#1
Yes, ga ik doen
en slim ja om dat zo te doen op een feestje. Doe ik ook altijd als ik zelf aan de xtc ben en geen behoefte heb aan mensen maar lekker in de muziek zit zegmaar..
En ja, hij is in de auto gestapt..ik begrijp het ook niet en was dus ook echt heel blij dat ze zonder narigheid terug zijn gekomen....
En ja, hij is in de auto gestapt..ik begrijp het ook niet en was dus ook echt heel blij dat ze zonder narigheid terug zijn gekomen....
Bobsacamano zei:Lekker volgende keer met je vriendinnetje samen doen. Veel chiller. Het is best leuk met meer mensen. Maar als er eentje vet chaotisch aan het doen is dan is dat heel irritant. Op feestjes heb ik nog wel is als ik aan de 2CB zit dat er één of andere wazige chick of flapdrol van een gast tegen me aan begint te lullen. Ik trek dat dan niet en duw dan één van mijn XTC gebruikende vrienden naar voren "los dit ff voor me op" zeg ik dan.
en die vriend van je is gewoon in de auto gestapt lees ik dat goed?