#1
Jaren geleden heb ik voor het eerst coke geprobeerd. Ik heb alleen doelloos voor me uit zitten staren en het beviel me niets. Ik zag er ook niks in om het een tweede kans te geven.
Een aantal maanden geleden voor de tweede keer coke geprobeerd. Dat was ik niet van plan maar kruiste toevallig tijdens een avondje stappen mijn pad. Tussen de eerste keer en de tweede keer heeft minstens 8 jaar gezeten. Maar deze keer was het heerlijk. Een wereld van verschil.
Prijs is inderdaad veel te hoog. Daarom weet ik niet of ik het ooit nog eens zal gebruiken. Ik vond het gevoel ook niet per sé uniek of enige meerwaarde bieden boven bijvoorbeeld MDMA. Dus het overrated ben ik met je eens.
Een aantal maanden geleden voor de tweede keer coke geprobeerd. Dat was ik niet van plan maar kruiste toevallig tijdens een avondje stappen mijn pad. Tussen de eerste keer en de tweede keer heeft minstens 8 jaar gezeten. Maar deze keer was het heerlijk. Een wereld van verschil.
Prijs is inderdaad veel te hoog. Daarom weet ik niet of ik het ooit nog eens zal gebruiken. Ik vond het gevoel ook niet per sé uniek of enige meerwaarde bieden boven bijvoorbeeld MDMA. Dus het overrated ben ik met je eens.