Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD- Eerste keer alleen trippen

1P-LSD- Eerste keer alleen trippen

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ooit wel eens 50 µg genomen, maar het was onbevredigend.
De trip heeft toch wel het dubbele nodig om goed door te zetten tot een echte trip.

Verder zou ik de computer en alle internet connecties, tv e.d. uit zetten om echt tot je dieper zelf door te dringen. Anders word je toch afgeleid, wat hetzelfde effect heeft als wanneer je met mensen tript.
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
Naar aanleiding van veel interesse en een beetje impulsiviteit heb ik 1P-LSD besteld en gebruikt. Ik heb hier voor gekozen omdat ik verder geen dealers ken die van de een op de andere dag LSD kunnen regelen. 1P-LSD blijkt na wat rondneuzen op forums etc qua werking veel op LSD te lijken.

Naar aanleiding van interesses die ik op heb gedaan bij mijn eerste LSD trip leek het mij leuk om het nog eens te gebruiken, maar dan wel alleen. Ik zit momenteel erg goed in mijn vel en ik heb het idee dat (na veel gelezen te hebben) alleen trippen nog wel eens goed zou kunnen uitpakken.

14:45

50ug (halve zegel) in genomen.

15:00
Sons of anarchy aan het kijken, lijkt alsof mijn hartslag wat omhoog gaat maar denk dat dit toevallig zo lijkt omdat ik er op let.

15:30
Schijn bedriegt, ik voel nog steeds niet echt wat. Net even een volle pot met lekkere thee gezet.

16:15
Oke, ik voel nu echt wel dat ik wat op heb. Het is al een goed half jaar geleden dat ik voor het laatst LSD op heb maar ik kan het gevoel wat ik nu heb goed plaatsen. Toen ik in de spiegel keek zag ik ook wat grotere pupillen, maar niet extreem. qua visuals valt het ook nog wel mee.

16:30
Ik heb besloten om maar eens rustig te gaan wandelen met muziek in. Ik kijk er naar uit om straks lekker in een grasveld te liggen. Het is heerlijk weer voor deze tijd van het jaar.

16:45
Al wandelend met lekkere psytrance in ben ik aan het genieten hoe mijn omgeving aan het veranderen is. Niet eens zo gek veel visuals maar meer dat dit stukje boerenland zo aan de rand van de stad veel mooier is dan ik mezelf kon herinneren. Ook heb ik het gevoel dat ik achternagezeten word door iets maar wanneer ik mezelf omdraai zie ik alleen mijn schaduw.

16:50
Ik passeer een vrouw die net haar (waarschijnlijk) hardloop sessie aan het afronden is. Wat ziet ze er toch enorm gestrest uit. Ik daarin tegen voel me meer dan het tegenovergestelde.


Zijn die bomen nou aan het bewegen van de wind of ben ik aan het trippen? Ik heb nu even het punt bereikt waarop ik die twee niet meer van elkaar gescheiden kan houden.

17:00
Wat is de muziek toch lekker. Zoals mijn vorige acid trip (die wel 3x zo hoog gedoseerd was) komt alles in zogenoemde lagen binnen. alsof ik het nu pas snap.

17:15
Even rusten. Ik zit nu bovenaan een dijk met een uitzicht op een wijk met grote & dure huizen. Toen ik net aan het wandelen was besefte ik me pas echt hoe blij ik wel niet ben dat ik niet zo een persoon ben die daar graag wilt wonen. Van de passerende mensen, uiteraard in een dikke BMW, kreeg ik niet echt de indruk dat ze graag bestaan. Van die moeilijke gezichten van ouders met vervelende kinderen op de achterbank, wat ben ik toch blij dat ik nog jong en vrijgezel ben.
Het begint toch aardig af te nemen in temperatuur en de zon verdwijnt achter de wijk. ik besluit om weer naar huis te lopen.

17:25

Aan het blik Gulpener van 10% te zien geniet er hier gelukkig nog iemand van zijn leven. De enigste reden dat ik nu ook in zo een groot huis zou willen wonen is omdat ik nu echt onwijs nodig moet kakken. En ik moet nog zeker 20 minuten lopen, zucht.

18:00
Het duurde wat langer dan 20 minuten maar ik ben nu wel blij dat ik op de wc zit. Ik was eigenlijk al aan het accepteren dat ik misschien te weinig acid heb genomen maar terwijl ik dit aan het schrijven ben merk ik dat het wel mee valt. Ik heb heel weinig visuals maar jezus wat ben ik toch aan het denken. Het bevalt me wel. tijd om een goede pot thee te zetten.

18:20
De visuals zijn niet echt aanwezig, maar de closed-eyed visuals wel. ik heb wat goede tripmuziek (Shpongle) op gezet en ben van de kermis in mijn hoofd aan het geniet terwijl ik vooral veel aan het nadenken ben.

18:40
Even lekker douchen.

19:45
Ik voel me prima, ben niet echt aan het trippen.

Hierna ben ik opgehouden met het bijhouden van de trip. Ik voelde me kort hierna zo goed als nuchter.
Het enige wat me er aan herinnerde dat ik LSD gebruikt had is dat ik heel de avond enorm veel inspiratie en fantasie had.

Het was zeker de moeite waard, ik vond 50ug een goede dosis om weer even kennis te maken met LSD, het was immers al meer dan een half jaar geleden dat ik voor het laatst LSD gebruikt had. De volgende keer ga ik wel hoger doseren en wil ik ook van begin af aan in een mooi stukje natuur zijn.
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#3
שמש zei:
Ik heb ooit wel eens 50 µg genomen, maar het was onbevredigend.
De trip heeft toch wel het dubbele nodig om goed door te zetten tot een echte trip.

Verder zou ik de computer en alle internet connecties, tv e.d. uit zetten om echt tot je dieper zelf door te dringen. Anders word je toch afgeleid, wat hetzelfde effect heeft als wanneer je met mensen tript.
Klik om te vergroten...

De volgende keer als ik weer alleen ga trippen ben ik van plan een hele zegel (100ug) te nemen. De 50ug die ik een paar dagen geleden had gebruikt was slechts om weer even kennis te maken met LSD.
Zoals je al zei; 50ug is inderdaad te weinig om echt diep te gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."