Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelemaal in de space met lachgas en alcohol

Helemaal in de space met lachgas en alcohol

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie – ik
Wat – lachgas en alcohol
Waar – vriendin
Wanneer – long time ago

Inleiding
Het was destijds op een feestje, mijn verjaardagsfeestje en dat moest zeker weten gevierd worden. Ik werd 18 jaar oud, ben nu overigens 20 jaar.
Bij een feestje hoort alcohol en niet zo'n beetje ook.

Vriendjesss
Nou iedereen was er en tijd om te feestje! Ook kwam meneertje zonder-mij-geen-feestje, hij is wel echt de beste in een goed een sfeer maken. We deden drankspelletjes, de klassieke bierpong, kamelenrace en nog wat andere. Ik was aardig aangeschoten, wat natuurlijk niet onlogisch is, van shotje tot bier en bier tot rare wodka/Malibu blues Curaçao mix geen idee. Maar waar je dronken van kon worden wilde ik graag.

Het Pretgas
Meneertje 'zonder-mij-geen-feestje' nam ook een grote doos lachgas mee, niet geheel nieuw, wel leuk om te doen. Iedereen kreeg een ballon met pretgas, ook had ik wat vage muziek aan op de achtergrond (trololo sing along) .NOU, ik telde af 3,2,1 en er kwam even een geweldige goeie roes over mij heen. Lekker lachen, gewoon hoe het hoort te voelen. Niks mis mee, toch?
Mijn lieve gekke vriendin besloot om twee patronen in mijn ballon te doen voor een extra leuke, ervaring. Vast dacht ik, we zullen het zien, zei ik lachend. Alweer hadden we een gekke song opgezet, ik weet het nog precies! De jellyfish song van spongebob, lekkergek. Ik lag een soort van tegen mijn vriendin aan.
Iedereen had een ballon en we begonnen weer te inhaleren. Inademen en weer uit. Al heel snel voelde ik me super goed! Het duurde eeeeeeuwen, eeuwen, het was echt fantastisch! De muziek werd luid en galmend, alsof het in een tunnel werd afgespeeld. Ik had overduidelijk mijn ogen dicht, ik zag closed eyes visuals. Een soort grote witte ruimte, met een zwarte kern, dat dik en dun werd. De kern daar stond ik in met een grote blauwe vlieger. Het was voor korte duur, 40/60 seconden later. Ik was niet aan het lachen :wink:

Echt maar dan ook echt!
Zo ontzettend bizar, wat een ballon met twee patronen lachgas met mij deed. Ik was compleet aan het spacen, wat een super,chillen fijne, en warme ervaring. Nog nooit meegemaakt, en helaas niet meer teruggevonden. Ook vertelde ik de ervaring aan haar, zei vond het ook bizar dat ik zo hard aan het spacen was. Ze dacht eerder dat ik nog harder ging lachen en de korte roes iets langer was, maar dat was dus niet het geval.

Drugs
Wat voor drugs geeft een beetje het zelfde intense gevoel? Ik wil het graag nog is mee maken, met mate en voorzichtig! Maar ik wil dit ontzettend, graag weer is opnieuw hebben.
L
LichtbronLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha leuk verhaal! Ik weet nog mijn eerste keer lachgas toen ik ook weer voor het eerst in 3,5 jaar XTC deed. Pfoe... Ik heb toch dingen gezien toen. 1x leek het alsof ik in een doodskist lag en iedereen om mij heen aan het huilen was en over mij heen gebogen stond terwijl toen ik mijzelf eindelijk wakker had gekregen iedereen gewoon aan het chillen was. En die keer daarna sloop mijn geest mijn lichaam uit in me space en zag ik me eigen lichaam op de grond liggen. Blijft gek spul dat lachgas in combinatie met andere drugs.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lichtbron zei:
Haha leuk verhaal! Ik weet nog mijn eerste keer lachgas toen ik ook weer voor het eerst in 3,5 jaar XTC deed. Pfoe... Ik heb toch dingen gezien toen. 1x leek het alsof ik in een doodskist lag en iedereen om mij heen aan het huilen was en over mij heen gebogen stond terwijl toen ik mijzelf eindelijk wakker had gekregen iedereen gewoon aan het chillen was. En die keer daarna sloop mijn geest mijn lichaam uit in me space en zag ik me eigen lichaam op de grond liggen. Blijft gek spul dat lachgas in combinatie met andere drugs.
Klik om te vergroten...

Fucking vet, ik heb lachgas al een tijdje niet meer gebruikt. Misschien bij Defqon aanstaande weekend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."