#1
Wie: Ik en I
Waar: I's slaapkamer
Wat: elk 7,5 gram dragon's dynamite
I en ik besloten om gisteravond eens een fijn avondje truffels in te lasten, om te vieren dat de vakantie begon. We hadden die middag een bakje truffels in de stad gehaald en na zolang hadden we er echt weer eens zin in. Rond kwart voor 10 begonnen we te kauwen op die dingen, hopend dat die zure smaak dit keer niet zo zou blijven hangen. Gelukkig zijn we geen stijfvreters dus het ging allemaal wel goed binnen, en nadat we direct erna onze tanden hadden gepoetst hadden we ook geen enkele last van de smaak. Verwachtingsvol zaten we beiden op ons bed te wachten tot er iets zou gebeuren, wat al vrij snel, ongeveer na een half uur, het geval leek te zijn. Ik keek in de spiegel en ik zag een hele rare vervorming. De eerste lichamelijk effecten voelden als een heel aangename high. Toen ik in een andere spiegel keek zag ik juist hetzelfde! Dit was alleen het begin, want de visuals begonnen meer en meer op te komen. Ik weet ook niet waarom, maar op een gegeven moment zag ik overal het logo van Black-out, in allerlei verschillende kleuren, alsof ze op mijn netvlies stonden. Het was prachtig en ik vertelde I wat ik zag. Haar bed was hoger, dus het leek alsof ze boven me zweefde, als een grote witte god. Ze had ook een lamp midden tussen ons in gezet( die noemde we dé lamp, het voelde voor mij alsof dat een soort persoon was) en ze zei dat dat ons kampvuur was. Op dat moment voelde ik me ook echt zo'n paddotripper die in het bos woont. Telkens als we praatten kwamen de woorden er niet goed uit omdat intense lachbuien onvermijdelijk waren, maar we kwamen af en toe toch tot heel mooie theorieën samen.vb:
I: "wat is stuiteren eigenlijk"(dit vroeg ze nadat ik mijn telefoon liet vallen)
Ik:"dat is het meervoud van vallen en opstaan"
I: dus...Het leven is als stuiteren he"
Ik:"ja, alleen wij stuiteren wel heel hoog de laatste tijd" (=wij hebben weinig tegenslag de laatste tijd)
Ik voel me altijd heel erg waus als ik aan het praten ben tijdens het trippen, ik hou ook wel heel erg van de stiltes waarin ik mijn gedachten de volle loop kan laten gaan. Letterlijk alsof er zich een film afspeelt in mijn hoofd. Op een gegeven moment hoorde ik ook dingen die er niet waren, zoals het geluid van mijn computer die opstart. We besloten wat chocolade te eten omdat het ons zo erg beviel, dit was zeer vermoeiend en vereiste veel meer kracht als normaal en het voelde alsof het mijn eigen mond niet meer was. Ook als ik naar mijn eigen handen keek voelde het alsof dat niet mijn handen waren. Het was precies zoals je op de foto's op tumblr ziet, felle kleuren, scherpstellen op een ding tegelijk...Op een gegeven moment besloten we om muziek te luisteren en dit was echt te gek. Ik dacht na over enkele dingen waar ik mee zat, niet dat ik hierdoor bad ging, ik probeerde een heldere conclusie/oplossing te vinden. Ik probeerde bv. te raden voor welk huis mijn ouders zouden kiezen(we verhuizen binnen 2 maanden), met alle factoren rekening gehouden, en het was nog een zeer mooie voorspelling ook(ik weet wel nog niet of hij klopt, maar het was leuk om zo dingen op te lossen, een soort puzzel). Bij elk liedje werd er zich een levensecht verhaaltje in mijn hoofd gevormd alsof ik er zelf bij was. Ik kreeg levensecht flashbacks en flashforwards, alsof ik er écht was! Toen ik een uur later mijn koptelefoon afdeed en naar de wc ging, hoorde ik een geluid alsof iemand bestek aan het sorteren was. Ik vond het niet eng, zelfs grappig, maar I hoorde het ook dus het was er ook wel degelijk, we hebben alleen nog steeds geen idee wat het was. Hierna ging ik verder met muziek luisteren, en nadat ik na een tijdje mijn ogen opendeed, rond 1 uur was dat, merkte ik dat het effect langzaam aan het uitwerken was. Ik probeerde nog even te genieten van de muziek (psytrance ook natuurlijk), even later ben ik volgens mij wel in slaap gevallen. Niet veel last gehad van die truffels dat ze zwaar op de maag liggen, alleen een beetje in het begin, gepaard met een heel lichte misselijk die te verwaarlozen was en snel weer wegging. Al met al een zeer geslaagde trip
Waar: I's slaapkamer
Wat: elk 7,5 gram dragon's dynamite
I en ik besloten om gisteravond eens een fijn avondje truffels in te lasten, om te vieren dat de vakantie begon. We hadden die middag een bakje truffels in de stad gehaald en na zolang hadden we er echt weer eens zin in. Rond kwart voor 10 begonnen we te kauwen op die dingen, hopend dat die zure smaak dit keer niet zo zou blijven hangen. Gelukkig zijn we geen stijfvreters dus het ging allemaal wel goed binnen, en nadat we direct erna onze tanden hadden gepoetst hadden we ook geen enkele last van de smaak. Verwachtingsvol zaten we beiden op ons bed te wachten tot er iets zou gebeuren, wat al vrij snel, ongeveer na een half uur, het geval leek te zijn. Ik keek in de spiegel en ik zag een hele rare vervorming. De eerste lichamelijk effecten voelden als een heel aangename high. Toen ik in een andere spiegel keek zag ik juist hetzelfde! Dit was alleen het begin, want de visuals begonnen meer en meer op te komen. Ik weet ook niet waarom, maar op een gegeven moment zag ik overal het logo van Black-out, in allerlei verschillende kleuren, alsof ze op mijn netvlies stonden. Het was prachtig en ik vertelde I wat ik zag. Haar bed was hoger, dus het leek alsof ze boven me zweefde, als een grote witte god. Ze had ook een lamp midden tussen ons in gezet( die noemde we dé lamp, het voelde voor mij alsof dat een soort persoon was) en ze zei dat dat ons kampvuur was. Op dat moment voelde ik me ook echt zo'n paddotripper die in het bos woont. Telkens als we praatten kwamen de woorden er niet goed uit omdat intense lachbuien onvermijdelijk waren, maar we kwamen af en toe toch tot heel mooie theorieën samen.vb:
I: "wat is stuiteren eigenlijk"(dit vroeg ze nadat ik mijn telefoon liet vallen)
Ik:"dat is het meervoud van vallen en opstaan"
I: dus...Het leven is als stuiteren he"
Ik:"ja, alleen wij stuiteren wel heel hoog de laatste tijd" (=wij hebben weinig tegenslag de laatste tijd)
Ik voel me altijd heel erg waus als ik aan het praten ben tijdens het trippen, ik hou ook wel heel erg van de stiltes waarin ik mijn gedachten de volle loop kan laten gaan. Letterlijk alsof er zich een film afspeelt in mijn hoofd. Op een gegeven moment hoorde ik ook dingen die er niet waren, zoals het geluid van mijn computer die opstart. We besloten wat chocolade te eten omdat het ons zo erg beviel, dit was zeer vermoeiend en vereiste veel meer kracht als normaal en het voelde alsof het mijn eigen mond niet meer was. Ook als ik naar mijn eigen handen keek voelde het alsof dat niet mijn handen waren. Het was precies zoals je op de foto's op tumblr ziet, felle kleuren, scherpstellen op een ding tegelijk...Op een gegeven moment besloten we om muziek te luisteren en dit was echt te gek. Ik dacht na over enkele dingen waar ik mee zat, niet dat ik hierdoor bad ging, ik probeerde een heldere conclusie/oplossing te vinden. Ik probeerde bv. te raden voor welk huis mijn ouders zouden kiezen(we verhuizen binnen 2 maanden), met alle factoren rekening gehouden, en het was nog een zeer mooie voorspelling ook(ik weet wel nog niet of hij klopt, maar het was leuk om zo dingen op te lossen, een soort puzzel). Bij elk liedje werd er zich een levensecht verhaaltje in mijn hoofd gevormd alsof ik er zelf bij was. Ik kreeg levensecht flashbacks en flashforwards, alsof ik er écht was! Toen ik een uur later mijn koptelefoon afdeed en naar de wc ging, hoorde ik een geluid alsof iemand bestek aan het sorteren was. Ik vond het niet eng, zelfs grappig, maar I hoorde het ook dus het was er ook wel degelijk, we hebben alleen nog steeds geen idee wat het was. Hierna ging ik verder met muziek luisteren, en nadat ik na een tijdje mijn ogen opendeed, rond 1 uur was dat, merkte ik dat het effect langzaam aan het uitwerken was. Ik probeerde nog even te genieten van de muziek (psytrance ook natuurlijk), even later ben ik volgens mij wel in slaap gevallen. Niet veel last gehad van die truffels dat ze zwaar op de maag liggen, alleen een beetje in het begin, gepaard met een heel lichte misselijk die te verwaarlozen was en snel weer wegging. Al met al een zeer geslaagde trip
