#1
Nooit gedacht ooit een tripreport te schrijven. Ik was namelijk een beetje bang voor truffels ( ondanks mijn ruime drugs ervaring: Coke, xtx,mdma) Ik dacht dat ik niet van hallucinerende hield, was er bang voor. Enfien, lang verhaal kort, ik heb clusterhoofdpijn, en in mijn zoektocht naar verlichting vaak gelezen dat truffels aanvalsperiodes konden stoppen. Toch maar eens proberen, en dan toch maar goed was mijn motto.15 gram Hollandia gehaald, en mijn vriendin als sitter gevraagd, al snel kwam ik erachter dat ik truffels wel cool vond, maar een nuchtere sitter me weerhield van een goede trip. Ondanks dat mijn woonkamer begon te leven, en ik meerdere lachkicks had bleef ik vrij stabiel (clusterhoofdpijn overigens verbeterd, missie geslaagd, al kwam het vrij snel weer terug, tijd voor experiment 2).
Vandaag was ik alleen thuis en ik dacht ik ga eens verder dan aanbevolen 15 gram voor gevorderden. 30 gram Hollandia's gehaald in mn eentje. Eerst twintig gram gegeten, wat was dat vies zeg. Na deze portie klapte mn high na een half uur in, prachtige visuals en een relaxd gevoel. Nu woon ik bij het bos, en dit leek me de perfecte gelegenheid eens een wandeling te maken. Na een paar meter gelopen te hebben, en echt hard te gaan, was er een innerlijk stemmetje dat me aanspoorde naar huis te gaan en de rest op te eten. Sloeg eigenlijk nergens op, ik ging heerlijk en liep toch terrug op de overige 10 gram op te eten.
Ik kan je vertellen, de visuals en gedachten waren zo hevig dat ik blij bent dat ik een evenwichtig persoon ben en het allemaal kon handelen, Ik zag slangen, beren en van allerlei zaken op me afkomen. Aangezien ik wist dit ik aan het trippen was kon ik handelen, al waren er zeker momenten van kleine angst..
Opnieuw dacht ik dat het bos een goed idee was in het bos te lopen,
Eigenlijk dom, ik vermaakte me prima thuis, heftige trip, veel visual, goede muziek dus eigenlijk geen reder het fort te verlaten.
net in het bos, kwam er een grote herder op me afgerend en begon gelijk te grommen. Eerste moment dat ik me ongemakkelijk voelde. ik hou van honden, maar niet van onbekende grommende honden, zeker niet als ik trip. Ik voelde dat ik bad zou gaan en probeerde in alle rust weg te lopen, dit weg lopen resulteerde in een woonwijk, alles bewoog en ik had het gevoel dat iedereen naar me keek,damn 30 gram is niet kinderachtig, snel naar huis. Eenmaal thuis, waar de muziek nog steeds aanstond voelde ik me snel weer op mn gemak, al waren de visuals overdonderend en moest ik meerdere keren mezelf geruststellen.
Achteraf gezien was 30 gram een mooie maar indrukwekkende ervaring. Ik raad het niemand aan die niet zeer sterk in zn schoenen staat of emotioneel onstabiel is. Ik had soms echt moeite mn brein gerust te stellen en kwam mezelf meerdere keren tegen.
Tegen 3 uur was de trip afgelopen en werd ik een beetje down, alles was zo intens, dat de realiteit wat tegen viel.
Ik hoor vaak dat men een trip moet verwerken, dit had ik naar de eerste keer niet, maar nu heb ik echt wel even nodig om alles te laten landen. Na mijn trip was ik een beetje down, alssof de realiteit wat tegen viel, plots appte mijn vader of ik een borrel kwam drinken en dat leek mij ondanks de moeheid een prima idee. Dus na een heftige trip aan de pils beland en nu net thuis om jullie mijn ervaring te delen
Vandaag was ik alleen thuis en ik dacht ik ga eens verder dan aanbevolen 15 gram voor gevorderden. 30 gram Hollandia's gehaald in mn eentje. Eerst twintig gram gegeten, wat was dat vies zeg. Na deze portie klapte mn high na een half uur in, prachtige visuals en een relaxd gevoel. Nu woon ik bij het bos, en dit leek me de perfecte gelegenheid eens een wandeling te maken. Na een paar meter gelopen te hebben, en echt hard te gaan, was er een innerlijk stemmetje dat me aanspoorde naar huis te gaan en de rest op te eten. Sloeg eigenlijk nergens op, ik ging heerlijk en liep toch terrug op de overige 10 gram op te eten.
Ik kan je vertellen, de visuals en gedachten waren zo hevig dat ik blij bent dat ik een evenwichtig persoon ben en het allemaal kon handelen, Ik zag slangen, beren en van allerlei zaken op me afkomen. Aangezien ik wist dit ik aan het trippen was kon ik handelen, al waren er zeker momenten van kleine angst..
Opnieuw dacht ik dat het bos een goed idee was in het bos te lopen,
Eigenlijk dom, ik vermaakte me prima thuis, heftige trip, veel visual, goede muziek dus eigenlijk geen reder het fort te verlaten.
net in het bos, kwam er een grote herder op me afgerend en begon gelijk te grommen. Eerste moment dat ik me ongemakkelijk voelde. ik hou van honden, maar niet van onbekende grommende honden, zeker niet als ik trip. Ik voelde dat ik bad zou gaan en probeerde in alle rust weg te lopen, dit weg lopen resulteerde in een woonwijk, alles bewoog en ik had het gevoel dat iedereen naar me keek,damn 30 gram is niet kinderachtig, snel naar huis. Eenmaal thuis, waar de muziek nog steeds aanstond voelde ik me snel weer op mn gemak, al waren de visuals overdonderend en moest ik meerdere keren mezelf geruststellen.
Achteraf gezien was 30 gram een mooie maar indrukwekkende ervaring. Ik raad het niemand aan die niet zeer sterk in zn schoenen staat of emotioneel onstabiel is. Ik had soms echt moeite mn brein gerust te stellen en kwam mezelf meerdere keren tegen.
Tegen 3 uur was de trip afgelopen en werd ik een beetje down, alles was zo intens, dat de realiteit wat tegen viel.
Ik hoor vaak dat men een trip moet verwerken, dit had ik naar de eerste keer niet, maar nu heb ik echt wel even nodig om alles te laten landen. Na mijn trip was ik een beetje down, alssof de realiteit wat tegen viel, plots appte mijn vader of ik een borrel kwam drinken en dat leek mij ondanks de moeheid een prima idee. Dus na een heftige trip aan de pils beland en nu net thuis om jullie mijn ervaring te delen