Ik heb al twee keer eerder deze capsules gebruikt, eerst twee caps toen 3 caps en nu ga ik voor de 4.
Huisje schoon, wat kaarsjes aan en een lekker wier rokertje de telefoon uit en de deurbel deed het toch al niet....perfect. Ik ben er klaar voor.
Ik had s,morgens ontbeten rond een uur of 7 en rond een uur of tien 4 caps met volle melk ingenomen.
Vorige keer beetje misselijk geworden, maar deze keer had ik de verdamper er bij staan met wat zelf gekweekte wiet, wat echt helpt. Uur of 11 een paar hijsen wiet ,ik voelde nog niks behalve dan knetter stoned.
Na een uur of 12 begon de trip te werken zonder dat ik maar een moment misselijk was geweest
![:)]()
. Vanaf hier ben ik ook een beetje de tijdlijn kwijt van hoe of wat.
Toen begon de reis in mezelf, het gevoel was alsof ik "open stond" Dat was letterlijk wat ik voelde, al mijn zintuigen maar vooral mijn gevoel.
Het was alsof ik in mijn normale bewustzijn 8 kanalen binnen krijg.En nu ongeveer 80, ik voel alles in mijn lichaam. Het was niet zo prettig ik realiseerde dat er een zware energie in mijn borst gedeelte zat, ik kon het benoemen als verdriet. Maar helaas werd ik er niet van verlost maar was ik erg bewust dat het er zat. Ik begon ook na te denken over mij zelf en hoe ik in het leven sta, en kwam er achter dat ik mezelf echt veel te serieus neem.
Ik begon ook wat zinnen op te schrijven als " Bewustzijn is energie dat bewust is van zichzelf en energie is oneindig zoals de wind oneindig is"
Er was echt sprake van een soort van leer momentjes over mezelf. Het was enigszins bizar want je word met jezelf geconfronteerd op een manier dat je er niet om heen kunt. Je kunt het niet negeren of relativeren, het is in your face en je doet het er maar mee.
Daarna werd ik wat euforisch, en besloot ik een sinaasappel te gaan eten. Niet dat die twee dingen ook maar iets met elkaar te maken hebben maar het gebeurde wel.
Ik was helemaal in het nu en bekeek de sinaasappel tot in het detail en hij was van een onbeschrijfelijke schoonheid. Ik kwam tot het inzicht dat die sinaasappel alleen bestaat om op gegeten te worden door mij,dat was de enige reden waarom die sinaasappel uberhaupt bestaat . Jesus man wat een eer dat ik hem op mag eten, ik dankte de sinaasappel en besefte dat ik mijn voedsel altijd moest zegenen uit respect.
Dit ging nog een tijdje zo door en nog wat geblowd om de buzz een beetje aan de gang te houden. Rond half 2 ben ik naar bed gegaan en al met al een zeer interessante dag gehad.
Ik kan mensen aan raden om met 2 te beginnen en elke keer wat te verhogen tot het juiste effect, 4 is voor mij de max heb ik gemerkt. Het is zeer aan te raden om wiet te dampen voordat de trip begint, het zorgt er voor dat je niet misselijk word wat de trip de moeite waard maakt. Ik denk dat dit niet voor iedereen is maar vooral voor de mensen die opzoek willen naar wat diepere lagen in jezelf. Lijkt me niet geschikt voor een gezellig avondje met vrienden of een drukke plek.
Geen kattenpis, behandel haar met respect en je krijgt er een hoop voor terug.