Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels ''de zonnige kant van het leven''

Eerste keer truffels ''de zonnige kant van het leven''

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report! Klinkt als een erg ontspannen, visuele ervaring. Krijg er zelf zin van om weer eens truffeltjes te doen. ^^

En alvast een heel boeiende ervaring gewenst morgen. 15 gram truffels kan zeker, hou er wel rekening mee dat de dosis verdubbelen best fors is, dus je kunt een behoorlijk wat intensere psychedelische ervaring verwachten, ook al is het een truffel van medium sterkte. Maar met een open houding en mindset moet het goed komen. Persoonlijk zou ik op die dosis wel binnenshuis blijven (of in ieder geval binnenshuis starten), maar dat is aan jullie. Ben al benieuwd naar je report. :grinning:
H
Het witte KonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze olifant zei:
Leuk report! Klinkt als een erg ontspannen, visuele ervaring. Krijg er zelf zin van om weer eens truffeltjes te doen. ^^

En alvast een heel boeiende ervaring gewenst morgen. 15 gram truffels kan zeker, hou er wel rekening mee dat de dosis verdubbelen best fors is, dus je kunt een behoorlijk wat intensere psychedelische ervaring verwachten, ook al is het een truffel van medium sterkte. Maar met een open houding en mindset moet het goed komen. Persoonlijk zou ik op die dosis wel binnenshuis blijven (of in ieder geval binnenshuis starten), maar dat is aan jullie. Ben al benieuwd naar je report. :grinning:
Klik om te vergroten...

Ja we zijn ook van plan om binnen te blijven. We gaan rond een uur of 6 beginnen, afhankelijk van wanneer de zon onder gaat. Namelijk leuk om deze nog mee te pakken en we kunnen dus lekker uit het raam kijken. Verder kleden we het huis leuk aan en zijn ook benieuwd welke visuals het donker ons zal brengen.
We hebben er super veel zin in dus we zijn al positief ingesteld wat natuurlijk erg belangrijk is.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk reportje hoor! Ik ben al benieuwd hoe het afgelopen weekend met de grotere dosis is gegaan....
H
Het witte KonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag allen,

Bij deze mijn report van toen ik de eerste keer truffels heb gedaan.:smiley:

Er werd ons in de smartshop aangeraden om voor de eerste keer Mexicana truffels te nemen, 15 gram delen met z'n 2.

Om 14.30 uur in de middag eenmaal thuis; truffels langzaam opgegeten, ze waren niet lekker, soort van zure walnoot smaak, water in de tas gepakt en daarna naar het park gelopen. We hadden van die houten pingpong rackets bij met een bal en gingen hier mee spelen totdat we iets zouden voelen. Verder nog een deken op het gras gelegd. (er waren overigens erg weinig mensen in park onlangs dat het fantastisch weer was)

Na ongeveer een 3 kwartier voelden we ons wat relaxter worden en een beetje lacherig.
Het eerste vreemde wat ik zag was een ''bijenkorf patroon'' over mijn gezichtsveld. Beetje gek, niet indrukwekkend, na 10 minuten weer weg maar vanaf dat moment zou het dus echt beginnen.:confused:mile:

Vervolgens werden alle kleuren in het park intenser, ik zag elke kleur groen in het gras. Normaal als je naar een grasveld kijkt zie je groen en wat donkergroen of bruin maar nu zag ik elke kleur groen erin verdeeld in ovale plekjes. Ook begon het gras langzaam te stromen en te golven zoals water. De bomen gingen ademen, de waterfles die we bijhadden ook, hierdoor waren we extreem gefascineerd. We hebben wel een kwartier naar die fles zitten kijken. Ook de voeten van mijn vriend gingen ademen.

We gingen ook weer af en toe opstaan om met de rackets te spelen. Het leuke vond ik: zodra we onszelf aanzette om zoiets te doen werden we energiek en lacherig, zodra we weer gingen zitten werden we volledig ''zen''.
Tijdens het spelen met de rackets was ik me meer bewust van wat er gebeurde zegmaar. De bal kwam mijn kant op en ik dacht echt van; hey! er komt een bal op me af! En als de bal in het gras lag; wow! de bal is rood en ligt in het groene gras!:fearscream:
Het park leek ook net een grote mooie vallei terwijl het een redelijk klein stadspark is.

Later gingen we weer liggen. We lagen onder een grote groep van een stuk of 20 kleine wolkjes. Deze wolkjes kregen allemaal een geometrische vorm en gingen bewegen, ze werden steeds kleiner maar werden dan als het waren van achter opgeslokt door een nieuw geometrisch wolkje. Dit ging constant door. We waren extreem verwondert hierdoor.:innocent:

Tussendoor even naar huis gegaan, de muren van ons appartement kwamen heel erg op ons af en het laminaat zag er golvend uit. De wc was ineens heel klein, hij leek wel 30 cm ofzo. En oja! de auto's waren allemaal heel plat zagen we onderweg, verder dezelfde grootte maar leek alsof ze geplet waren.

Na 3 uur waren we bijna uit de trip, ondertussen hadden we beestachtige honger gekregen:triumph: Het was tenslotte half 7 en we hadden voor het laatst gegeten om half 1. Dus op de fiets naar de McDonalds:blush: Bij de McDonalds golfde de lijnen in de muren nog een beetje en fietsen was trouwens erg aangenaam.

Dit was dus al een paar maanden geleden. Morgen is een spannende dag, we gaan weer aan de truffels, deze keer sterkere. In de smartshop in mij Dolphins Delight aangeraden, 15 gr pp. Als zij zeggen dat dit kan geloof ik dat.

Trip report volgt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."