#1
Ja psychedelica en lachgas. Mijn favoriete combi en verruit het vaakst gedaan. Ik heb meerdere verklaringen hier voor;
Uitleg psychedelica + lachgas
Van psychedelica krijg je wel is mindfucks of een soort vicieuze cirkel van mindfucks. Dit gebeurd soms als je het even niet snapt of wat raars gebeurd. Lachgas is één en al raar en laat je helemaal desoriënteren. Hierdoor kom je zonder moeite in de vicieuze cirkel van mindfucks die dan een soort positieve terugkoppeling op elkaar heeft. Door de ene vicieuze cirkel van mindfucks versterk je de volgende omdat je gedesoriënteerd bent van de vorige vicieuze cirkel. De lachgas zorgt ervoor de je er niet makkelijk uitkomt of eigenlijk helemaal niet. Het hoopt zich steeds meer op door de positieve terugkoppeling en ze gebeuren steeds sneller.
Dit gebeurd er eigenlijk altijd, dit is niet wetenschappelijk maar na de +300 ballonnen heb ik het wel een beetje door.
De verklaringen wat er dan kan gebeuren in mijn ogen;
1. De terugkoppeling bouwt zich zo erg op dat er een punt is dat ze zo snel achter elkaar komen dat het gewoon allemaal stopt voor een seconde of 5. Je denkt niet...ik zie alleen maar wit en ben soms in een droom lichte droom ofzoiets. Heb het gevoel dat je hersenen zo snel moet denken door alle vicieuze cirkel-mindfucks dat het even stopt. Soort automatische piloot. Dit heb ik vaak. Na de 5 seconde komt het eerste besef van realiteit. Je "beseft" het weer. Dan de vicieuze cirkel-mindfuck "besef" vicieuze cirkel-mindfuck 'besef" en het besef duurt steeds langer en langer en je komt steeds meer terug totdat het weg is. Dan komt er soms nog het besef dat je aan het trippen bent wat ik erg grappig vind![:)]()
2. Dan heb ik ook nog wel is de variant waar je geen mindfucks hebt. Deze vind ik het fijnst want hier ga ik toch wel het hardst op. De visuals alles stapelt zich op en dan in één keer pats-boem de hele kamer verdwijnt in foto's of schiet weg. Zit dan in een zwarte ruimte met ook de gedachtes: wie ben ik? ben ik dood? Dacht even snel aan school etc. totdat ik doorhad dat ik iets ophad en schoot toen meteen terug. Heb altijd een beetje gespeculeerd dat je in een soort van meditatie-stand komt. Zelfde als je intens hoge dosis psychedelica neemt en mensen een soort ego-death krijgen of iets dergelijks. Lachgas versterkt zo erg de psychedelica dat je een kleine "super" trip meemaakt in 20 a 30 seconde. Je word er gewoon ingezogen. Dit is alleen een speculatie want heb deze maar een stuk of 5 á 6 keer meegemaakt en meer van de ervaring genoten dat echt erachter komen hoe het precies plaatsvindt.
Uitleg psychedelica + lachgas
Van psychedelica krijg je wel is mindfucks of een soort vicieuze cirkel van mindfucks. Dit gebeurd soms als je het even niet snapt of wat raars gebeurd. Lachgas is één en al raar en laat je helemaal desoriënteren. Hierdoor kom je zonder moeite in de vicieuze cirkel van mindfucks die dan een soort positieve terugkoppeling op elkaar heeft. Door de ene vicieuze cirkel van mindfucks versterk je de volgende omdat je gedesoriënteerd bent van de vorige vicieuze cirkel. De lachgas zorgt ervoor de je er niet makkelijk uitkomt of eigenlijk helemaal niet. Het hoopt zich steeds meer op door de positieve terugkoppeling en ze gebeuren steeds sneller.
Dit gebeurd er eigenlijk altijd, dit is niet wetenschappelijk maar na de +300 ballonnen heb ik het wel een beetje door.
De verklaringen wat er dan kan gebeuren in mijn ogen;
1. De terugkoppeling bouwt zich zo erg op dat er een punt is dat ze zo snel achter elkaar komen dat het gewoon allemaal stopt voor een seconde of 5. Je denkt niet...ik zie alleen maar wit en ben soms in een droom lichte droom ofzoiets. Heb het gevoel dat je hersenen zo snel moet denken door alle vicieuze cirkel-mindfucks dat het even stopt. Soort automatische piloot. Dit heb ik vaak. Na de 5 seconde komt het eerste besef van realiteit. Je "beseft" het weer. Dan de vicieuze cirkel-mindfuck "besef" vicieuze cirkel-mindfuck 'besef" en het besef duurt steeds langer en langer en je komt steeds meer terug totdat het weg is. Dan komt er soms nog het besef dat je aan het trippen bent wat ik erg grappig vind
2. Dan heb ik ook nog wel is de variant waar je geen mindfucks hebt. Deze vind ik het fijnst want hier ga ik toch wel het hardst op. De visuals alles stapelt zich op en dan in één keer pats-boem de hele kamer verdwijnt in foto's of schiet weg. Zit dan in een zwarte ruimte met ook de gedachtes: wie ben ik? ben ik dood? Dacht even snel aan school etc. totdat ik doorhad dat ik iets ophad en schoot toen meteen terug. Heb altijd een beetje gespeculeerd dat je in een soort van meditatie-stand komt. Zelfde als je intens hoge dosis psychedelica neemt en mensen een soort ego-death krijgen of iets dergelijks. Lachgas versterkt zo erg de psychedelica dat je een kleine "super" trip meemaakt in 20 a 30 seconde. Je word er gewoon ingezogen. Dit is alleen een speculatie want heb deze maar een stuk of 5 á 6 keer meegemaakt en meer van de ervaring genoten dat echt erachter komen hoe het precies plaatsvindt.