#1
Voorbereiding:
Ik was erg nieuwsgierig naar truffels en heb ze dan ook maar besteld. Ik heb twee zakjes van 15gram gehaald, omdat ik een bepaald bedrag moest hebben voordat de bestelling verzonden zou worden. Op zaterdag kreeg ik de truffels dan eindelijk binnen. Voor mij ook de verwachtte datum. Ik heb zelf nog nooit truffels gebruikt en heb besloten om het in mijn eentje te gaan doen.
Ik heb het zakje Atlantis truffels open gemaakt. Ik heb de helft van de truffels er uitgehaald en deze versneden tot kleine kruimels. Deze kruimels heb ik in afgekoeld gekookt water gestopt en heb deze laten intrekken. Ondertussen ben ik naar de supermarkt gegaan om een aantal boodschappen te halen. Nadat ik terug kwam van de supermarkt ben ik in de woonkamer op de bank gaan zitten en dronk de thee op. De tijd op dit moment was 16:45 uur.
Ik had deze dag amper gegeten dus dronk de thee op een lege maag.
Begin van de trip:
Ik zat achter mijn laptop en was ondertussen aan het blackjacken op het internet. Dit leek me wel ontspannend. Ik was erg benieuwd wanneer ik wat zou gaan voelen. Ik had ondertussen me thee nog een keer bijgevuld om nogmaals ( van dezelfde truffels ) een thee-tje te drinken.
Voor mijn gevoel begon ik me daarna vrij snel heel raar te voelen. Ik kan het gevoel niet echt beschrijven. Ik had mijn haren in een staart en ik voelde het elastiek gewoon om mijn haren heen trekken en dit gevoel werd steeds erger. Ik begon te zweten en ik begon een beetje angstig te worden van het gevoel wat ik kreeg. Nee niet doen zei ik tegen mezelf. Dit komt door de truffels en het komt allemaal wel goed. Ik keek naar me laptop en ik kon het beeld niet meer normaal zien. Ik keek in mijn woonkamer rond en alles veranderde van kleur, diepte en ik zag de lichtjes van me lampen dansen. De kleuren van mijn bank veranderde en ik zag alles veel scherper. De dvd's die ik onder mijn televisie heb staan die bewogen en leken 1 voor 1 uit de kast te springen. Ik had enorm last van mindfucks en bleef maar tegen mezelf zeggen: "Nee joh! Dit kan toch helemaal niet? Hoe dan?".
Ik keek naar de klok en zag dat het inmiddels 17:45 uur was. Voor me gevoel was het wel uren lang 17:45 uur. De angst begon weer toe te slaan, ik ben toch niet dood? Nee joh! Nee doe niet zo gek, je hebt wat gebruikt en dit gaat gewoon weer over. ( Deze gedachte komt overigens omdat ik mezelf heel veel heb ingelezen voordat ik truffels ging gebruiken en ik in veel reports tegen kwam dat mensen het gevoel kregen dat ze dood waren omdat de tijd stil leek te staan. ). Al snel voelde ik me weer goed en liet me helemaal meenemen op de muziek die ik had aanstaan. Ik had muziek van skyradio op staan. Ik ging achterover op de bank zitten en sloot me ogen. Ik hoorde de muziek en kreeg het gevoel alsof de muziek mij droeg. Dit voelde heerlijk aan!
Ik moest naar de toilet en keek in de spiegel. WTF me ogen zo groot? Wist niet dat dit ook gebeurde van truffels? Hoe kan dit? Ik liep weer terug en bleef tegen mezelf zeggen dat het bijzonder was dat dit met je kan gebeuren door thee te drinken. Ja, maar ik had toch drugs gehad? Heb ik drugs gehad? Ja truffels zijn ook drugs, maar wel uit de smartshop dus legaal? Ja nou ja niet te veel over nadenken en er gewoon van genieten. "Vaag hé dat dit kan gebeuren door gewoon thee te drinken?" "Nee logisch je hebt drugs gehad" en zo namen mijn gedachten nog enkele keren een loopje met me.
Ik liep weer terug naar de woonkamer. Terwijl ik na de woonkamer liep, liep ik langs de trap en keek naar boven. Ik dacht dat er een auto geparkeerd stond boven. Weer zo'n mindfuck! Dat kan toch helemaal niet? Weer moest ik erg om mijzelf lachen en liep door naar de woonkamer. In de woonkamer begon ik wat te dansen op de muziek want dit voelde fijn. Tegelijkertijd dacht ik dat me buren me eens zouden moeten zien en bij die gedachte liet ik mijzelf weer knetters hard lachen.
Naast de actieve momentjes had ik ook de momentjes van heel diep nadenken en bezinning. Ik begon echt na te denken over de zin van het leven. Niet op een negatieve (depressieve manier) totaal niet, maar ik vroeg mij wel af wat nou de zin van het leven precies was. Wat doen mensen thuis eigenlijk hele dagen? Wat wil ik doen? Ik wil schilderen! Ja, dat ga ik doen. Ik pakte schilder spullen en begon wat te kalken en het zag er heel mooi uit. "Maar dan moet die kwast door twee kleuren heen?
, maar dan had het maar geen kwast moeten worden
" Wat een heerlijke gedachtespeling waar ik zelf weer om moest lachen.
Ik moest weer naar het toilet kijk in de spiegel en zie mijn gezicht vervormen in de vorm van een monsterlijk figuur. Ik moet er weer om lachen en vervolgens zie ik mezelf als een beeldschone dame. Op het toilet zie ik het toilet gordijn en de bloemen erop bewegen. GENIAAL!
Ik ga weer terug naar de woonkamer en ga in de woonkamer staan. Ik besef me dat ik na de bank sta te kijken en aan de andere kant van de woonkamer sta. Het voelt alsof me woonkamer andersom is. Heel bizar en weer moet ik lachen om deze mindfuck en om wat ik doe. Ik zie langs me heen allemaal glinsters en glitters en het is heel mooi. Ik wil het vastleggen op camera omdat ik het graag wil delen. Ik film het en besef me tegelijkertijd: "WTF film ik eigenlijk, (keihard lachen) morgen vind ik dit helemaaaaal niet meer grappig
".
Ik ga weer even rustig op de bank zitten want de muziek die nu op staat maakt me ineens heel sloom. Ik heb het gevoel dat de muziek mij leidt. Slome muziek maakt me sloom, vrolijke muziek maakt me uiterst actief. Ik zorgde er dan ook voor dat ik geen 'nare' muziek op had staan. Bij 1 nummer had ik het gevoel dat ik er helemaal in meegezogen werd en dat was niet echt fijn. Dit nummer heb ik snel afgezet en toen veranderde de sfeer weer.
Ik zat op de bank en keek naar buiten. Hier zag ik alle kleuren van de regenboog. Echt, bewonderde het steeds maar weer dat dit allemaal kon door truffels. Ik keek naar me woonkamer en vond het een heel raar idee dat dit mijn woonkamer was. Mijn tafel staat tegen het raam aan, maar voor mijn gevoel kon je echt rondom de tafel lopen.
Einde van de trip:
Langzaam maar zeker kwam ook aan deze reis een einde en ik zat lekker op de bank te genieten van de laatste visuals welke ik zag op de muren en mijn meubels. Vervolgens ben ik lekker op tijd in bed gaan liggen en deze lag heerlijk kan ik je vertellen! Mijn trip heeft in totaal van 17:00 uur tot 21:00 uur geduurd.
Al met al heb ik een hele mooie trip gehad! Ik ben wel benieuwd naar meer, maar besef me ook dat het een beste indruk op mij gemaakt heeft. Lekker rustig aan doen vind ik wel verstandig.
Ik hoop dat jullie mijn trip-report leuk vinden om te lezen. Mijn eerste en misschien wel mijn laatste. Wie zal het zeggen!
Ik was erg nieuwsgierig naar truffels en heb ze dan ook maar besteld. Ik heb twee zakjes van 15gram gehaald, omdat ik een bepaald bedrag moest hebben voordat de bestelling verzonden zou worden. Op zaterdag kreeg ik de truffels dan eindelijk binnen. Voor mij ook de verwachtte datum. Ik heb zelf nog nooit truffels gebruikt en heb besloten om het in mijn eentje te gaan doen.
Ik heb het zakje Atlantis truffels open gemaakt. Ik heb de helft van de truffels er uitgehaald en deze versneden tot kleine kruimels. Deze kruimels heb ik in afgekoeld gekookt water gestopt en heb deze laten intrekken. Ondertussen ben ik naar de supermarkt gegaan om een aantal boodschappen te halen. Nadat ik terug kwam van de supermarkt ben ik in de woonkamer op de bank gaan zitten en dronk de thee op. De tijd op dit moment was 16:45 uur.
Ik had deze dag amper gegeten dus dronk de thee op een lege maag.
Begin van de trip:
Ik zat achter mijn laptop en was ondertussen aan het blackjacken op het internet. Dit leek me wel ontspannend. Ik was erg benieuwd wanneer ik wat zou gaan voelen. Ik had ondertussen me thee nog een keer bijgevuld om nogmaals ( van dezelfde truffels ) een thee-tje te drinken.
Voor mijn gevoel begon ik me daarna vrij snel heel raar te voelen. Ik kan het gevoel niet echt beschrijven. Ik had mijn haren in een staart en ik voelde het elastiek gewoon om mijn haren heen trekken en dit gevoel werd steeds erger. Ik begon te zweten en ik begon een beetje angstig te worden van het gevoel wat ik kreeg. Nee niet doen zei ik tegen mezelf. Dit komt door de truffels en het komt allemaal wel goed. Ik keek naar me laptop en ik kon het beeld niet meer normaal zien. Ik keek in mijn woonkamer rond en alles veranderde van kleur, diepte en ik zag de lichtjes van me lampen dansen. De kleuren van mijn bank veranderde en ik zag alles veel scherper. De dvd's die ik onder mijn televisie heb staan die bewogen en leken 1 voor 1 uit de kast te springen. Ik had enorm last van mindfucks en bleef maar tegen mezelf zeggen: "Nee joh! Dit kan toch helemaal niet? Hoe dan?".
Ik keek naar de klok en zag dat het inmiddels 17:45 uur was. Voor me gevoel was het wel uren lang 17:45 uur. De angst begon weer toe te slaan, ik ben toch niet dood? Nee joh! Nee doe niet zo gek, je hebt wat gebruikt en dit gaat gewoon weer over. ( Deze gedachte komt overigens omdat ik mezelf heel veel heb ingelezen voordat ik truffels ging gebruiken en ik in veel reports tegen kwam dat mensen het gevoel kregen dat ze dood waren omdat de tijd stil leek te staan. ). Al snel voelde ik me weer goed en liet me helemaal meenemen op de muziek die ik had aanstaan. Ik had muziek van skyradio op staan. Ik ging achterover op de bank zitten en sloot me ogen. Ik hoorde de muziek en kreeg het gevoel alsof de muziek mij droeg. Dit voelde heerlijk aan!
Ik moest naar de toilet en keek in de spiegel. WTF me ogen zo groot? Wist niet dat dit ook gebeurde van truffels? Hoe kan dit? Ik liep weer terug en bleef tegen mezelf zeggen dat het bijzonder was dat dit met je kan gebeuren door thee te drinken. Ja, maar ik had toch drugs gehad? Heb ik drugs gehad? Ja truffels zijn ook drugs, maar wel uit de smartshop dus legaal? Ja nou ja niet te veel over nadenken en er gewoon van genieten. "Vaag hé dat dit kan gebeuren door gewoon thee te drinken?" "Nee logisch je hebt drugs gehad" en zo namen mijn gedachten nog enkele keren een loopje met me.
Ik liep weer terug naar de woonkamer. Terwijl ik na de woonkamer liep, liep ik langs de trap en keek naar boven. Ik dacht dat er een auto geparkeerd stond boven. Weer zo'n mindfuck! Dat kan toch helemaal niet? Weer moest ik erg om mijzelf lachen en liep door naar de woonkamer. In de woonkamer begon ik wat te dansen op de muziek want dit voelde fijn. Tegelijkertijd dacht ik dat me buren me eens zouden moeten zien en bij die gedachte liet ik mijzelf weer knetters hard lachen.
Naast de actieve momentjes had ik ook de momentjes van heel diep nadenken en bezinning. Ik begon echt na te denken over de zin van het leven. Niet op een negatieve (depressieve manier) totaal niet, maar ik vroeg mij wel af wat nou de zin van het leven precies was. Wat doen mensen thuis eigenlijk hele dagen? Wat wil ik doen? Ik wil schilderen! Ja, dat ga ik doen. Ik pakte schilder spullen en begon wat te kalken en het zag er heel mooi uit. "Maar dan moet die kwast door twee kleuren heen?
" Wat een heerlijke gedachtespeling waar ik zelf weer om moest lachen.Ik moest weer naar het toilet kijk in de spiegel en zie mijn gezicht vervormen in de vorm van een monsterlijk figuur. Ik moet er weer om lachen en vervolgens zie ik mezelf als een beeldschone dame. Op het toilet zie ik het toilet gordijn en de bloemen erop bewegen. GENIAAL!
Ik ga weer terug naar de woonkamer en ga in de woonkamer staan. Ik besef me dat ik na de bank sta te kijken en aan de andere kant van de woonkamer sta. Het voelt alsof me woonkamer andersom is. Heel bizar en weer moet ik lachen om deze mindfuck en om wat ik doe. Ik zie langs me heen allemaal glinsters en glitters en het is heel mooi. Ik wil het vastleggen op camera omdat ik het graag wil delen. Ik film het en besef me tegelijkertijd: "WTF film ik eigenlijk, (keihard lachen) morgen vind ik dit helemaaaaal niet meer grappig
Ik ga weer even rustig op de bank zitten want de muziek die nu op staat maakt me ineens heel sloom. Ik heb het gevoel dat de muziek mij leidt. Slome muziek maakt me sloom, vrolijke muziek maakt me uiterst actief. Ik zorgde er dan ook voor dat ik geen 'nare' muziek op had staan. Bij 1 nummer had ik het gevoel dat ik er helemaal in meegezogen werd en dat was niet echt fijn. Dit nummer heb ik snel afgezet en toen veranderde de sfeer weer.
Ik zat op de bank en keek naar buiten. Hier zag ik alle kleuren van de regenboog. Echt, bewonderde het steeds maar weer dat dit allemaal kon door truffels. Ik keek naar me woonkamer en vond het een heel raar idee dat dit mijn woonkamer was. Mijn tafel staat tegen het raam aan, maar voor mijn gevoel kon je echt rondom de tafel lopen.
Einde van de trip:
Langzaam maar zeker kwam ook aan deze reis een einde en ik zat lekker op de bank te genieten van de laatste visuals welke ik zag op de muren en mijn meubels. Vervolgens ben ik lekker op tijd in bed gaan liggen en deze lag heerlijk kan ik je vertellen! Mijn trip heeft in totaal van 17:00 uur tot 21:00 uur geduurd.
Al met al heb ik een hele mooie trip gehad! Ik ben wel benieuwd naar meer, maar besef me ook dat het een beste indruk op mij gemaakt heeft. Lekker rustig aan doen vind ik wel verstandig.
Ik hoop dat jullie mijn trip-report leuk vinden om te lezen. Mijn eerste en misschien wel mijn laatste. Wie zal het zeggen!
