#1
Ik heb wel vaker gehoord dat mensen met Salvia ervoeren dat ze 'synthesiteerden' met objecten, dat is zelfs een vrij bekend venomeen volgens mij. Wat je daar precies mee kunt of uit kunt halen zou ik zo snel ook niet kunnen bedenken?
Dat is ook héél typerend voor een Salvia-trip en meteen het gene dat ik juist hét interessante vindt. Dit maakt de beleving intens en werkelijk, zonder dit heb je altijd nog in je achterhoofd zitten dat het nep* is.Mananas zei:Op het moment van deze zeer heftige trip had ik er ook helemaal geen idee meer van dat ik iets had gebruikt - iets dat me zelfs met dmt nooit is overkomen, of zelfs niet met een zes uur durende
Ayahuaska-trip.
Zou je misschien kunnen toelichten wat jij hier nu reeds over denkt? Ik heb aan de hand hiervan namelijk net een stukje gelezen over de M-theorie en denk dat je richting de kant van iets met een M2-membraan wilt gaan? Dit klinkt als best interessante materie, maar ik ben helaas geen fysicus maar wel geïnteresseerd in het gevolg dat je hieraan wilt hangen?Nu, verder, waarom deze niet-euclidische en nooit eerder ervaren tweedimensionale ruimte mij zo interesseert, is omdat ik fysica heb gestudeerd - en deze ervaring doet mij denken aan het vastzitten tussen twee M-membranen (om mij gewoon maar even verder te verklaren).
Tevens heb ik ook zeer veel interesse in literatuur behorende tot o.a. Philosophy of Mind, of zelfs gewoonweg neuro-wetenschappen - maar mijn intrige ligt bij (onder meer) filosofen zoals Huxley, auteur van het jullie waarschijnlijk welbekende 'The doors of perception'.
Deze samengang van fysica, en specifiek quantummechanica, in overeenstemming met de overtuiging dat realiteit slechts datgene is wat we in welke psychische toestand dan ook ervaren (dit bedoel ik echt zeer letterlijk), maakt dat deze mij nog nooit eerder voorgekomen toestand van slechts een tweedimensionale ruimte mij enorm intrigeert, en eender wie mij hier meer over kan vertellen (vanuit welk standpunt dan ook: wetenschappelijk, ervaring,...) zou mij hiermee enorm plezieren.
Alvast bedankt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."