Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD `Mindfuck in het kwadraat`

Eerste keer LSD `Mindfuck in het kwadraat`

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EnoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen,

Hier is dan mijn trip report over mijn eerste keer LSD


LSD stond altijd nog op mijn lijstje, en al helemaal toen ik begin augustus een hele harde trip heb gehad op truffels. Als truffels al zulke dingen konden laten zien en mij op een hele bijzondere wijze lieten denken, wat zou LSD dan wel niet kunnen doen :openmouth:

15:00
Het was dinsdag 29 Augustus. Samen met een vriendin van mij, haar broer en vrienden daarvan liepen we naar een rustig parkje toe, het was die dag 28 graden, 1 van de laatste tropische zomerdagen. We legden een groot picknickkleed aan een vijvertje onder een enorme wilgboom neer en gingen er lekker op liggen, we lagen een beetje te praten en te chillen en al gauw kwam de lsd tevoorschijn.
15:30
We zetten een lekker muziekje aan, een playlist met alleen maar Vibes mix (Dit zijn `de` mixen om op te trippen )
1 iemand van ons had al 1 keer eerder LSD gedaan en zij raadde aan om te beginnen met een kwart zegel (wij hadden zegels van 200) En zo hebben we ze ingenomen, allemaal begonnen met een kwart. Na een klein uurtje merkte we wat lichte bodyload en een wat prettiger gevoel, zorgen waren er niet meer. Maar buiten dit zagen we geen van allen al echt visuasls. Na nog een halfuurtje gewacht te hebben hebben we allemaal nog een kwart zegel bijgepakt.

17:00
Er begon iets, ik zag hele lichte veranderingen, alles was iets feller dan normaal en mijn lichaam was zo licht als een veertje, maar ik zag eigelijk nog niks echt veranderen.. Ik was een klein beetje teleurgesteld, ik had mij er erg op verheugd en ik was bang dat veel meer dan dit niet zou gebeuren. Toen heeft 1 van ons een behoorlijk dikke joint gedraaid met de hoop dat dat het misschien wat zou aanwakkeren. En ja hoor, WAUW!!!!

17:30
Ongeveer 15/20 minuten na de joint waren we allemaal vertrokken. Vanaf hier ben ik het besef van normaal kwijtgeraakt. Ik ging liggen en keek omhoog, De muziek klonk zo mooi, zoveel mooier dan normaal. Ik voelde mij geweldig. ik zag alle bladeren van de boom haarscherp, ik kon al het detail en alle nerven zien, ook zag ik overal kleine rivieren van water door de bladeren heen gaan, het glinsterde allemaal en het was fel groen. Even later kwam ik wat omhoog en keek ik voor mij uit, de vijver was een prachtige oase met schitterende kleuren, overal om mij heen was alles aan het dansen en zag ik overal oogjes in. Heel gek om uit te leggen maar overal waar ik ook keek zag ik kleine oogjes, Ik merkte dat ik echt zwaar begon te trippen en het ging alleen nog maar stijgen.
Ik besloot vervolgens met 2 vrienden die naast me lagen te spacen om te gaan frisbeeën. We stonden op en HUH ? Wat waren we licht ? ik weet nog wel bij truffels dat opstaan een vreselijk zware klus was en dat lopen ook niet bepaald soepel ging. Maar nu, ik was zo licht als een veertje. Ik was een wolkje dat zweefde, ik voelde niet meer dat ik liep maar ik zweefde gewoon letterlijk ! We begonnen te frisbeeën. Alle bomen waren toeschouwers die danste op de muziek. Mijn vrienden leken heel ver weg te staan en telkens als ik de frisbee gooide zag ik een rode baan van kleur naar 1 van mijn vrienden toe zweven (de frisbee was rood vandaar). Het was geweldig ! Het grasveld waarop wij stonden was een groen schouwspel van patronen, symbolen en ogen. Niks in mijn omgeving was verder nog normaal, alles golfde en draaide en overal was wel iets in te zien. Ik weet soms zelf niet eens meer wat ik precies heb gezien. Even later ging we weer liggen en begonnen we te praten over van alles en nog wat. Tussendoor ging er een nieuwe jointje rond waar we allemaal rustig van zaten te roken. We voelden ons zo goed en we hadden zoveel plezier in deze nieuwe wereld. Alles was zo logisch en we hadden hele diepgaande gesprekken terwijl we allemaal ontzettend aan het trippen waren. Soms viel er stilte van 5 minuten waarna we allemaal weer een soort van wakker schrikte uit ons eigen tripwereldjes. Het gave was ook dat we allemaal wel veel hetzelfde zagen, wat was dit geweldig zeg, ik dacht nog bij mezelf, Please laat dit zo lang mogelijk duren.

19:00
Lachen gieren brullen ! We hadden de grootste lol om niks, we voerde eindeloze discussies over niks en we waren zo lekker aan het chillen. We spaceden ons helemaal de pan uit, niks was meer te gek. Wat we zagen, ja dat is vanaf hier nog maar moeilijk te beschrijven. Alles was gewoon compleet anders. Symbolen en patronen golfde zich door alles wat om ons heen was. Kleuren liepen over in elkaar en alles was zo helder en duidelijk. Op een geven moment leek alles mozaïek. Mooiere dingen heb ik in mijn leven niet gezien.

20:30
We besloten om naar het huisje van 1 van de vrienden te gaan om daar op het balkon nog even lekker door te spacen. We pakten onze spullen en begonnen te lopen richting het huis. Lopen was erg bijzonder, elke straat leek een lange tunnel waar geen eind aan kwam, We konden gewoon niet begrijpen hoe de straten ineens waren veranderd, waren ze nou gewoon langer gemaakt ? Hier komt `de` mindfuck in het kwadraat
We liepen in de straat van het huis en we konden verderop de ingang al zien van het flatgebouw. Het was een lange straat met meerdere ingangen naar andere delen van het flatgebouw. De straat telt in toaal 8 Ingangen en onze was de 8e van de straat, oftewel helemaal achteraan. We liepen en liepen maar tot we er ineens waren. Op dat moment zeggen we allemaal bijna tegelijk: Huh ? ik heb echt het idee dat we al 30 of 40 ingangen voorbij zijn gelopen :openmouth: Want zo voelde het ook alsof we al minutenlang door de straat liepen en maar niet aan het einde kwamen. We snapten gewoon niet dat het maar zo`n kort stukje was toen we achter ons keken. Voor ons gevoel was de straat honderden meters lang. Okee dit is ontzettend vaag uitgelegd maar ik kan het niet echt anders uitleggen, Het was een soort time warp. onze minds waren zo gefucked en we vonden het maar zo raar en zo gek dat het zo lang duurde terwijl het uiteindelijk maar 1 minuut heeft geduurd om die hele straat uit te lopen en bij onze ingang te komen.

Eenmaal binnen zijn we op het balkon gaan zitten, een dikke vibes mix aan, een jointje gedraaid. Tijd om nog eens even lekker door te trippen, want we waren nog zo diep in onze trip dat we er in wouden blijven. De sterrenhemel was prachtig, het uitzicht was schitterend. de hemel danste over de horizon en alles kwam in golven langs stromen. Het was een adembenemend spektakel om de sterren te zien. Ze dansten en namen allerlei vormen aan. Na een tijdje besloten ik en 2 andere binnen te zitten en de tv aan te zetten. Via de chromecast hebben we een vibes
mixje aangezet. Alledrie waren we in mum van tijd in de tv gezogen. De thumbnail was ongelofelijk spacend.
upload_2017-11-13_23-19-57.png

Hier hebben we de hele mix op lopen trippen. Dit oog was zo mooi en zo bijzonder. Het bewoog, alle vormpjes op dit oog lieten patronen zien. Ik was zo aan het genieten ! Na deze mix zijn we weer naar het balkon gegaan om daar nog even met de rest te chillen.

Na een uurtje begon het visueel allemaal vrij sterk af te nemen. Het was ook tijd om naar huis te gaan anders zou ik mijn bus missen. Eenmaal in de bus heb ik een mix aangezet en sloot ik mijn ogen. WAUW.. ik had super scherpe CEV`s, kleuren, neon, allerlei lichten schoten aan mij voorbij, alles ging op de maat van de muziek mee en ik zag allerlei steden van licht in de verte. Gauw deed ik mijn ogen weer open, ik was bang dat mensen mij zouden zien trippen of dat ik er raar bij lag.

00:30
Gelukkig was het geen lange busreis en ik was al snel thuis. Thuis heb ik nog even in de tuin een jointje gerookt en ben toen langzaam aan naar bed gegaan. Ik ging liggen, zetten een mix aan op een boxje, deed het geluid zacht en sloot mijn ogen. De ene kleur nog mooier dan de ander, overal weer neon en kleur dat danstte op de muziek, geweldig echt geweldig, een spektakel speciaal voor mij om mij naar dromenland te brengen. En zo ging het ook, ik ben al spacend op CEV`s in slaap gevallen.
WAT EEN TRIP !!!!!!!!!

Ik heb een hele toffe trip gehad op LSD, een echte eye opener. De dag erna voelde ik me ontzettend relaxed, wel een beetje moe. Ook nu, en net als bij truffels klopte mijn trip. Alles was heel logisch op de mindfuck na. Nog steeds snappen we niet hoe we zou zijn gemindfucked. Het trippen heeft mij erg positief laten denken en ik begreep waarom ik tripte en de wereld om mij heen was precies zoals die moest zijn. Jaa wat een bijzondere ervaring was dit.

Alvast bedankt voor het lezen.

Nu heb ik nog 1 vraagje, het eerste jointje dat wij rookten anderhalfuur na inname heeft ons gelanceerd in een ander sterrenstelsel. Stel wij hadden geen wiet, had de lsd dit dan alsnog kunnen doen maar dan later in de trip ? mijn vraag is meer, is het dankzij de wiet dat wij ZO hard hebben getript ?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als een hele mooie LSD-trip, goed en beeldend geschreven ook, zag alles helemaal voor me. Echt een boeiend report en super fijn dat je eerste LSD-ervaring zo goed is bevallen. Krijg er stiekem zelf weer een beetje zin in LSD van.^^

Wat wiet betreft staat het er wel om bekend dat dit trips flink kan versterken, dus dat zal je zeker gemerkt hebben. Maar ik ben geen wietroker dus ik zou je niet kunnen vertellen of je trip gegarandeerd veel minder intens zou zijn geweest als je er geen joint bij gerookt had, misschien weten anderen daar meer over.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie eerste ervaring! Erg leuk om te lezen.

Je kunt niet zeggen of de trip nog echt was gekomen zonder wiet. Vast wel voor een deel, maar niet zoals met de wiet erbij. LSD + wiet is een flink potente combinatie. Ze vullen elkaar aan op een bepaalde manier.

Echter, helaas is dit niet een combinatie die altijd positief uitpakt. Wanneer de wiet paranoia toevoegt aan de trip, wordt ook deze 10x versterkt. Deze combinatie is een beetje als russian roulette. Hij kan verkeerd vallen en als dat gebeurd valt 'ie dan ook hard verkeerd. Ik zou rustig aan doen met de wiet of beter nog: de wiet helemaal weglaten.

Psychedelica dient verder eigenlijk ook in 1 keer gedoseerd te worden. Niet bijpakken na een tijdje, want dat doet weinig tot niets. Tolerantie treedt namelijk zeer snel op en dus ben je je spul aan het verspillen. Neem dus beter meer LSD in 1 keer (en laat de wiet weg).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."