Bedankt weer Oortjes! Het eerste report is er eentje uit 2015 trouwens.
#2
Lieve mensen en minder lieve mensen,
We trappen het jaar af met een lijst goede reports. Ik zie een stijgende lijn in reports wat super leuk is om te zien! Blijf allemaal je best doen en schrijf als je daar behoefte aan hebt je report. Een report kan mensen de mogelijkheid geven om te reageren als je vragen hebt of juist je ervaring wilt delen. Reports schrijven kan helpen met het verwerken van de ervaring en je nog een keertje laten glimlachen om de meest bizarre dingen die je hebt meegemaakt!