#1
Wie: J, L en ik, later kwam E erbij
Waar: bij J thuis
Wat: LSD + MXE (~70 mg) + 4FMP (~60 mg)
Na onze vorige ervaringen met LSD leek het J en mij leuk om het een keer te combineren met iets anders. J zei dat hij had gelezen dat na 3 dagen de meeste tolerantie voor LSD weer weg zou moeten zijn, dus 3 dagen na de vorige keer hadden we afgesproken om weer bij elkaar te komen. Het leek ons leuk om het een keer met te combineren met MXE en een keer met XTC. Omdat we met oud & nieuw weer bij elkaar zouden zijn, leek het ons een beter plan om het dan met X te combineren, zodat we niet te vaag zouden zijn als we om 0:00 naar buiten zouden gaan. Dus deze keer zouden we het dan met MXE combineren. L wilde er ook weer bij zijn en in het begin van de nacht kwam E er ook bij. Het is uiteindelijk een bijzonder geheel geworden.
Ik had kerstdiner gegeten bij mijn ouders en ging toen vrij snel weg, ik was toch al een tijd bij hen. Rond 19:45 kwam ik bij J aan en we namen bijna gelijk een zegel in, zodat we niet weer de hele nacht wakker zouden zijn. L kwam iets later binnen en legde ook gelijk een zegel onder zijn tong. Na ongeveer 15-20 minuten voelde ik een golf, vergelijkbaar met het gevoel van X die inslaat. En ongeveer 5 minuten later zag ik schaduwen bewegen in mijn ooghoeken, vergelijkbaar met 2c-b als het begint te werken. Die effecten kwamen allemaal overeen met de vorige keren LSD, dus voelde allemaal vertrouwd. Het begon ook weer net zo snel te werken als de vorige keer, dus ik had er vertrouwen in dat het weer een goede trip zou worden. Rond 20:30 begon de trip echt. Ik had weer een soort van vloeibaar en gekleurd zicht, een beetje alsof alles een schilderij van waterverf was waarvan de verf wat uit liep. Ik begon me lichamelijk wat ongemakkelijk te voelen. Normaal gesproken houd ik rekening met het eten als ik ga trippen, maar omdat LSD opgenomen wordt door de slijmvliezen in de mond in plaats van door de maag dacht ik dat het niet zoveel kwaad zou kunnen om het vrij snel na een grote maaltijd in te nemen, maar dat bleek een vergissing te zijn. Het was een apart gevoel, ik voelde me niet misselijk, maar meer wat ongemakkelijk. L kreeg ook last van een ongemakkelijk gevoel en J lachte er een beetje om en zei dat hij een lichte maaltijd had gehad ruim voor de trip. Gelukkig hield dat gevoel niet zo lang aan, na zo'n 30-45 minuten ging het over en kon ik lekker van de trip genieten. L zei dat het bij hem ook een halfuur had geduurd.
Ruwweg 21:15-21:30 merkte ik dat ik gewoon lekker in de trip zat, al voelde de trip wat levenloos aan. Mijn zicht was wel wazig, alles leek vloeibaar en te golven en ik kon niet goed zien waar alles precies was, maar ik zag geen echte OEV's. Ook met mijn ogen dicht zag ik volgens mij niet veel bijzonders, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. Misschien dan toch te snel weer een zegeltje genomen. Ik filmde af en toe, wat ik ook bij de vorige trip had gedaan. Een aanrader, het is erg leuk om achteraf het een en ander terug te zien. Het is grappig hoe anders alles op video eruit ziet dan tijdens de trip. J en L zaten psychologische spelletjes met elkaar te spelen, ik vond het erg leuk om daar naar te kijken. J en L zijn allebei vrij hyperactief en willen elkaar graag domineren. We bespraken wanneer we de MXE in zouden nemen, J stelde voor om dat tussen 22:00 en 23:00 te doen. Ik stelde 23:00 voor, zodat we eerst nog zeker waren van een goede LSD-trip. L gaf aan dat hij geen meta wilde. J praatte op hem in en L zei dat hij liever X erbij wilde en dat hij uiterlijk 0:00 zou beslissen.
Rond 23:00 legde J drie lijntjes van ieder ongeveer 20 mg MXE klaar, we wilden beginnen met een lage hoeveelheid om de kans te verkleinen dat de MXE teveel zou overheersen. J en ik namen beiden ongeveer 20 mg MXE, L herhaalde dat hij om 0:00 zou beslissen wat hij zou doen. Rond 23:30 voelde ik een sterke euforie opkomen, de meta begon te werken. Om ongeveer 23:45-0:00 begon ik me wat vager te voelen, maar het kleurenspektakel van de LSD bleef gelukkig aanhouden. Iets over 0:00 wees ik L erop dat het tijd was om een beslissing te nemen, hij koos voor X en nam een halve Superman.
Zo rond 0:15-0:30 werd J gebeld, het bleek E te zijn, een kennis van J die ik één keer eerder heb ontmoet. E vroeg of hij langs kon komen, J zei dat dat geen probleem was. Ik merkte dat de vaagheid van MXE intussen redelijk aanwezig was, maar dat de LSD nog steeds goed zijn werk deed, eindelijk toch iets gevonden wat niet teveel wordt onderdrukt door MXE.
E kwam rond 1:00 aanzetten. Net als J en L is E ook vrij hyperactief, dus werd het lekker druk. E zat niet op dezelfde golflengte als wij, waardoor we wat langs elkaar heen communiceerden. E nam een dopje G en wat pep, hij had geen zin in LSD. Hij vroeg wat wij op hadden en we vertelden dat J en ik LSD en MXE op hadden en L LSD en XTC. E had nog nooit van meta gehoord en vroeg wat het was. Ik legde enthousiast uit wat MXE doet en dat het mijn favoriet is. E kreeg zin in MXE en ik vroeg of hij wat wilde. Ik wilde een bescheiden lijntje klaarleggen en pakte de weegschaal. Ik zag het lijntje meta erop liggen die J voor L had klaargelegd, dus vroeg ik voor de zekerheid even na of het MXE was en of L het echt niet hoefde, waarna ik de weegschaal doorgaf aan E. De vaagheid van de meta was bij mij niet echt heel aanwezig, maar ik wilde nog niet bijnemen, omdat ik de LSD-trip niet wilde verstoren. Na ongeveer een halfuur zei E dat de meta bij hem begon te werken en dat hij het ook leuk spul vond. Intussen zat hij ook wat meer op dezelfde golflengte als wij, al zat hij natuurlijk niet compleet op dezelfde hoogte als wij.
Ik weet niet meer precies hoe laat het was, ruwweg 2:00, toen J zei dat hij een capsule met ongeveer 180 mg (als ik het me goed herinner) 4FMP had meegekregen om te testen (hij had een nieuwe bron) en J stelde voor dat J, E en ik die met z'n drieën zouden delen. E kende ook 4FMP nog niet en wilde dat ook wel proberen, dus J opende de capsule en verdeelde de inhoud over drie bommetjes. Ongeveer een halfuur na inname begon ik de 4FA te merken, maar het gevoel was niet heel erg aanwezig en hield ook niet echt lang aan, wat ook niet verwonderlijk was met die kleine hoeveelheid. Doordat ook de MXE niet heel aanwezig was en de LSD over de piek heen was kreeg ik een net-niet-gevoel, maar door de bijzondere sfeer en het opgescheept zitten met drie hyperactieve mensen maakte mij dat weinig uit. Ik vond de hele sfeer op zichzelf eigenlijk net zo leuk als het effect van de drugs. E nam nog wat pep en zei dat hij zich van het padje was. Ik zei dat dat niet gek was met alles wat hij naar binnen had gewerkt. Zo ongeveer 2:30-3:00 besloot ik om een beetje MXE bij te nemen (weer ongeveer 20 mg), omdat ik toch wat meer wilde voelen. Ik koos voor de MXE, omdat ik toch wel graag wat wilde slapen aan het einde van de nacht. J en L namen een zegeltje bij en zeiden dat zij de nacht door wilde halen. Ik vroeg of E nog wat MXE wilde, maar hij zei dat hij dat niet meer hoefde. Ongeveer een halfuur na inname van de tweede dosis MXE voelde ik weer extra euforie, maar verder veranderde er niet zoveel.
Om ongeveer 5:00 vertrok E. J, L en ik bleven nog lekker doortrippen. Rond 6:00 vond ik het wel mooi geweest en ging ik naar huis. L bleef nog bij J en beiden bleven bij hun beslissing om de nacht door te halen. Om ongeveer 6:15 was ik thuis en legde op gevoel een lijntje MXE klaar (ik denk rond 30 mg, ik kan dat inmiddels redelijk inschatten) om nog even na te genieten. Na het lijntje meta ging ik gelijk naar bed, zette psytrance op, ging wat gamen op mijn smartphone en viel daarbij op een gegeven moment in slaap. De volgende dag werd ik aan het einde van de middag wakker. Die avond was ik weer bij J. J zei dat hij samen met L de nacht had doorgehaald. Hij belde L, maar die nam niet op, schijnbaar in slaap gevallen. Aan het einde van de avond viel J ook in slaap en was niet meer wakker te krijgen, dus ik besloot om naar huis te gaan.
Het was een bijzondere trip geworden. De LSD en MXE bleek een goede combo te zijn, wat mij blij maakte. Een andere keer wil ik die combinatie met een hogere dosis MXE proberen om te zien of het dan nog steeds zo goed samen gaat en ik dan ook meer van de meta kan genieten. De 4FA pastte er op zich ook wel bij, maar heb daar niet zoveel van gemerkt door de lage dosis. Maar ik ben niet van plan om dat een keer met een hogere dosis bij LSD te nemen, omdat ik bang ben dat dat de LSD-trip zal verstoren. Hoewel het effect een groot deel van de nacht niet erg aanwezig was, heb ik zeker genoten, door de bijzondere sfeer met J, L en E.
Waar: bij J thuis
Wat: LSD + MXE (~70 mg) + 4FMP (~60 mg)
Na onze vorige ervaringen met LSD leek het J en mij leuk om het een keer te combineren met iets anders. J zei dat hij had gelezen dat na 3 dagen de meeste tolerantie voor LSD weer weg zou moeten zijn, dus 3 dagen na de vorige keer hadden we afgesproken om weer bij elkaar te komen. Het leek ons leuk om het een keer met te combineren met MXE en een keer met XTC. Omdat we met oud & nieuw weer bij elkaar zouden zijn, leek het ons een beter plan om het dan met X te combineren, zodat we niet te vaag zouden zijn als we om 0:00 naar buiten zouden gaan. Dus deze keer zouden we het dan met MXE combineren. L wilde er ook weer bij zijn en in het begin van de nacht kwam E er ook bij. Het is uiteindelijk een bijzonder geheel geworden.
Ik had kerstdiner gegeten bij mijn ouders en ging toen vrij snel weg, ik was toch al een tijd bij hen. Rond 19:45 kwam ik bij J aan en we namen bijna gelijk een zegel in, zodat we niet weer de hele nacht wakker zouden zijn. L kwam iets later binnen en legde ook gelijk een zegel onder zijn tong. Na ongeveer 15-20 minuten voelde ik een golf, vergelijkbaar met het gevoel van X die inslaat. En ongeveer 5 minuten later zag ik schaduwen bewegen in mijn ooghoeken, vergelijkbaar met 2c-b als het begint te werken. Die effecten kwamen allemaal overeen met de vorige keren LSD, dus voelde allemaal vertrouwd. Het begon ook weer net zo snel te werken als de vorige keer, dus ik had er vertrouwen in dat het weer een goede trip zou worden. Rond 20:30 begon de trip echt. Ik had weer een soort van vloeibaar en gekleurd zicht, een beetje alsof alles een schilderij van waterverf was waarvan de verf wat uit liep. Ik begon me lichamelijk wat ongemakkelijk te voelen. Normaal gesproken houd ik rekening met het eten als ik ga trippen, maar omdat LSD opgenomen wordt door de slijmvliezen in de mond in plaats van door de maag dacht ik dat het niet zoveel kwaad zou kunnen om het vrij snel na een grote maaltijd in te nemen, maar dat bleek een vergissing te zijn. Het was een apart gevoel, ik voelde me niet misselijk, maar meer wat ongemakkelijk. L kreeg ook last van een ongemakkelijk gevoel en J lachte er een beetje om en zei dat hij een lichte maaltijd had gehad ruim voor de trip. Gelukkig hield dat gevoel niet zo lang aan, na zo'n 30-45 minuten ging het over en kon ik lekker van de trip genieten. L zei dat het bij hem ook een halfuur had geduurd.
Ruwweg 21:15-21:30 merkte ik dat ik gewoon lekker in de trip zat, al voelde de trip wat levenloos aan. Mijn zicht was wel wazig, alles leek vloeibaar en te golven en ik kon niet goed zien waar alles precies was, maar ik zag geen echte OEV's. Ook met mijn ogen dicht zag ik volgens mij niet veel bijzonders, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. Misschien dan toch te snel weer een zegeltje genomen. Ik filmde af en toe, wat ik ook bij de vorige trip had gedaan. Een aanrader, het is erg leuk om achteraf het een en ander terug te zien. Het is grappig hoe anders alles op video eruit ziet dan tijdens de trip. J en L zaten psychologische spelletjes met elkaar te spelen, ik vond het erg leuk om daar naar te kijken. J en L zijn allebei vrij hyperactief en willen elkaar graag domineren. We bespraken wanneer we de MXE in zouden nemen, J stelde voor om dat tussen 22:00 en 23:00 te doen. Ik stelde 23:00 voor, zodat we eerst nog zeker waren van een goede LSD-trip. L gaf aan dat hij geen meta wilde. J praatte op hem in en L zei dat hij liever X erbij wilde en dat hij uiterlijk 0:00 zou beslissen.
Rond 23:00 legde J drie lijntjes van ieder ongeveer 20 mg MXE klaar, we wilden beginnen met een lage hoeveelheid om de kans te verkleinen dat de MXE teveel zou overheersen. J en ik namen beiden ongeveer 20 mg MXE, L herhaalde dat hij om 0:00 zou beslissen wat hij zou doen. Rond 23:30 voelde ik een sterke euforie opkomen, de meta begon te werken. Om ongeveer 23:45-0:00 begon ik me wat vager te voelen, maar het kleurenspektakel van de LSD bleef gelukkig aanhouden. Iets over 0:00 wees ik L erop dat het tijd was om een beslissing te nemen, hij koos voor X en nam een halve Superman.
Zo rond 0:15-0:30 werd J gebeld, het bleek E te zijn, een kennis van J die ik één keer eerder heb ontmoet. E vroeg of hij langs kon komen, J zei dat dat geen probleem was. Ik merkte dat de vaagheid van MXE intussen redelijk aanwezig was, maar dat de LSD nog steeds goed zijn werk deed, eindelijk toch iets gevonden wat niet teveel wordt onderdrukt door MXE.
Ik weet niet meer precies hoe laat het was, ruwweg 2:00, toen J zei dat hij een capsule met ongeveer 180 mg (als ik het me goed herinner) 4FMP had meegekregen om te testen (hij had een nieuwe bron) en J stelde voor dat J, E en ik die met z'n drieën zouden delen. E kende ook 4FMP nog niet en wilde dat ook wel proberen, dus J opende de capsule en verdeelde de inhoud over drie bommetjes. Ongeveer een halfuur na inname begon ik de 4FA te merken, maar het gevoel was niet heel erg aanwezig en hield ook niet echt lang aan, wat ook niet verwonderlijk was met die kleine hoeveelheid. Doordat ook de MXE niet heel aanwezig was en de LSD over de piek heen was kreeg ik een net-niet-gevoel, maar door de bijzondere sfeer en het opgescheept zitten met drie hyperactieve mensen maakte mij dat weinig uit. Ik vond de hele sfeer op zichzelf eigenlijk net zo leuk als het effect van de drugs. E nam nog wat pep en zei dat hij zich van het padje was. Ik zei dat dat niet gek was met alles wat hij naar binnen had gewerkt. Zo ongeveer 2:30-3:00 besloot ik om een beetje MXE bij te nemen (weer ongeveer 20 mg), omdat ik toch wat meer wilde voelen. Ik koos voor de MXE, omdat ik toch wel graag wat wilde slapen aan het einde van de nacht. J en L namen een zegeltje bij en zeiden dat zij de nacht door wilde halen. Ik vroeg of E nog wat MXE wilde, maar hij zei dat hij dat niet meer hoefde. Ongeveer een halfuur na inname van de tweede dosis MXE voelde ik weer extra euforie, maar verder veranderde er niet zoveel.
Om ongeveer 5:00 vertrok E. J, L en ik bleven nog lekker doortrippen. Rond 6:00 vond ik het wel mooi geweest en ging ik naar huis. L bleef nog bij J en beiden bleven bij hun beslissing om de nacht door te halen. Om ongeveer 6:15 was ik thuis en legde op gevoel een lijntje MXE klaar (ik denk rond 30 mg, ik kan dat inmiddels redelijk inschatten) om nog even na te genieten. Na het lijntje meta ging ik gelijk naar bed, zette psytrance op, ging wat gamen op mijn smartphone en viel daarbij op een gegeven moment in slaap. De volgende dag werd ik aan het einde van de middag wakker. Die avond was ik weer bij J. J zei dat hij samen met L de nacht had doorgehaald. Hij belde L, maar die nam niet op, schijnbaar in slaap gevallen. Aan het einde van de avond viel J ook in slaap en was niet meer wakker te krijgen, dus ik besloot om naar huis te gaan.
Het was een bijzondere trip geworden. De LSD en MXE bleek een goede combo te zijn, wat mij blij maakte. Een andere keer wil ik die combinatie met een hogere dosis MXE proberen om te zien of het dan nog steeds zo goed samen gaat en ik dan ook meer van de meta kan genieten. De 4FA pastte er op zich ook wel bij, maar heb daar niet zoveel van gemerkt door de lage dosis. Maar ik ben niet van plan om dat een keer met een hogere dosis bij LSD te nemen, omdat ik bang ben dat dat de LSD-trip zal verstoren. Hoewel het effect een groot deel van de nacht niet erg aanwezig was, heb ik zeker genoten, door de bijzondere sfeer met J, L en E.