#1
Goed report als altijd! Is het niet ook zo dat er nog sprake is van een chiraal centrum, waardoor je verschillende isomeren krijgt? Net zoals dat ketamine links- en rechtsdraaiend kan zijn. Die twee chlooratomen lijken mij ook niet erg gezond, we kunnen er natuurlijk vrij weinig over zeggen tot dat het getest is, maar soort gelijke analogen blijken wel wat neurotoxischer te zijn.