Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[420ųg LSD] De vergelding

[420ųg LSD] De vergelding

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report weer hoor Rupsje. Ondanks dat je reports best lang zijn, lezen ze lekker makkelijk en snel weg.
Volgende x toch maar even langer wachten voor je bij neemt:wink:.

Ik heb trouwens net als jij eigenlijk nooit geen zin in sex tijdens trippen. Ik denk er vaak niet eens aan. Wel 1x met 2c-b gedaan en dat was al een behoorlijk versmelting van lichamen en liefde. Dat zal bij LSD nog wel een graadje heftiger zijn.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lool

Wat een triprapport weer en wat een dosering! 440ug holy shit lol! En erg leuk dat ik nog genoemd werd, wat een eer!

ik heb met LSD op die eerste keer in mijn tienerjaren na eigenlijk nooit echt zo hoog gedoseerd (laatste keer was ongeveer 250ug), maar dat gaat binnenkort veranderen, dan ga eerst eens voor 300ug+ en van de zomer wellicht ook eens 400ug proberen. Het schijnt dat meer dan 400ug de trip niet meer intensiveert maar wel verlengd.
Met truffels/paddo's heb ik wel ervaring met heriosche doseringen (45gram truffels a la lemontek+mao remmer) dus zal het met hoge dosering LSD ook wel goed gaan lijkt me.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Mooi report weer Rupsje!

Wat bedoel je precies met de vergelding in deze context? Die borstpijn?
Klik om te vergroten...

Ook, maar met name de "straf" voor het zoveel bijnemen :yum: Wie zich brand moet op de blaren zitten.

acht.zes zei:
Ah, het rapport van de zegel die net werkte maar toen er werd bij gepakt sloeg die alsnog in lol.

Ik zal m straks eens lezen, beetje weinig tijd nu en t is een flink rapport zie ik!
Klik om te vergroten...

Klassieker he :yum: Moest een keer gebeuren dat ik me er ook aan ging branden.

Accuraat zei:
Wederom weer een prachtig report lieverd!
Is ook een zware dosering, en het is ook heel erg tricky om bij te pakken. Maar ik snap het ergens wel hoor, dat je zo lang niks voelt en dat je vriend wel al lekker aan het trippen is.
Misschien inderdaad, de pech dat de spreiding op de zegel net niet lekker lag en ik denk dat het slaaptekort ook niet heel veel goeds heeft gedaan.
Wees wel voorzichtig lieverd:kissingheart:, hoop dat het je niet afgeschrikt heeft en dat je nu geen last meer hebt van je hart en je rust goed hebt kunnen pakken.
Ik vind het wel fijn om te lezen dat je ondanks, de overweldigende trip niet alleen beangstigende momenten mee hebt gemaakt maar ook mooie visuals hebt gezien en dat je het nog wel enigzins hebt kunnen besturen, en het lijkt mij ook erg heftig en intens, vooral een ego-dood met ook nog eens seks:fearscream:.
Ik vind het knap van je, dat je het van je af kan schrijven:kissingheart:, hoop dat alles goed met je gaat!
Klik om te vergroten...

Ik probeer er altijd ook super voorzichtig mee te zijn, maar na 2 uur nog steeds niks voelen vond ik echt verdacht.. wel echt heel flauw dat 'ie dan 10 minuten na m'n 2de zegel inname insloeg :tongueclosed: Volgende keer samen op 420 trippen? :kissingheart: (Grapje hoor :yum:)
Het heeft me zeker niet afgeschrikt, hoewel ik nu wel even een maandje rust houd. Maar dat heeft er echt mee te maken met dat ik nu een maand elk weekend heb gebruikt en dat vind ik toch echt teveel van het goede :tonguewink:
Pijn in mijn hart heb ik nog steeds, ik hou nu mijn hartslag heel nauwlettend in de gaten en mijn hartslag is eigenlijk erg netjes. Het hoogste vandaag was 80 bpm en het laagste was 63 bpm, genomen over de gehele dag. Dat is niet verkeerd, dus ik denk echt dat het met slaaptekort te maken heeft. Eventueel spierpijn en spanning ook..
Seks hebben op LSD is wel een blijvertje ja :fearscream: Pffft wat is dat mooi!! Wat een liefde, en emoties, het houden van. Ik heb echt zo hard gehuild naderhand omdat het zo mooi was - dat heb ik nog nooit meegemaakt. Onbeschrijfelijk. Ik heb geen idee of jij en je vriend hier al ervaring mee hebben, maar anders gun ik het je echt van harte :heartsuit: Zoiets zou iedereen moeten meemaken. Kan niet wachten om weer samen te trippen binnenkort!

Mezelf zei:
Leuk report weer hoor Rupsje. Ondanks dat je reports best lang zijn, lezen ze lekker makkelijk en snel weg.
Volgende x toch maar even langer wachten voor je bij neemt:wink:.

Ik heb trouwens net als jij eigenlijk nooit geen zin in sex tijdens trippen. Ik denk er vaak niet eens aan. Wel 1x met 2c-b gedaan en dat was al een behoorlijk versmelting van lichamen en liefde. Dat zal bij LSD nog wel een graadje heftiger zijn.
Klik om te vergroten...

Dankjewel :blush: Precies dat dus, het überhaupt eraan denken is totaal niet aan de orde. Psychedelica zijn echt totaal geen lustopwekkende middelen, maar wel iets wat je echt een keer meer zou moeten maken. Probeer het gewoon. Bespreek het goed met elkaar van te voren (nuchter), en doe er wat moeite voor. Want moeite om ermee te beginnen kost het wel - echter, als je eenmaal bezig bent is het echt onbeschrijfelijk mooi. De daad opzich is allesbehalve sexy, het is echt een gevoels ding. Eigenlijk kan je het niet eens seks noemen, maar echt "de liefde bedrijven" om het even walgelijk op te noemen :yum:Maar een beter woord ervoor heb ik niet.
Denk er wel aan dat je zoiets echt deelt met een vaste vriend of vriendin, waar je je helemaal bij op je gemak voelt en waar je al langere tijd mee samen bent. Zoiets intiems deel je niet zomaar met iemand.. dat moet je echt niet willen. Daar is het veel te persoonlijk voor.

acht.zes zei:
Lool

Wat een triprapport weer en wat een dosering! 440ug holy shit lol! En erg leuk dat ik nog genoemd werd, wat een eer!

ik heb met LSD op die eerste keer in mijn tienerjaren na eigenlijk nooit echt zo hoog gedoseerd (laatste keer was ongeveer 250ug), maar dat gaat binnenkort veranderen, dan ga eerst eens voor 300ug+ en van de zomer wellicht ook eens 400ug proberen. Het schijnt dat meer dan 400ug de trip niet meer intensiveert maar wel verlengd.
Met truffels/paddo's heb ik wel ervaring met heriosche doseringen (45gram truffels a la lemontek+mao remmer) dus zal het met hoge dosering LSD ook wel goed gaan lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD op zulke hoge doseringen eigenlijk allesbehalve leuk. Bij paddo's/truffels bewegen de visuals zich op een vrij normale snelheid voort, maar bij LSD is dit echt een circus en gaat het heel snel. Hoe hoger je gaat zitten met je dosering, hoe sneller die visuals ook bewegen. Het gevolg is dat het allemaal zo snel gaat op een gegeven moment dat je er niks meer van ziet.. je hebt overal invloeden en je kan niks meer zien zowat, en dat is echt enorm irritant ook. Ik denk dat de snelheid van visuals op psylocibine toch wel meevalt als je hoog gaat doseren, en dan krijg je gewoon meer en een vollere trip. Maar op LSD kun je beter gewoon op een normale dosering zitten hoor :wink: Want die visuals zijn op een gegeven moment net als een jengelend kind in de supermarkt. Dingen gedaan krijgen (zoals even naar de wc, of iets te drinken pakken) is niet meer mogelijk. Dat is echt vervelend, want je hebt gewoon een handicap op dat moment :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."