Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - Thuis en natuur - 15 man - heftige trip

XTC - Thuis en natuur - 15 man - heftige trip

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weer was er besloten om met dezelfde groep als in m'n andere trip reports een feest te doen.
Ook deze trip report is alweer van een tijdje terug, desalniettemin een ervaring om niet te vergeten. Ook wil ik hem graag delen.

Datum: Mei 2012
Locatie: Wederom ergens in een gehucht, in een riante woning waarvan de ouders van een van m'n vrienden wonen. Een leuk huis met mooie tuin om in te spacen.

We hadden, net als onze vorige feesten alles weer goed ingedeeld. De woonkamer (Met een heeel groot tapijt) met chille banken en loungesets. Buiten in de tuin wat ligstoelen. In de schuur een dansruimte.

Mijn vriend had dat weekend het huis voor zich alleen. Naast hem woonden mensen met een kindje. Gelukkig waren zij ook op vakantie. Ikzelf was er al de avond ervoor. We hadden afgesproken om ergens lekker te eten en om wat films te kijken. Ook hebben we een wandeling gedaan door een nabijgelegen natuurgebied, wat heel chill was. We zijn lekker vroeg gaan slapen en de dag erop hebben we wederom lekker chill aan gedaan.

1800
Rond 6 uur kwamen de eerste mensen binnen, we hadden wat eten gemaakt voor de mensen die wilden blijven eten en aten met z'n allen gezellig wat. Natuurlijk had iedereen er weer veel zin in.
Het duurde nog even voordat iedereen er was, de plek was immers lastig te bereiken met het openbaar vervoer.


2100
We hadden er allemaal zo'n zin in, dat we maar besloten te beginnen. Een vriend van ons had XTC geregeld. Ik weet niet meer welke het waren maar ik weet nog wel dat 't zware pillen waren. 2 mensen deden deze keer voor het eerst, die begonnen met een kwartje, de rest met een halve. Sommigen ook een hele. Ikzelf nam een halve.


2130
Zoals altijd voor het trippen maak ik een wandeling. Eigenlijk wilde ik samen met een goeie vriend deze wandeling maken maar er besloten er een aantal mee te gaan. We liepen door het centrum heen en langs een kroeg. Het was echt een boerengehucht en er zaten wat boeren bier te drinken in die kroeg. Luidkeels begonnen ze te schreeuwen naar ons, waarschijnlijk omdat we geen stamgasten zijn. Sommigen van ons vonden dit intimiderend en we besloten verder te gaan.


2200
Op de terugweg naar huis voelde ik hem al flink inkomen, ik was ook niet de enige. Eenmaal thuis aangekomen, ging iedereen wel lekker. Fijn om te zien, ik gaf volgens mij iedereen een knuffel en ging in de woonkamer zitten en ging met m'n blote voeten door het hoogpolige tapijt heen. Wat een gevoel, ik kreunde het uit. Ik was niet de enige, we zaten mooi met z'n allen te genieten van het tapijt. Moet vast een mooi gezicht zijn geweest. Ook had ik m'n gitaar meegenomen en speelde ik in de keuken wat, ik kreeg complimenten van een vriendin en dat vond ik heel chill.


2300
Het feest was lekker op gang, een aantal mensen die voor t eerst gingen hadden het ook naar hun zin. We besloten met z'n allen nog wat bij te pakken. De schuur was inmiddels omgebouwd tot dansruimte. Ik heb hier heerlijk gedanst op Jimi Hendrix, The Doors en andere muziek. Ik had hele goede gesprekken met een jongen die t voor t eerst deed. Hij had echt een grijns op z'n gezicht, wauw. We hadden het over van alles, eigenlijk kende ik hem niet zo goed, maar inmiddels zijn we goede vrienden.

000
Ik was even lekker in de tuin gaan liggen, omdat de XTC redelijk heftig was was ook iedereen een beetje aan het hallucineren. Ik lag met een vriendin in de tuin lekker naar Dark Side Of The Moon van Pink Floyd te luisteren, superchill.

Een vriend van ons, stond achterin de tuin. Hij was volgens mij tegen een boom aan het pissen. Ik hoorde hem praten in zichzelf. Toen die dichterbij kwam vroeg ik tegen wie die het had. Hij vertelde dat er iemand in de bosjes zat en dat die naar hem zat te kijken. (Hij was lekker hard aan het gaan, haha). Met moeite keek ik in de bosjes en zag ik dat het een boomstam was, haha.


130
rond deze tijd besloot ik met die vriend een rondje te lopen door het gehucht, toen begon ik echt een beetje te hallucineren. We liepen langs een enorme modezaak. Binnen stonden allemaal paspoppen, ik vroeg aan m'n vriend wat die mensen daar binnen deden. Hij zei dat het misschien een bedrijfsfeestje was. Haha, dit waren natuurlijk gewoon paspoppen maar de gezichten van deze poppen leken zo realistisch. Ook leek het of ze af en toe knipperden, of draaiden met hun hoofden. Beetje eng, maar wel lekker hallucineren.

We liepen verder en kwamen langs een WOK restaurant. Op het terras stonden de asbakken allemaal op de tafel. Na volgens mij wel een kwartier te hebben overlegd, besloten we een van de asbakken mee te nemen als "cadeau". Leek allemaal zo logisch en aardig toen. We wilden zeker weten of er niemand in het restaurant was, dit was natuurlijk heel moeilijk te zien. Alles was donker en we waren behoorlijk aan het trippen. Ik sloop naar het raam toe en probeerde naar binnen te kijken. Duurde volgens mij wel 2 minuten voordat ik alles wat ik zag een plekje kon geven. Ik dacht dat de kust veilig was, totdat ik me lam schrok. Er zat een man voor het raam met zijn hoofdtelefoon op achter z'n laptop, hij zat met de rug naar me toe. Nog nooit zo erg geschrokken!

Hierna gingen we weer naar huis. Sommigen mensen pakten nog wat bij, sommigen vonden het genoeg geweest. Ik pakte nog wat bij.


300
In de schuur was iedereen nu lekker aan het rollebollen over de grond over de tapijten en matjes. Iedereen was ook aan het hallucineren. Ik zag echt rare dingen die ik niet gewend was bij XTC. naast de standaard brillen, zag ik mensen ineens heel oud worden. (Was heel donker ook in de schuur, dus dat zal ook hebben meegewerkt) Ook was ik niet de enige. Ik herkende ook soms mensen niet als ik naast ze stond of lag, echt raar. Toch had t wel wat leuks.


400
Rond 4en begon het bij iedereen uit te werken. Er was een heel groot bad in huis waar sommigen van ons in gingen. Een andere groep ging een grote boswandeling doen. Was echt heerlijk, ook omdat het zo donker was. Ik zag allemaal gekke dingen in het bos maar hallucineerde niet meer zo hard als eerst. Ik probeerde wat muziek op m'n telefoon op te zetten, het leek wel alsof de letters zich vormden naar de muziek die ik op wilde zoeken, heel raar weer.

We liepen een heel stuk over de hei en thuis aangekomen besloten we lekker te gaan slapen.

Wederom een heerlijke avond.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zelf heb na ongeveer een dozijn ervaringen met mdma nog nooit hallucinaties mee gemaakt, bodyload heb ik ook nooit echt gehad van mdma. Van de mensen die hun eigen ervaringen hebben gedeeld geeft er ook maar 1 aan echt hallucinaties te hebben gehad van mdma (een tafel in het midden van de kamer die er niet was).

Soms vraag ik me af of mensen gewoon zeggen dat ze mdma hebben gehad terwijl ze het eigenlijk niet zeker weten maar het zal wel per persoon een beetje verschillen plus mijn gebrek aan inlevingsvermogen zal ook wel een rol spelen. Ze zeggen tenslotte dat zo'n 8% van de mdma in mda wordt gemetaboliseerd. Dat er meer dan 1 persoon tegelijkertijd aan het hallucineren was van mdma heb ik echter nog nooit meegmaakt. :P
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb t zelf ook niet vaker meegemaakt, anderen ook niet.

Wel zie ik wel vaker brillen of zulke kleine dingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."