Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums25mg 2c-c nasaal ALS EEN BOM

25mg 2c-c nasaal ALS EEN BOM

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeetje jeetje jeetje.

Wat een klap in je gezicht is dit..

Direct na iname merkte ik al dat me omgeving begon te vervormen en alles begon te draaien.

Ik moet er even bij zeggen dat het behoorlijk pijn in de neus doet, en dat het gewoon niet comfortabel is.

een beetje het gevoel en visuele als je op de piek van een stevige 2cb trip een ballonnetje neemt.

Daarna kwam eigenlijk alles heel snel, de deur van de tripwereld ging eigenlijk wijdopen..... ik smolt samen met alles om me heen... de visuals waren overal!

De bodyload was heel erg mild vergeleken met 2c-b oraal.
Merkte een wat verhoogde hartslag en wat stijve spieren maar niks vergeleken 2cb wat ik normaal altijd heb.

Het branderige gevoel was eindelijk een beetje weg na een kwartier.... en BAM de deur werd gewoon weer dichtgegooid..!!


En kwam uiteindelijk op een licht mellow 2cb gevoel met lichte vervormingen.


De come up was echt binnen 2 minuten.
De piek was echt van 2 tot 15 minuten.
waarna het effect aanzienlijk afnam.
Wat uiteindelijk 2 uurtjes heeft geduurd in totaal


Zo snel als het kwam was het ook weer verdwenen..

Dit goedje gaat nooit meer door me neus.
Tegen de tijd dat je neus minder zeer gaat doen, en je je eindelijk kan settelen is de trip al voorbij.

Bij deze!
Peace out
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mag ik vragen waarom je uberhaupt hebt gekozen voor nasaal?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Mag ik vragen waarom je uberhaupt hebt gekozen voor nasaal?
Klik om te vergroten...

Ik gok op de snelle come up en more with less. Tijdje geleden hetzelfde gedacht met 2CB en uitgevoerd. Dacht dat mijn neus zou afsterven, voelde aan als een mokerslag. De comeup zelfde gevoel, na 5 minuten op de piek dat wel.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Mag ik vragen waarom je uberhaupt hebt gekozen voor nasaal?
Klik om te vergroten...

Heb heb me veel ingelezen over 2c-c en bij veel mensen is oraal de moeite niet eens waard..
Omdat de effecten te licht zijn.

Mijn keuze om het nasaal te doen is omdat ik dat uit wilde sluiten.

Alleen die pijn was zo erg, en in combinatie met het trippen. Is dat heftige kwartiertje helemaal verpest

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."