#1
Mooi man!
En je had dus het gevoel dat er iets met je praatte? Op wat voor manier bedoel je dat? Dat je echt wat hoorde, of meer een soort intuïtie waarbij je zonder woorden iets in één keer volledig begrijpt op een veel diepere manier? De engel was ook meer het licht zelf, of was er 'iets' in het licht?
Sorry voor de vele vragen, maar dit soort dingen vind ik heel interessant.![]()
haha geen probleem, deze vragen helpen mij bij het verwerken en het snappen van wat er allemaal gebeurt is!
Ik had een andere stem in mijn hoofd die reageerde op mijn stem in mijn hoofd. Ik praatte in mijn hoofd tegen mezelf en kreeg met een iets andere stem reactie terug. Ik hoorde het dus echt.
De engel was deels het licht, de engel zorgde ervoor dat het licht er was, zelf heb ik geen volledig beeld van de engel zelf maar wel heel gedetailleerd beeld hoe de engels arm mij mee nam het licht in.