staat om te snatsen. Na een minuut of 10 zakte ik weer diep weg. Ik was in de toekomst en zag mijn bruiloft. Het was mooi weer, zonnig en een fijne temperatuur. De sfeer was goed, het voelde heel fijn. Ik maakte alles deels mee door mijn ogen en deels van een kleine afstand. Even later stond ik bij een schietbaan met een zwart machinegeweer en ik leerde mijn kinderen schieten. Ik heb wel vaker mogelijke toekomsten gezien tijdens trips met dissociatieven, maar dit waren toch wel de fijnste toekomstscenario's. Ik weet niet meer hoe lang ik weggeweest ben, maar uiteindelijk kwam ik weer op het tweede plateau. Ik voelde mij voldaan en ging weer half naar de film kijken en weer een beetje whatsappen met J.

Rond 22:45 voelde ik dat ik dichter bij de werkelijkheid kwam en had ik zin om de trip te verlengen, maar wilde uit zuinigheid niet meer keta nemen, dus besloot om wat MXE bij te nemen. Ik bouwde met lichte moeite een lijntje van ongeveer 30 mg en werkte die naar binnen. Ik ging weer verder kijken naar de film, maar die was ondertussen bijna afgelopen helaas. Ik ging wat zappen, maar heb geen idee meer wat ik ging kijken. Ik merkte dat ik niet vager werd, maar voelde mij uiteindelijk wel gelukkig en tevreden. De meta werkte dus wel op verschillende receptoren, maar ik werd er niet vager van. Omdat ik al lekker diep was gegaan met de keta en ik mij zo gelukkig voelde, boeide dat mij op zich niet zoveel.

Ik weet niet echt meer wanneer ik naar bed ben gegaan, zal ruwweg 1:00 geweest zijn, denk ik. Ik viel snel in slaap met een tevreden gevoel. De volgende dag had ik geen enkele last van een kater, wat ik met alleen MXE of een andere MXE-combi wel altijd heb, een mooie meevaller dus.

Dit was een zeer geslaagde trip, dissociatieven blijven mijn favoriet. Ik vond het grappig dat ketamine de vaagheid van MXE kon onderdrukken, aangezien zelfs pep dat niet kan. Het leek mij een goed plan om meta en keta nog een keer te combineren, maar dan eerst meta te nemen en dan pas keta en kijken wat er dan zal gebeuren. Het was echt een fijne trip die mij een goed nagevoel gaf. Keta werkt duidelijk zeer goed als antidepressivum. Verder kon ik concluderen dat lijntjes van 50 mg een prima hoeveelheid zijn per dosis, al had het eerste lijntje misschien iets groter gekund, maar met alles wat ik verder meemaakte was het op zich wel prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."