#1
Leuk! Maar de eer komt dit keer volledig aan @Eik en @Roze olifant toe, jullie hebben allebei veel meer talent voor schrijven dan ik.
Leuk! Maar de eer komt dit keer volledig aan @Eik en @Roze olifant toe, jullie hebben allebei veel meer talent voor schrijven dan ik.

Met al dan niet de meeste kans maken op winnen heb ik daarin niet zoveel rekening gehouden inderdaad. Ik vraag me af of dat ook wel perse zo is.
Zelf denk ik dat het beter zou zijn als op alle triprapporten afzonderlijk gestemd zou worden. Ik snap het wel, maar is niet helemaal eerlijk naar de andere triprapporters die het met hun triprapport moeten opnemen tegen 3 tegelijk.
@Roze olifant
Ok, duidelijke uitleg, er zijn ook argumenten om het juist op deze manier te doen, maar dat was dus mijn eerste gedachte. Voor mij persoonlijk maakt het al helemaal niks uit, ik heb geen triprapport geschreven deze periode.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."