Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + XTC + ketamine, in een euforische trip 2014 in

LSD + XTC + ketamine, in een euforische trip 2014 in

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: D, J en ik en C (nam alleen alcohol)
Waar: Bij J thuis
Wat: LSD (2 zegels), XTC (1,5 rode superman) en ketamine (~100 mg)

J, C en ik hadden al vrij ruim van tevoren afgesproken dat we samen oud & nieuw zouden vieren. Ik stelde voor om sos te nemen, zodat we niet te wazig zouden zijn, vooral omdat we ook naar buiten zouden willen om vuurwerk te kijken. Een week voor oud & nieuw zaten J, L en ik bij elkaar, L woont in het zelfde gebouw als J en vroeg of hij ook even langs zou kunnen komen met oud en nieuw en zei dat het hem het leukste leek om LSD te nemen op oudejaarsavond. J was aardig enthousiast geworden over LSD na onze paar trips de laatste tijd en dat leek hem ook een goed plan. Zelf zat ik te twijfelen, omdat ik niet te wazig wilde zijn, maar LSD leek mij ook een mooi spektakel met vuurwerk en het meestal is het bij J in de buurt toch vrij rustig met oud & nieuw, dus zouden we waarschijnlijk toch geen mensen tegenkomen waarbij het zou boeien als we trippend buiten zouden staan. We wilden er iets bijzonders van maken en het leek ons leuk om te candyflippen.

Ik was aan het einde van de middag bij J en we gingen samen nog even wat boodschappen halen voor de avond. Rond 19:00 kwam L en niet veel later legden we ieder een zegeltje onder de tong. Zo rond 19:30 kwam C, ik begon de eerste effecten van de LSD te merken. We vertelden C dat we LSD op hadden, zodat hij wist dat we vreemd zouden kunnen reageren. Niet veel later begon de trip. Net als de paar keer hiervoor leek mijn zicht 'vloeibaar' en zag ik mooie kleuren (J had verschillende sfeerverlichting in verschillende kleuren aan staan, heel leuk voor bij een trip). Helaas voelde ik mij lichamelijk weer wat ongemakkelijk, misschien gewoon een effect doordat deze zegels zo snel en hard inslaan dat het lichaam moet wennen aan de LSD-wereld. Gelukkig hield dit ongemakkelijke gevoel niet lang aan, waarna ik lekker kon genieten van de trip. Om ongeveer 20:15 vertrok L en ongeveer een kwartier later kwam D, die ook in hetzelfde gebouw als J woont en vroeg of hij erbij mocht komen. Hij had eigenlijk andere plannen, maar die gingen niet door. Hij nam XTC.

We gingen wat chillen en muziek luisteren. Ik weet niet meer hoe laat, maar ik geloof ongeveer 21:30-22:00 besloten we om te kijken of er nog wat leuks was op tv. Ik weet niet meer echt wat er op was, alleen dat we uiteindelijk besloten om de oudejaarsconferentie te kijken. J stelde mij voor om rond 23:00 wat X te nemen, zodat we lekker spacend het nieuwe jaar in zouden gaan. Ik was nog steeds lekker van mijn trip aan het genieten. De OEV's waren niet echt levendig, maar wel vrolijk en kleurrijk, vooral vervormingen van de omgeving. Omdat we met z'n vieren waren en niet allemaal aan het trippen waren hield ik mijn ogen vooral open, om niet ongezellig te worden, dus er staan mij niet echt CEV's bij. Ruwweg 22:00-22:30 kwam L weer terug. J, L en ik beschreven zo af en toe wat wij zagen, waardoor D uiteindelijk nieuwsgierig werd naar Lucy en vroeg of hij ook een zegeltje mocht. Toen de LSD bij hem insloeg werd hij vrolijk en zei dat hij begreep ineens veel beter wat wij allemaal vertelden.

Rond 23:00 namen J en ik ieder een halve pil. Niet veel later vertrok L weer. Zo rond 23:30-23:45 merkte ik dat die begon te werken en voelde ik een grote euforie, ik vond het erg goed samengaan met de LSD. We gingen kijken naar een kort nieuwsoverzicht van het afgelopen jaar en uiteindelijk verscheen de aftelklok. Het moment dat het 0:00 werd vond ik aanvoelen als een anticlimax, er kwamen even wat frustraties door van dingen die ik had willen bereiken in 2013, maar die niet gelukt waren. Gelukkig werden die frustraties snel weggedrukt door de X. We wensten elkaar gelukkig nieuwjaar, namen enkele slokken champagne en gingen voor het raam staan om naar het vuurwerk te kijken. Ongeveer 0:10-0:15 gingen we naar buiten om het vuurwerk beter te zien. D voelde zich niet helemaal op zijn gemak buiten onder invloed van LSD, door het vuurwerk, maar hij bleef wel rustig. We bleven niet echt zo lang buiten, ik denk een minuut of 20. Binnen gingen we weer chillen en muziek luisteren. J en ik namen wat X bij. C bleef niet zo lang, ik geloof dat hij zo rond 1:00 naar huis ging. De rest van de tijden weet ik niet echt meer. De tweede dosis X sloeg heerlijk in en ik zat lekker te spacen.

Een paar uur later haalde J wat ket tevoorschijn en vroeg of D en ik ook wat wilden. D hoefde niet, maar het leek mij een leuke aanvulling om de avond mee af te sluiten (ik wilde niet al te laat naar huis). Toen de keta insloeg voelde ik me wegdrijven. Ik wierp toevallig een blik op de tv en zag dat er een programma op was over iemand die heel lang zijn adem in kon houden. Ik werd verplaatst in die man en kreeg het idee dat we leven via de tv. Heel apart, maar wel grappig. Uiteindelijk kwam ik weer een beetje terug en nam een tweede lijntje. Ik werd weer verplaatst in de persoon die op tv was. Toen ik weer een beetje terug op aarde was ging ik naar huis.

Ik vond het een erg geslaagde trip, de TXC bovenop de LSD zorgde voor een erg fijne euforie. De LSD maakte de jaarwisseling extra speciaal. Op een gegeven moment werkte de LSD wat minder en namen J en ik beiden een zegel bij, ik weet niet meer wanneer, maar volgens mij ergens tussen de eerste en de tweede dosis X. De keta was een leuke afsluiter, het versterkte de euforie weer iets en gaf mij een hele vage ervaring.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over het hoofd gezien.. :flushed:

Je hebt me overtuigd eens een candy of multi?flip te gaan doen :hearteyes:

Netjes en leuk geschreven dank voor het delen van je mooie avontuur :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."