Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen pilletje, een dipje en een beetje mistig..

Een pilletje, een dipje en een beetje mistig..

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is zover, 3 maanden wachten zit er op en ik verheug me al een tijdje om weer een zaterdag chill thuis te zijn met mijn vriend en even de boel de boel te laten.

Wat hebben we;
2 oranje MDMA pillen met marihuana logo
1 dikke vinger dip MDMA kristallen

Waar zijn we;
Thuis, matras op de grond, Summer trance mix op tv, fruitjes en wat drinken.

Wie zijn we;
Vriend 40+ 178cm en 73kg
Ik 40+ 175cm en 63kg

1150uur inname allebei van een half oranje pilletje (niet getest) heerlijk beetje kletsen op ons matras met een muziekje op de achtergrond.

12:30uur voel me zweverig, uitrekken en wat spanning weggapen, wordt heel kletserig en grappig. Muziek is fijn, de ruimte is fijn en ik voel me fijn, ga prima zo. Beweeg wel veel omdat de spanning eruit moet, mijn mind is nog niet helemaal een met mijn lichaam. Ook vriend zit in dezelfde flow. Veel praten over vanalles.

15:30uur Ben al zeker een uur helder om me heen aan het kijken, deze was wel snel, zat er lekker in en ineens was het weg. Besluit om de andere helft te pakken en na een half uurtje zoefen we weg. Zelfde flow als eerst. Beetje ananasjes eten maar die zijn echt heel vies, drinken smaakt wel maar de dropjes enzo niet. We hebben het over vanalles, vakanties, ons huis, vroeger. Hondje wil niet geaaid worden, heb kleffe handen bah! Alles is mooi, maar heb niet de empathy en dat verliefde, ook deze helft is snel uitgedoofd.

17:50uur. Toch nog maar een rondje? Ach waarom ook niet, de zaterdag is nog lang. Dipje dan maar, even met de wijsvinger in het zakje. Sorry mensen ik weet het, afmeten gewicht etc maar daar had ik dit weekend echt geen zin in. Lekker hoor, deze komt beter aan, zo is het fijn, muziek is mooi, de lichtjes, vriend is lief, hondje ook. De mist in de kamer is terug! Dat is fijn, een soort van waas die tussen twee werelden hangt. De andere kant van de mist heb ik nog niet ontdekt, misschien doet een ander stofje dat ooit maar met de M zal het altijd alleen mistig zijn. Tripbrilletje op voor de special effects, ooooh zo moet 2cb zijn dan, we liggen in een deuk. Ineens slaat ie hard in, ik voel het alles in mijn lijf zet zich schrap ik blijf zuchten. Want zuchten is normaal heul lekker maar ineens niet meer, mijn ananasjes moeten eruit. Op de bodem van de emmer liggen ze..gelukkig voel me een stuk beter nu. Ook vriend krijgt het te kwaad en gooit het er uit. Daarna gaan we prima, zat ff wat in de weg.

19:30uur We zitten in de chillmodus, alles klopt, de mist in de kamer is terug zoals voorheen, zweverig, contact met elkaar, dit is het, zo had het moeten gaan de hele dag. We veranderen de muziek naar burning man, hardstyle en weer terug, zo moet empathy zijn!

22:00uur Zit nog wel lekker op mijn matrasje maar denk dat het beter is als we gaan slapen, was een lange dag, mijn bovenbenen (ik wiebel ze sinds de eerste inslag van vanmiddag) doen lelijk en mijn mind is moe. Het zit er weer op, lang niet zo lekker gegaan als de vorige keren maar het was goed zo.

Natuurlijk vraag je je af of we niet teveel hadden, zeker ben ik met jullie eens. Die 2 halfjes deden niet veel, de dikke vinger dip daarentegen wel. Iets te veel, overmoedig gedaan blijkbaar. Dan kom je jezelf tegen. Stom! Het was prima zo, heb genoten met hoofdletter M en de volgende keer gaan we de 2C-B eens proberen. En ja, die doen we testen en afmeten want heb geen zin in roze olifanten maar ben wel heel benieuwd of ik de andere kant van de mist dan te zien krijg...

Tot snel!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pollewop zei:
En ja, die doen we testen en afmeten want heb geen zin in roze olifanten maar ben wel heel benieuwd of ik de andere kant van de mist dan te zien krijg...
Klik om te vergroten...
Arme @Roze olifant... :(

Ik verplaats je topic trouwens even naar Trip reports.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fenrir zei:
Arme @Roze olifant... :(.
Klik om te vergroten...

Sorry @Roze olifant bedoel het niet persoonlijk :kissingheart:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pollewop zei:
Sorry @Roze olifant bedoel het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...

:coldsweat: Ik kan best lief zijn hoor, ook als ik per ongeluk in je 2C-B trip verschijn. ^^
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
:coldsweat: Ik kan best lief zijn hoor, ook als ik per ongeluk in je 2C-B trip verschijn. ^^
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat 2C-B lief voor me is, een beetje empathy met een twist. En dan mag jij daar ook wel in verschijnen zoals gorilla’s in de mist...maar dan als roze olifantje!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pollewop zei:
Ik hoop dat 2C-B lief voor me is, een beetje empathy met een twist. En dan mag jij daar ook wel in verschijnen zoals gorilla’s in de mist...maar dan als roze olifantje!
Klik om te vergroten...

Ik ga mijn best doen. :blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."