Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer xtc.

Mijn eerste keer xtc.

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
Benny GLid
01-01-2024, 00:00
#1
Knap dat je dit nog weet na 20 jaar :tonguewink:
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja misschien wel, maar absolute hoogtepunten vergeet je niet :blush:
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook na 20 jaar nog prachtig om te lezen. (een eerste keer) MDMA blijft echt geweldig en helemaal om te lezen bij anderen hoe die hun eerste keer ervaren. Bedankt! :blush:
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Trinity zei:
Ook na 20 jaar nog prachtig om te lezen. (een eerste keer) MDMA blijft echt geweldig en helemaal om te lezen bij anderen hoe die hun eerste keer ervaren. Bedankt! :blush:
Klik om te vergroten...
Graag gedaan trinity(ben je vernoemd naar die discotheek in Renesse??) leuk dat je t een mooi stukkie vond en super dat je ook mdma lover bent.:fearscream:
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugslover43 zei:
ben je vernoemd naar die discotheek in Renesse??
Klik om te vergroten...

:confused:mile::confused:mile: Nee hoor; Trinity was de naam van de test waarbij de eerste atoombom ontplofte, Mijn profielfoto hiernaast is die ontploffing ongv. 1 miljoenste van een seconde of zo na detonatie. 'Mindblowing' zal ik maar zeggen... :tonguewink:
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Trinity zei:
:confused:mile::confused:mile: Nee hoor; Trinity was de naam van de test waarbij de eerste atoombom ontplofte, Mijn profielfoto hiernaast is die ontploffing ongv. 1 miljoenste van een seconde of zo na detonatie. 'Mindblowing' zal ik maar zeggen... :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Oké Trinity, weer wat geleerd Haha. Ik kijk veel Discovery en geografic channel, maar dit wist ik niet.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elke keer als ik lees over iemands eerste keer MDMA krijg ik een rilling en een flashback naar mijn eerste keer. En het is zo veel leuker nu ik ook weet hoe het voelt.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is februari 1997 en ik ga mijn eerste xtc ervaring meemaken.
Plaats van gebruik: Mysteryland winter edition, jaarbeurs Utrecht.
Wie: ik 22jr, goede vriendin 18jr en een vriend van haar 23jr.

We gaan met de trein van Rotterdam naar Utrecht, en me vriendin en ik zijn al behoorlijk opgewonden over onze eerste keer xtc gebruik. Die andere vriend heeft al eerder gebruikt en die zal tevens onze pillen testen om te kijken hoe ze vallen.
In Utrecht aangekomen gaan we naar de jaarbeurs en gaan in de rij staan, die zo rond 9 uur savonds al behoorlijk lang is.
Onze vriend neemt in de rij alvast een pil in, roze duifjes waren het, weet ik nog goed.
Na gefouilleerd te zijn en nadat onze kaarten zijn gecontroleerd, gaan we meteen de dansvloer op.
De sfeer zit er al aardig in en de muziek die gedraaid wordt is vet.
Na ongeveer 45min slaat de pil in bij Mark. Hij gaat goed en wij besluiten dat we ook gaan nemen.
Meteen een hele om t gelijk goed te doen de eerste keer, wat volgens onze vriend ook wel kan met deze pillen.

Dit is dus mijn eerste keer harddrugs en ik merk dat ik totaal niet nerveus ben, wel reuze nieuwsgierig.
Ik drink vast een halve liter water en wacht af.
Na ruim een half uur voel ik tintelingen in mijn hoofd naar de rest van mijn lijf trekken. Al snel gevolgd door een warme, intense gloed.
In no time voel ik mij top of the World en voel vrijwel tegelijkertijd dat zich een enorme dosis energie opbouwd in mijn lichaam.
Ik krijg meteen zin om vet te dansen, en t is net of mijn voeten de vloer niet raken en of ik ongeveer op de hoogte van een meter, aan t dansen ben, een bizar maar tevens heerlijk gevoel.
WoW, dit is dus xtc denk ik, ik had veel verwacht maar t overtreft mijn stoutste dromen en verwachtingen.
Golven van pure sensatie en diep geluk schieten door mijn lichaam, ik geef me er volledig aan over en geniet met volle teugen.
De Wereld is niet slecht en alle mensen zijn mijn vrienden en zijn leuk en aardig.
Ik spreek met mijn vrienden af dat ik een tijdje alleen door de zaal wil, en we zien elkaar over drie kwartier weer bij een meetingpoint.
Ik vermaak mij opperbest alleen en maak met jan en alleman een praatje, en merk dat vrijwel iedereen retestrak staat.
Ik besef mij dat de nacht nog lang duurt, maar ervaar tegelijk dat tijd en ruimte er niet meer echt toe doen.
De knalharde beats dreunen door de zaal en ik merk dat ik door de xtc veel meer feeling met de muziek heb.
Ondertussen merk ik dat mijn kaken zo strak staan als wat, gelukkig heb ik een voorraadje hubba bubba lolly's bij me.
Ik ben weer terug bij mijn vrienden en merk dat ze ook lekker uit hun dak gaan, maar ze zijn wat rustiger als ik zelf.
Ik kan mij nu niet meer herinneren hoelang de werking van de pil was, maar weet wel dat ik nog 2 pillen bijgenomen heb over de nacht, en ging ook bij de volgende pillen weer wreed uit me dak.
Het feest duurde 12 uur, dus de werking van de pillen zal een kleine 4 uur geweest zijn.

Er zouden na deze eerste keer xtc nog vele keren volgen, maar het ging nooit meer zo diep als de eerste keer, al bleef t geweldig.
Behalve mdma ook een enkele keer mdea gehad en zelfs eens mda, wat echt bijna nooit te krijgen was.
De mdea was wAt meer energiek en de mda wat meer trippy.
Lees hier van veel mensen over de bewuste xtc kater, na gebruik, maar moet zeggen dat ik daar zelf nooit last van had eigenlijk.

Tot zover mijn xtctripreport.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."