Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer coke

Eerste keer coke

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaren geleden heb ik voor het eerst coke geprobeerd. Ik heb alleen doelloos voor me uit zitten staren en het beviel me niets. Ik zag er ook niks in om het een tweede kans te geven.

Een aantal maanden geleden voor de tweede keer coke geprobeerd. Dat was ik niet van plan maar kruiste toevallig tijdens een avondje stappen mijn pad. Tussen de eerste keer en de tweede keer heeft minstens 8 jaar gezeten. Maar deze keer was het heerlijk. Een wereld van verschil.

Prijs is inderdaad veel te hoog. Daarom weet ik niet of ik het ooit nog eens zal gebruiken. Ik vond het gevoel ook niet per sé uniek of enige meerwaarde bieden boven bijvoorbeeld MDMA. Dus het overrated ben ik met je eens.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb vannacht voor de eerste keer coke gebruikt. Normaal heb ik het niet zo voor stimulantia, maar liep al een tijdje rond met het gevoel dat ik ze een kans wou geven. Dus bij deze wou ik graag met coke beginnen vanwege z'n kort effect en omdat het nog redelijk clean is.

We hebben met 3 samengelegd voor 1.2g coke en het zag er best wel mooi uit. Coke is niet getest geweest, maar volgens de ervaringsdeskundigheid van m'n vrienden was het wel ok.

3 lijntjes van 0.1g opgesnoven. Ging heel vlot door de neus, maar vond het gevoel wel vies. Zeker wanneer het doorglijdt naar je keel.Ongeveer 5 minuten later merkte ik dat ik gestimuleerd was. Rappere hartslag en meer concentratie enzo.

Nu heb ik wel ADD en ik weet niet of het hierdoor komt of door de werking van coke an sich. Maar het maakte me eigenlijk mentaal heel helder en tergelijkertijd ook heel rustig. Wel ook heel zelfzeker en super alert. Praten ging ook heel vlot

Het heeft zo een uur geduurd en dan was ik weer de oude. Wel nog een paar uur met versnelde hartslag rondgelopen. Maar ik voelde me nu niet echt merkbaar anders met coke op.

Vind het ook wat duur voor wat het allemaal maar is en na wat gelezen te hebben "begin je coke maar na een paar keer te appreciëren".

Nou liever niet. Klinkt als je eerste 20 sigaretten die je probeerde. Je vond het niet zo lekker, maar opeens merk je dat je er mee verder begint te doen zonder dat je precies weet waarom...

Heb wel niets van hangover vandaag. Maar dan nog. Ik vind het overrated en ik neem mijzelf voor het nooit meer te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."