Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc solo-trip

xtc solo-trip

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi


Gister al aangekondigd dat ik die avond xtc zou gaan doen in mijn eentje, uit nieuwschierigheid voor hoe dat is. ik had gezegd dat ik er een report over zou maken dus bij deze;

Om 21:30 nam ik de pil (heineken 200mg zelf getest) ik ben een jongen van 18 en 65 kg maar omdat ik al paar keer heb gewaust kon dat wel dacht ik

ik zette een muziekje op en ging een potje fortnite doen op de pc, dat werdt al snel saai en ik dacht het effect zal zo komen ik ga even rustig tv kijken, niks bleek minder waar het heeft uiteindlijk 2 uur ( !!!! ) geduurt voordat het geweldige gevoel opkwam. Toch altijd weer even wennen aan het machtige gevoel, vooral omdat er niemand is waar je het mee kan delen dat hij opkomt en waar je tegen kan zeggen hoe blij je daarmee bent. Ik heb daarna een film aangezet ( annihilation ) en ik denk dat het de beste film is die ik in tijden heb gezien, ik zat helemaal in het verhaal. Het enige nadeel van naar een scherm kijken op xtc is het wegtollen van je ogen om de zoveeltijd en het trillen van het beeld soms, vandaar heb ik ook toen de film af was even muziek op gezet en gaan dansen, om vervolgen met ogen dicht languit op de bank te gaan. Ik zit nu 2 uur erin en besluit om porno te kijken, niet eens direct met het idee om te mastruberne maar had gwn zin om dat te zien nou toch maar gedaan alleen hij had er geen zin in heel jammer maar helaas

hierna heb ik eigelijk alleen maar op de bank gelegen beetje niks doen en genieten van het super gevoel, ben toen bong gaan roken en gaan nagenieten van het nagevoel onder de douche

slapem ging goed boven verwachting, en ben niet brak (!)

2 tips; neem magnesium tablet voor het wauzen, je gaat amper kaakschaatsen daarvoor

neem 1 vitaminepil de dag ervoor, 1tje dezelfde dag en 1tje meteen sochtes erna en je bent weer helemaal herboren.

mijn conclusie is dat xtc zonder het sociale aspect wel heel anders is, ik heb ook zeker paar keer gedacht ahh wou dat er iemand was ofzo. maar het is ook weer niet zo dat het alles verneukt

bedankt voor het lezen hoop dat het een beetje interessant was
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een paar keer solo XTC gebruikt, maar geef mij dan toch maar liever solo-speed.

Ook zit je met solo XTC met de gewenste tussentijd, dus dan ben je het dubbelle kwijt als je MDMA wil inzetten op een feestje en dat wordt dan al gauw 4 maanden tot een half jaar. Vind ik een beetje zonde voor zo maar een avondje solo-chillen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Ook zit je met solo XTC met de gewenste tussentijd, dus dan ben je het dubbelle kwijt als je MDMA wil inzetten op een feestje en dat wordt dan al gauw 4 maanden tot een half jaar. Vind ik een beetje zonde voor zo maar een avondje solo-chillen.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je precies met dubbele kwijt
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij bedoelt ie de tijd die tussen het XTC gebruik moeten zitten. Omdat hij het zonde vindt om thuis te gebruiken. Dan zit je met 2x die tussentijd. Hij gebruikt het liever op feestjes dan thuis, als ie het een keer thuis zou gebruiken dan kan heeft ie in principe een feestje gemist. Als ik het allemaal goed formuleer. Ik kan het hier in wel vinden. Iedere maand zijn er zo wat dikke feesten, zou het ook zonde vinden om te besluiten het thuis een keer te gebruiken.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
oh zo, scheelt dat ik niet echt een feest ganger ben :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."