#1
Hallo,
Dit is de eerste x dat ik hier een verhaal achter ga laten. Ik heb zelf veel gelezen via hier als ik iets nieuws wilde proberen en mij heeft het geholpen dus vond het wel zo eerlijk om zelf ook een verhaal achter te laten.
Ik ben zelf moeder van 2 kinderen en door de weeks gewoon een drukke gezinsmoeder met alles erop en eraan. Ongeveer 5 jaar geleden toen ik 22 was kwam ik voor het eerst in aanraking met ḧard drugs althans ik ging het voor het eerst gebruiken. Eerst kende ik me grenzen totaal niet. Mijn lichaam reageert best heftig op drugs ben ik door de loop der tijd achter gekomen dus was rustiger aan gaan doen. Heb lange tijd alleen maar 4fmp gebruikt want daar ging ik altijd lekker op. Daarvoor gebruikte ik speed, m, xtc, vloeibare M.
Dit jaar was ik een beetje klaar met alleen maar 4fmp ik kreeg niet echt meer een kick ervan en merkte dat ik er gewoon een beetje op uitgekeken was. Na veel feestje (techno) was het tijd voor wat anders. Ik heb dit jaar kennis gemaakt met voor mij nieuwe drugs ookal gebruikte me vrienden het al wel langere tijd. Zo heb ik dit jaar GHB gedaan voor het eerst op een festival mystic garden samen met 4fpm. Was top. Op awakenings ook GHB maar dan met xtc was ook top. O ja ik blow er ook bij hasj meestal 1 a 2 gram op een festival maar deel me jointjes altijd enn kan gewoon goed tegen blowen. En 3x 2cb. 1x in de natuur 10mg was echt top. 1x 5mg op een after samen met drank blowen en xtc. En 1x 15 MG ook bij vrienden thuis dat vond ik echt heel leuk! Wel veel geblowd erbij maar dat vind ik dus lekker.
Afgelopen weekend was het zo ver. Ik had zo lang uitgekeken naar dit feestje. Had maanden van te voren me kaartje me oppas rond en alles. We waren met een groepje en hadden een airbnb gehuurt in duitsland vlakbij het feest. Aangekomen in duitsland begon ik gelijk met een jointje of 2 a 3 want ik had er zin in. Iedereen ging even slapen maar ik kon niet slapen had ook geen zin. Iedereen ging zich klaar maken en de sweer zat er lekker in. Ik drink bijna nooit kan niet zo goed tegen drank maar deed toch maar mee met een paar shotje en voelde ze al goed aankomen.
Rond 10 uur gingen we nar het feest. Awakenings en time warp samen. Eenmaal aangekomen vanaf dat moment heb ik de tijd niet meer in de gate gehouden dus weet niet meer precies hoelaat wat alles is gebruikt. Ik kwam binnen en ging gelijk een halve xtc naar binnen doen. Ik wou eigenlijk 2cb maar vond het best spannend aangezien ik niet wist hoe ik zou reageren zoveel mensen indrukken en dan trippen vond ik best spannend. Me xtc viel heel lekker en in besloot een dopje GHB te nemen. Dat viel ook heerlijk. Ik voelde me 1 met de muziek en wat werd er lekker gedraaid. Mijn groepje was ook allemaal lekker opweg. Ik besloot nog een halve 4fmp voor energie te nemen. Rond een uurtje of half 4 denk ik besloot ik toch maar met 2cb te nemen. Niet veel 10mg omdat mijn lichaam nogal heftig kan reageren durfde ik niet meer. Ik had ondertussen ookal lekker veel lopen blowen. Ik raakte mijn groepje kwijt maar vond het wel prima. Ik ging lekker voelde me vrij en prima en ik kon me telefoon toch niet meer lezen dus ik zou ze vanzelf wel weer vinden. Ik weet niet of het door de 2cb kwam of door iets anders maar ik zag geen dieptes meer in de lucht. Ik zag alleen maar lampen en licht. Normaal vind ik het licht niet zo intressant maar deze x wel. De lichtjes met de muziek hadden me echt in gezogen en ik maakte er een heel verhaal van. Ik voelde me echt zoo lekker. Het mocht voor eeuwig duren. Uit eindelijk had ik me vriend maar gebelt en hij kwam me halen bij de kluisjes. Ik was gedesoriënteerd en kon de kluisjes niet vinden. Ik ben zo lang opzoek geweest en niemand kon me helpen heb echt zoveel mensen gevraagd maar iedereen keek me aan alsof ze water zagen branden. Ik vond het heel vervelend helemaal omdat ik me eigenlijk zo lekker voelde maar ik voor me gevoel echt niemand had die me kon helpen. Het heeft wel een tijdje geduurd uiteindelijk kwam ik een nederlands sprekend meisje tegen die heeft me holpen en me vriend kwam niet veel later. We hebben samen nog heerlijk gedanst en gingen weer opzoek naar onze vrienden. Het was volgens mij iets van 7 of 8 uur en het feest duurder tot 10. Veelste kort want ik zat er nog zo lekker in. Nog maar een jointje gedraaid en een dopje G genomen want ach ja fuck it.
10 uur was het afgelopen en ik voelde me echt verdrietig. Ik was nog helemaal niet klaar om te gaan maar goed so be it.
Eenmaal thuis gekomen hadden we nog wat ballonnen gedaan en ik heb nog geblowd.
Al met al heb ik echt een hele goeie ervaring gehad van deze combi al vind ik 10mg 2cb te weinig maar voor de eerste x op een feest was het prima maar volgende x word het wel 20mg.
Dit is de eerste x dat ik hier een verhaal achter ga laten. Ik heb zelf veel gelezen via hier als ik iets nieuws wilde proberen en mij heeft het geholpen dus vond het wel zo eerlijk om zelf ook een verhaal achter te laten.
Ik ben zelf moeder van 2 kinderen en door de weeks gewoon een drukke gezinsmoeder met alles erop en eraan. Ongeveer 5 jaar geleden toen ik 22 was kwam ik voor het eerst in aanraking met ḧard drugs althans ik ging het voor het eerst gebruiken. Eerst kende ik me grenzen totaal niet. Mijn lichaam reageert best heftig op drugs ben ik door de loop der tijd achter gekomen dus was rustiger aan gaan doen. Heb lange tijd alleen maar 4fmp gebruikt want daar ging ik altijd lekker op. Daarvoor gebruikte ik speed, m, xtc, vloeibare M.
Dit jaar was ik een beetje klaar met alleen maar 4fmp ik kreeg niet echt meer een kick ervan en merkte dat ik er gewoon een beetje op uitgekeken was. Na veel feestje (techno) was het tijd voor wat anders. Ik heb dit jaar kennis gemaakt met voor mij nieuwe drugs ookal gebruikte me vrienden het al wel langere tijd. Zo heb ik dit jaar GHB gedaan voor het eerst op een festival mystic garden samen met 4fpm. Was top. Op awakenings ook GHB maar dan met xtc was ook top. O ja ik blow er ook bij hasj meestal 1 a 2 gram op een festival maar deel me jointjes altijd enn kan gewoon goed tegen blowen. En 3x 2cb. 1x in de natuur 10mg was echt top. 1x 5mg op een after samen met drank blowen en xtc. En 1x 15 MG ook bij vrienden thuis dat vond ik echt heel leuk! Wel veel geblowd erbij maar dat vind ik dus lekker.
Afgelopen weekend was het zo ver. Ik had zo lang uitgekeken naar dit feestje. Had maanden van te voren me kaartje me oppas rond en alles. We waren met een groepje en hadden een airbnb gehuurt in duitsland vlakbij het feest. Aangekomen in duitsland begon ik gelijk met een jointje of 2 a 3 want ik had er zin in. Iedereen ging even slapen maar ik kon niet slapen had ook geen zin. Iedereen ging zich klaar maken en de sweer zat er lekker in. Ik drink bijna nooit kan niet zo goed tegen drank maar deed toch maar mee met een paar shotje en voelde ze al goed aankomen.
Rond 10 uur gingen we nar het feest. Awakenings en time warp samen. Eenmaal aangekomen vanaf dat moment heb ik de tijd niet meer in de gate gehouden dus weet niet meer precies hoelaat wat alles is gebruikt. Ik kwam binnen en ging gelijk een halve xtc naar binnen doen. Ik wou eigenlijk 2cb maar vond het best spannend aangezien ik niet wist hoe ik zou reageren zoveel mensen indrukken en dan trippen vond ik best spannend. Me xtc viel heel lekker en in besloot een dopje GHB te nemen. Dat viel ook heerlijk. Ik voelde me 1 met de muziek en wat werd er lekker gedraaid. Mijn groepje was ook allemaal lekker opweg. Ik besloot nog een halve 4fmp voor energie te nemen. Rond een uurtje of half 4 denk ik besloot ik toch maar met 2cb te nemen. Niet veel 10mg omdat mijn lichaam nogal heftig kan reageren durfde ik niet meer. Ik had ondertussen ookal lekker veel lopen blowen. Ik raakte mijn groepje kwijt maar vond het wel prima. Ik ging lekker voelde me vrij en prima en ik kon me telefoon toch niet meer lezen dus ik zou ze vanzelf wel weer vinden. Ik weet niet of het door de 2cb kwam of door iets anders maar ik zag geen dieptes meer in de lucht. Ik zag alleen maar lampen en licht. Normaal vind ik het licht niet zo intressant maar deze x wel. De lichtjes met de muziek hadden me echt in gezogen en ik maakte er een heel verhaal van. Ik voelde me echt zoo lekker. Het mocht voor eeuwig duren. Uit eindelijk had ik me vriend maar gebelt en hij kwam me halen bij de kluisjes. Ik was gedesoriënteerd en kon de kluisjes niet vinden. Ik ben zo lang opzoek geweest en niemand kon me helpen heb echt zoveel mensen gevraagd maar iedereen keek me aan alsof ze water zagen branden. Ik vond het heel vervelend helemaal omdat ik me eigenlijk zo lekker voelde maar ik voor me gevoel echt niemand had die me kon helpen. Het heeft wel een tijdje geduurd uiteindelijk kwam ik een nederlands sprekend meisje tegen die heeft me holpen en me vriend kwam niet veel later. We hebben samen nog heerlijk gedanst en gingen weer opzoek naar onze vrienden. Het was volgens mij iets van 7 of 8 uur en het feest duurder tot 10. Veelste kort want ik zat er nog zo lekker in. Nog maar een jointje gedraaid en een dopje G genomen want ach ja fuck it.
10 uur was het afgelopen en ik voelde me echt verdrietig. Ik was nog helemaal niet klaar om te gaan maar goed so be it.
Eenmaal thuis gekomen hadden we nog wat ballonnen gedaan en ik heb nog geblowd.
Al met al heb ik echt een hele goeie ervaring gehad van deze combi al vind ik 10mg 2cb te weinig maar voor de eerste x op een feest was het prima maar volgende x word het wel 20mg.