Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip report 15G Atlantis truffels, een heerlijke eerste kennismaking!

Trip report 15G Atlantis truffels, een heerlijke eerste kennismaking!

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal! Bij deze zou ik jullie graag vertellen over de eerste trip die ik een tijdje geleden heb gedaan op 15 gram Atlantis truffels. Het is een lang verhaal, dus sterkte alvast!

Na een hoop tripreports op deze site te hebben gelezen en nazoekwerk op internet te hebben gedaan, besloten om met psychedelica te gaan experimenteren, te beginnen dus met truffels!

Ik nam de truffels samen met een vriend (in dit verhaal zal ik hem J noemen) bij J thuis. Even wat info over ons:

Ik (23 jaar, 90 kg, fitness regelmatig, ervaring met wiet en hasj roken, spacecake, en een paar keer coke.
J (22 jaar, 95 kg, fitness, dezelfde ervaringen als ik met drugs én een notoire rokkenjager, waarom ik dit vertel wordt later nog duidelijk!)

Terwijl ik bezig was om de truffels en andere lekkernijen te halen, had J een etentje met zijn voetbalteam. Hoewel ik hem had gezegd dat een we een nuchtere maag moesten hebben voor de beste trip, wilde hij er niet aan maargoed.. na het etentje werd ik opgehaald en gingen we dus naar J’s huis. Het was inmiddels al 20:30.

Thuis aangekomen namen we de truffels meteen, allebei een pakje Atlantis. De smaak viel me trouwens ontzettend mee! In de tussentijd zetten we wat muziek op, zetten de hapjes klaar en settelden ons op de bank met flink wat dekens.

Ondanks dat ik niet in de ideale state of mind was (tijdje ervoor was mijn relatie uit gegaan, en een paar weken later overleed een van onze beste vrienden plotseling) durfde ik het toch aan om te gaan trippen, en besloot me gewoon maar mee te laten voeren!

Na ongeveer een halfuur afwachten, keek ik naar het plafond van de woonkamer wat steeds dieper(?) leek te worden. Ik vragen aan J ‘voel je al wat?’ en ‘kijk naar het plafond!’ Maar J voelde nog totaal niets.

Mijn zicht werd ondertussen steeds helderder op een of andere manier en ik zag alles heel scherp in het huis. Tegelijkertijd werden mijn gedachten dieper en dieper. Inmiddels hadden we seizoen 1 van Rick & Morty opgezet en man.. wat was dat heftig zeg! De ultieme tripserie als je het mij vraagt!

Als ik naar m’n hand keek in het gedimde licht, kon ik bijna door m’n aders heen kijken en zo het bloed zien stromen. Heel bizar, ik kan het ook bijna niet uitleggen!

Ik voelde me geestelijk dieper en dieper in mezelf keren en kwam tot enkele grote inzichten. Niet alleen over mezelf maar ook over hoe ik de wereld om me heen ervaar. Onder een deken op de bank was heerlijk warm en terwijl ik onderuit zakte, voelde het alsof er wortels uit me kwamen die zich diep in de aarde plantten. Voelde me zo intens gelukkig en verbonden met de natuur! Iemand hier ervaring mee?

Op een gegeven moment probeerden J en ik nog wat te praten maar dat ging bijna niet meer, kwam alleen maar gelach en ‘sooooo’ uit. Toen maar wat fruit gegeten wat echt heerlijk was!

Man wat zat ik hard te trippen en toen... een keiharde deurbel. Ik en J schrokken ons rot en werden gelijk paranoide wie er nou voor de deur kon staan.. de politie misschien haha?

Na een tijdje besloot J toch maar naar de deur te gaan, was het een van z’n vele vriendinnetjes die helemaal boos was omdat ze blijkbaar afgesproken hadden die avond. Ik hoorde het vanuit de woonkamer aan en plotseling hoor ik haar zeggen, ‘ik ga nu boven kijken of er iemand is!’

Daar stond ze dan ineens, boos en verbaasd tegelijk om mij daar aan te treffen op de bank.
Ik probeerde helder te denken en normaal te communiceren maar man wat was dat moeilijk, bijna niet te doen. Inmiddels kwam J weer de woonkamer ingewaggeld, en die was zo van de kaart dat hij omviel aangekomen bij ons! Fruit en glazen vlogen door de kamer, 1 grote chaos! Hoewel ik me enorm slecht voelde nu, leidde dit bij mij toch tot een enorme lachkick.

Terwijl dit gebeurde keek ik naar mezelf in de spiegel en daar schrok ik enigzins van, leek alsof ik mezelf in een soort cartoon versie aankeek, met allerlei overdreven uiterlijke kenmerken.. heel naar.


Na een hoop geruzie ging J‘s vriendin boos weg, ons achterlatend met een hele nare sfeer. Na weer wat afleveringen R&M voelden we ons echter alweer gauw goed.

Na ongeveer 4 uur voelden we het langzaam uitwerken en toen hebben we nog een blowtje gerookt terwijl we Mac & Devin go to highschool hebben gekeken. Slapen ging daarna totaal niet omdat we continue aan het denken waren dus voelden ons enigszins op de volgende dag.

Om er een eind aan te breien, het was voor mij ondanks de gestresste momenten een enorme ontdekking om dit te doen! Volgende keer willen we een iets sterkere soort proberen, iemand een suggestie?

Het was een lang verhaal, dus als je tot hier bent gekomen, bedankt voor het lezen! Op naar de volgende trip!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tomorrowneverknows zei:
Ik voelde me geestelijk dieper en dieper in mezelf keren en kwam tot enkele grote inzichten. Niet alleen over mezelf maar ook over hoe ik de wereld om me heen ervaar.
Klik om te vergroten...

Tip voor een volgende trip report: zet gerust welke inzichten je had, als ze niet te persoonlijk zijn. Velen van ons vinden dat het interessantste aan psychedelische drug trip reports :)

Tomorrowneverknows zei:
voelde het alsof er wortels uit me kwamen die zich diep in de aarde plantten. Voelde me zo intens gelukkig en verbonden met de natuur! Iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Ongeveer ja. Ik heb me al dikwijls een golf van energie gevoeld, die opgaat in de hele kosmos, dus geen persoon met een fysiek/materieel lichaam meer/

Tomorrowneverknows zei:
Volgende keer willen we een iets sterkere soort proberen, iemand een suggestie?
Klik om te vergroten...

Hollandia. Doet de trick altijd en kan redelijk heftig worden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."