Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer ayahuasca - SUCK IT UP!!!

Mijn eerste keer ayahuasca - SUCK IT UP!!!

21 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Mooi man! :)

En je had dus het gevoel dat er iets met je praatte? Op wat voor manier bedoel je dat? Dat je echt wat hoorde, of meer een soort intuïtie waarbij je zonder woorden iets in één keer volledig begrijpt op een veel diepere manier? De engel was ook meer het licht zelf, of was er 'iets' in het licht?

Sorry voor de vele vragen, maar dit soort dingen vind ik heel interessant. :wink:
Klik om te vergroten...

haha geen probleem, deze vragen helpen mij bij het verwerken en het snappen van wat er allemaal gebeurt is!

Ik had een andere stem in mijn hoofd die reageerde op mijn stem in mijn hoofd. Ik praatte in mijn hoofd tegen mezelf en kreeg met een iets andere stem reactie terug. Ik hoorde het dus echt.
De engel was deels het licht, de engel zorgde ervoor dat het licht er was, zelf heb ik geen volledig beeld van de engel zelf maar wel heel gedetailleerd beeld hoe de engels arm mij mee nam het licht in.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi rapport zeg! Indrukwekkende ervaring ook denk ik! Je zult idd wel wat tijd nodig hebben dit te verwerken. Ook hoop ik dat je er op den duur echt wat aan hebt. :thumbsup:
Ik denk dat @Psychedelibee dit ookwel graag wil lezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."