Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTvdM Juni 2018

TvdM Juni 2018

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gefeliciteerd! Het Trippende DMT Trio door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant heeft gewonnen! :cheerpompom:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SanneBanne zei:
Gefeliciteerd! Het Trippende DMT Trio door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant heeft gewonnen! :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Leuk! Maar de eer komt dit keer volledig aan @Eik en @Roze olifant toe, jullie hebben allebei veel meer talent voor schrijven dan ik.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
:dancer: Yay!

Psychedelibee zei:
Leuk! Maar de eer komt dit keer volledig aan @Eik en @Roze olifant toe, jullie hebben allebei veel meer talent voor schrijven dan ik.
Klik om te vergroten...

Hier kunnen we niks over zeggen aangezien we niet kunnen zien op wie mensen individueel gestemd zouden hebben. Dus niet zeuren en gewoon de winst (die voor ons alledrie evenveel is) in ontvangst nemen Bee :wink: :yum:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gefeliciteerd!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gestemd!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sinds mijn carrière als Tripreporter op het forum toch echt een record; Er zijn in juni 15 trip reports geschreven! :flushed:

Wat gaaf dat steeds meer leden die moeite nemen! Sowieso natuurlijk voor ons allen om jullie ervaringen te lezen en eventueel van te leren maar zeer zeker ook als leuk/bijzonder naslagwerk voor jezelf! :pinkflower:

Ik lees mijn eigen reports ook wel eens terug en lees dan best wel dingen die ik toch alweer vergeten was anders. Dus.

TOF!:cheerpompom:

Het gezamenlijke trip avontuur van @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant zullen als één report beoordeeld worden, daar zij gezamenlijk de gehele beleving vanuit drie persoonlijkheden het krachtigste weergeven.

De geselecteerde reports van de maand juni zijn::unicornhead:

DMT – “Ik was in een kamer met shit en die shit was belangrijk”, DMT - "jij=weg" EN Changa en DMT - “Te dom om te pijpen” door @Psychedelibee, @Eik en @Roze olifant
15g truffels en lachgas – wegsmelten in vrouwelijke energie en door stoplichtsymboliek zweven door @Fenrir
1e ervaring met 4FMA (+xtc & hasj) door @FriendlyGiant
4-HO-MET, daarna 2-FDCK: drommels en nog eens drommels door @verwondering
Eerste keer speed (festival) door @Mdmja
Eerste keer ALD-52, 50µg trip door @theholyganja
Truffels Mexicana 15 g - Expressies van stilte door @Mindless
LSD en 30mg Oxycodon door @Noddynothing

Veel plezier met lezen en vergeet niet te stemmen! :uparrow::revolvinghearts::heavycheckmark:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet al wie er gaan winnen :rolleyes:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelf denk ik dat het beter zou zijn als op alle triprapporten afzonderlijk gestemd zou worden. Ik snap het wel, maar is niet helemaal eerlijk naar de andere triprapporters die het met hun triprapport moeten opnemen tegen 3 tegelijk.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hm, ook als reports zo overduidelijk bij elkaar horen? Tja, misschien. Ik vind het vooral leuk als reports een zo duidelijk mogelijk beeld geven van een trip, in dit geval vanuit 3 verschillende mensen. Dat als iemand dus info over DMT zoekt, dat dan duidelijk is dat die reports gaan om één trip en daarmee leerzamer kan zijn dan één ervaring. Met al dan niet de meeste kans maken op winnen heb ik daarin niet zoveel rekening gehouden inderdaad. Ik vraag me af of dat ook wel perse zo is. Mensen stemmen toch ook naarmate hun interesse in bepaalde drugs denk ik en niet perse welk report nou "technisch" beter in elkaar zit. :nerd:

Feitelijk is het winnen vooral een leuk extra'tje maar zijn alle trip reports schrijvers winnaars, gewoon al omdat je het deelt en iemand anders er iets aan kan hebben. Of je nu wint, alleen de selectie haalt, of daar niet in gekomen bent. Allemaal hebben ze hun waarde. :hearteyes:

Ik hoor graag ook van andere leden indien zij het ook liever anders zien natuurlijk, dan zal ik dit soort trip reports voortaan apart selecteren. In dit geval leek mij de drie samen selecteren logischer. :)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
Met al dan niet de meeste kans maken op winnen heb ik daarin niet zoveel rekening gehouden inderdaad. Ik vraag me af of dat ook wel perse zo is.
Klik om te vergroten...

Ik denk wel dat het de kansen iets beïnvloedt. Stel dat er drie mensen op :bee: stemmen, drie op :tree:, en drie op :elephant:, en de overige acht op X - dan is X T'erVDM. Als die negen mensen voor hun eerste keuze - samen met twee anderen - gaan, wordt X zijn overwinning ontnomen.
Ik ben het wel met je eens dat het absoluut niet uitmaakt wie er wint. Zeker in dit geval niet, want alle koplopers hebben die felbegeerde banner al!

...

Idee! Een "Tripreporter" badge/banner bij je naam die bij één TvdM bronskleurig is, bij vijf zilverkleurig en bij tien goud?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Zelf denk ik dat het beter zou zijn als op alle triprapporten afzonderlijk gestemd zou worden. Ik snap het wel, maar is niet helemaal eerlijk naar de andere triprapporters die het met hun triprapport moeten opnemen tegen 3 tegelijk.
Klik om te vergroten...

Ik wil hier toch nog even op reageren. Wij (Eik, Bee en ik) hebben het hier op voorhand over gehad en het leek ons de meest handige optie. Om een aantal redenen. Ten eerste zou het misschien wat lastig zijn geweest voor @SanneBanne om te moeten kiezen tussen drie reports over in feite dezelfde ervaring. Niet kiezen en ons alle drie selecteren had dan weer erin geresulteerd dat de lijst gedomineerd zou zijn geweest door DMT-reports en dit was ten koste gegaan van de selectie van andere reports. Door ze samen te nemen hebben meer reports een plaats en is de lijst meer divers.

Een persoonlijke reden van mij was dat het aantrekkelijk zou zijn geweest op @Eik of @Psychedelibee te stemmen als hun reports apart in de lijst hadden gestaan. Simpelweg omdat het een gedeelde ervaring was en dat is automatisch leuk(er) om te lezen. Maar ik had niet graag willen kiezen.

Ik had nu natuurlijk in principe ook op Eik en Bee kunnen stemmen, maar het stond me toch wat tegen om indirect op mezelf te stemmen en bovendien heb ik me ontzettend vermaakt met het report van @verwondering. Dus dat report heeft mijn stem gekregen.

Na je reactie te hebben gelezen snap ik wel wat het punt is, ik had er niet bij stilgestaan dat stemmen optellen en dat dat tot een oneerlijkheid kan leiden. Het was in ieder geval niet ons doel om stemmen te winnen. Ik (en ik denk met mij de anderen ook) zie de tripreportverkiezing niet als een strijd en ik gun iedereen die hem nog niet heeft dat leuke titeltje. :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Roze olifant

Ok, duidelijke uitleg, er zijn ook argumenten om het juist op deze manier te doen, maar dat was dus mijn eerste gedachte. Voor mij persoonlijk maakt het al helemaal niks uit, ik heb geen triprapport geschreven deze periode.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
@Roze olifant

Ok, duidelijke uitleg, er zijn ook argumenten om het juist op deze manier te doen, maar dat was dus mijn eerste gedachte. Voor mij persoonlijk maakt het al helemaal niks uit, ik heb geen triprapport geschreven deze periode.
Klik om te vergroten...

Is ook niet erg om die te delen, is iets om een volgende keer wat beter over na te denken. (Wij dus, bedoel ik.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."