Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMXE en ketamine, egodood

MXE en ketamine, egodood

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: ik
Waar: bij mij thuis
Wat: MXE (60 mg) en ketamine (200 mg)



Na mijn vorige trip met ketamine en MXE besloot ik om dit nog een keer te doen. De vorige keer nam ik eerst keta en toen ik weer een beetje terug aan het komen was nam ik meta. Omdat ik toen weinig van de MXE had gemerkt (ik werd er wel blij van, maar niet vaag), besloot ik om deze keer met meta te beginnen en tijdens de MXE-trip gespreid 200 mg keta in te nemen om af te sluiten met meer MXE. Ik werd hier zeker scheef van, maar niet echt op een heel fijne manier.

Ik besloot om 200 mg keta in 4 lijnen te verdelen, omdat ik van die hoeveelheid lekker ver weg raak en niet al teveel in één keer wegsnats. Ik besloot de meta in 2 lijnen van 30 mg te verdelen, omdat ik dat ook een fijne hoeveelheid vind. De vier bovenste lijntjes op de foto is keta en de twee onderste is meta. Rond 21:00 nam ik het eerste lijntje meta. Tijdens een trip met dissociatieven vind ik het altijd fijn om meerdere beeldschermen aan te hebben. Mijn laptop had ik voor me op de tafel staan en zette daarop muziek aan: http://www.psytube.at/ - dark psy (past heel goed bij dissociatieven, vind ik. Ik zette ook Whitecap op, een muziek visualizer. Lord of the Rings: Return of the King was die avond op tv en verder niets wat een beetje bij een trip pastte, dus ik besloot om Lord of the Rings maar op te zetten, met het geluid uit. Tussendoor ging ik af en toe een spel spelen op mijn smartphone, met dissociatieven kan ik me lekker inleven.

Na ongeveer een uur, dus ongeveer 22:00 zat ik aardig in de trip. Ik voelde me lekker wazig. Toen werd het dus tijd om aan de keta te beginnen. Ik had besloten om een kwartier tussen de ketalijntjes te laten. Na 10-15 minuten zakte ik lekker weg en kon ik me ook wat minder goed op de film concentreren. Iets later nam ik het tweede lijntje. Deze viel wat minder goed, ik kreeg last van een soort pieptoon/geruis. Ik heb wel eerder mensen gehoord over een dissociatief gepiep, maar zelf heb ik dat gelukkig nog nooit gehad, tot deze keer. Het klonk vrij lawaaierig en ik vroeg me af waar het vandaan kwam. Na goed te luisteren waar het vandaan kwam, leek het de ventilator van mijn laptop te zijn. Ik begon nog wat meer geluiden te horen en kreeg wat last van paranoia, ik was bang dat iemand aan het inbreken was. Ik keek uit het raam en liep een beetje rond door mijn huis en concludeerde dat er niet aan de hand was.

Rond 22:30-22:45 vond ik het tijd voor het derde lijntje keta. Na dit lijntje zakte ik helemaal weg naar het derde plateau. Ik reisde naar verschillende dimensies, maar in iedere dimensie lag ik op de bank naar LotR te kijken. In sommige werelden was ik alleen en in sommige had ik mensen op bezoek. In de andere werelden ging de film wel iets anders, maar het was zeker LotR, ik herkende alle karakters, waaronder Legolas en Frodo. Op een gegeven moment voelde ik me wegzakken in het niets. Daarna reisde ik weer door een paar dimensies, waar ik nog steeds op de bank lag te kijken naar LotR, maar ik kon niets meer en dacht dat ik dood was. Uiteindelijk zag ik weer wat vertrouwde dingen in mijn kamer en wist ik dat ik weer terug begon te komen. Even later zag ik dat ik weer een lichaam had en dat ik weer controle begon te krijgen over mijn lichaam. Ondertussen was het rond 23:30 en was LotR bijna afgelopen. Toen de film afgelopen was ging ik wat zappen, er was niet zoveel boeiends op tv. Ik kwam Virus tegen, een scifi film, en besloot die maar te gaan kijken.

Ondertussen was ik weer wat dichter bij de werkelijkheid en besloot om het laatste lijntje ket te nemen. De tijd weet ik niet meer, zal wel rond 0:00 geweest zijn. Ik zakte weer wat dieper weg, maar kan me niet echt iets bijzonders herinneren. Het duurde niet lang voordat deze film ook afgelopen was, dus ging ik maar weer zappen. Ik besloot om een programma over mensenhandel te gaan kijken. Ik voelde mij gelukkig dat ik het hier zo goed heb. Zo rond 1:00 besloot ik om het laatste lijntje MXE in te nemen. Ik voelde me weer behoorlijk vaag en bleef enige tijd op de bank liggen. Ik weet niet meer hoe laat ik naar bed ging, ik denk ruwweg 3:00, maar toen ik op stond voelde ik me erg scheef en niet echt op een fijne manier. Ik had weer last van een pieptoon en voelde me niet zo goed. Ik ruimde alles op en ging naar bed. De volgende dag ben ik in de loop van de middag opgestaan en voelde ik me nog steeds aardig vaag.

De combinatie van MXE en ketamine leidde tot een hevige trip, maar ik vond het minder fijn dan mijn vorige meta-keta-trip. Ik denk dat het vergelijkbaar is met het combineren van verschillende drankjes: "Wijn na bier is plezier, bier na wijn is vennijn." "MXE naar keta: Oh ja! Keta na MXE: Oh nee!" Maar het was wel een bijzondere trip, ik vond het wel grappig dat ik door diverse dimensies reisde en in iedere dimensie hetzelfde aan het doen was als ik op dat moment in de echte wereld aan het doen was. Meestal ben ik met andere dingen bezig als ik op het derde plateau zit. Bij deze combo was de kater ook zwaarder dan alleen MXE.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."