#1
Je hebt weleens van die bezigheden.
Eén daarvan is het schillen van enkele asperges, in dit seizoen ook weleens " het witte goud" genoemd.
Laat deze groente er eentje zijn, die ik met geringe mate kan verdragen.
Eén welkome afwisseling van de eeuwige drinkvoeding.
Alzo lagen er dus enkele uitgezochte exemplaren ( zo dik mogelijk want dan houd ik nog iets over na het schillen!) Want ik ben er geen expert in.
En nou eens iets aparts maken van deze gebeurtenis. Iets heel aparte, dus.
Setting: buiten in mijn tuin, in indirect zonlicht, op een terras stoel gezeten.
Allereerst dus de asperges, en dunschiller.
Portofoon, afgestemd op radio 538, in een oortje.
Koffie aanwezig, voor het grijpen.
En ietsje van tevoren 200 mg 2FDCK, van zeer goede kwaliteit, oraal ingenomen. Ca 15 minuten.
Deze 2fd kickte zoals met deze ,zo na 15 minuten in.
Als je in deze aanlooptijd denkt van ik heb te weinig binnen, ik merk niks, dus moet ik bij pakken, dan zou je een kardinale fout maken. Dat was me bekend, dus na de porto te hebben ingeschakeld en rustig op de stoel gezeten, de eerste witte plantenwortel ter hand genomen, plus de dunschiller.
En, wachten op wat er komen ging.
En daar was hij. De trip knalde er daverend in, en dan gebeurt het, de asperge die op dat moment onder het mes was, begon een eigen leven te leiden, want hij bewoog en kronkelde, en werd groter, en kleiner.
De muziek uit het oortje komende, veranderde van impact, was wel aanwezig, maar raakte op de achtergrond, maar was prettig om te beluisteren.
De trip ging er dieper in, ik vroeg me af, waar ineens de andere asperges gebleven waren, ik meende dat ik ze had zien wegkruipen als wormen. Zomaar ineens van de tafel af...dit klopte enigzins want naar later bleek lagen ze op de grond, maar omdat er nu visuals verschenen in een achtergrond van geel tot oranje belichting, leek het me wijzer om juist can deze visuals te gaan genieten want nu ineens lukte dat verdomde schillen niet meer maar ja. Dat was sowieso een te verwachten status in zo'n trip...
Who cares Verder.
En Wat uk dan vaak doe, is een rustieke houding aannemen in een stoel, of bank, en dan de oogleden heel half gesloten, en dan komen de visuals meestal echt pas los.
Alleen, de kleur van de achtergrond veranderde in koel, koud blauw, en donkerblauw.
De sfeer werd grimmig, de visuals werden zwart van kleur, steeds veranderend in figuren van rennende paarden, mensen, het meest lijkende op sommige video games waarbij je op allerlei figuren moet schieten en dat bleef maar dóórgaan..
Muziek was ook al van slechte herkomst.
Soort metallica waara aan ik een hekel heb en met een daverende knal brak ik een asperge in twee stukken, zo hard, die knal, dat de hele wijk dat absoluut gehoord moest hebben...
Op dit soort momenten Is het een mogelijkheid om de trip bij te sturen, dit deed ik door heel even mijn ogen te openen, en dan valt de trip vaak weg, omdat je dan ziet dat je veilig bent. Doe je dan he ogen weer half gesloten, dan gaat de trip weer verder, met de goede achtergrond belichting, en ook nu werd de sfeer weer veel beter en zag ik dat de hele zooi op de grond was geflikkerd maar dat er verder niks mis was...
Ik kwam nu in de status, dat je jezelf bezig ziet, als zat ik naast mezelf, en dan ga ik mijzelf vaak beoordelen in de trend van doe ik het goed, of juist niet.
Ik maakte de conclusie dat het op deze manier trippen met visuals, niet a Alleen maar aan de r.c. ligt, maar dat er veel meer factoren zijn die belangrijk onderdeel van het trippen zijn, middagtemperatuur, het weer, het licht. Ook: geen honger hebben. Ook niet naar de plee moeten gaan, kortom, je mag nergens door gestoord worden en je in een staat bevinden van een soort van tevredenheid/welbevinden.
De 2fd maakt dat de juiste kanalen in je hersenen toegankelijk zijn voor het in de juiste staat zijn can je hele lijf, enbdan pas kan je een trip stadium bereiken.
Want is er ook maar één factor niet in de juiste staat, dan kan je er wel een heel gram 2fd tegenaan gooien, en toch lukt het trippen gewoonweg niet...
O ja.
De asperges smaakten prima verder, en Ik heb de helft ongeveer nog over.
Uiteindelijk een leuk reisje kunnen maken, en van corona ellende heb Ik onderweg niets van kunnen bemerken...
Herhalingsgevaar?
Is aanwezig.
Alleen, voor een tweede keer zulke ervaringen krijgen, dat zal wel niet meer kunnen...
Eén daarvan is het schillen van enkele asperges, in dit seizoen ook weleens " het witte goud" genoemd.
Laat deze groente er eentje zijn, die ik met geringe mate kan verdragen.
Eén welkome afwisseling van de eeuwige drinkvoeding.
Alzo lagen er dus enkele uitgezochte exemplaren ( zo dik mogelijk want dan houd ik nog iets over na het schillen!) Want ik ben er geen expert in.
En nou eens iets aparts maken van deze gebeurtenis. Iets heel aparte, dus.
Setting: buiten in mijn tuin, in indirect zonlicht, op een terras stoel gezeten.
Allereerst dus de asperges, en dunschiller.
Portofoon, afgestemd op radio 538, in een oortje.
Koffie aanwezig, voor het grijpen.
En ietsje van tevoren 200 mg 2FDCK, van zeer goede kwaliteit, oraal ingenomen. Ca 15 minuten.
Deze 2fd kickte zoals met deze ,zo na 15 minuten in.
Als je in deze aanlooptijd denkt van ik heb te weinig binnen, ik merk niks, dus moet ik bij pakken, dan zou je een kardinale fout maken. Dat was me bekend, dus na de porto te hebben ingeschakeld en rustig op de stoel gezeten, de eerste witte plantenwortel ter hand genomen, plus de dunschiller.
En, wachten op wat er komen ging.
En daar was hij. De trip knalde er daverend in, en dan gebeurt het, de asperge die op dat moment onder het mes was, begon een eigen leven te leiden, want hij bewoog en kronkelde, en werd groter, en kleiner.
De muziek uit het oortje komende, veranderde van impact, was wel aanwezig, maar raakte op de achtergrond, maar was prettig om te beluisteren.
De trip ging er dieper in, ik vroeg me af, waar ineens de andere asperges gebleven waren, ik meende dat ik ze had zien wegkruipen als wormen. Zomaar ineens van de tafel af...dit klopte enigzins want naar later bleek lagen ze op de grond, maar omdat er nu visuals verschenen in een achtergrond van geel tot oranje belichting, leek het me wijzer om juist can deze visuals te gaan genieten want nu ineens lukte dat verdomde schillen niet meer maar ja. Dat was sowieso een te verwachten status in zo'n trip...
Who cares Verder.
En Wat uk dan vaak doe, is een rustieke houding aannemen in een stoel, of bank, en dan de oogleden heel half gesloten, en dan komen de visuals meestal echt pas los.
Alleen, de kleur van de achtergrond veranderde in koel, koud blauw, en donkerblauw.
De sfeer werd grimmig, de visuals werden zwart van kleur, steeds veranderend in figuren van rennende paarden, mensen, het meest lijkende op sommige video games waarbij je op allerlei figuren moet schieten en dat bleef maar dóórgaan..
Muziek was ook al van slechte herkomst.
Soort metallica waara aan ik een hekel heb en met een daverende knal brak ik een asperge in twee stukken, zo hard, die knal, dat de hele wijk dat absoluut gehoord moest hebben...
Op dit soort momenten Is het een mogelijkheid om de trip bij te sturen, dit deed ik door heel even mijn ogen te openen, en dan valt de trip vaak weg, omdat je dan ziet dat je veilig bent. Doe je dan he ogen weer half gesloten, dan gaat de trip weer verder, met de goede achtergrond belichting, en ook nu werd de sfeer weer veel beter en zag ik dat de hele zooi op de grond was geflikkerd maar dat er verder niks mis was...
Ik kwam nu in de status, dat je jezelf bezig ziet, als zat ik naast mezelf, en dan ga ik mijzelf vaak beoordelen in de trend van doe ik het goed, of juist niet.
Ik maakte de conclusie dat het op deze manier trippen met visuals, niet a Alleen maar aan de r.c. ligt, maar dat er veel meer factoren zijn die belangrijk onderdeel van het trippen zijn, middagtemperatuur, het weer, het licht. Ook: geen honger hebben. Ook niet naar de plee moeten gaan, kortom, je mag nergens door gestoord worden en je in een staat bevinden van een soort van tevredenheid/welbevinden.
De 2fd maakt dat de juiste kanalen in je hersenen toegankelijk zijn voor het in de juiste staat zijn can je hele lijf, enbdan pas kan je een trip stadium bereiken.
Want is er ook maar één factor niet in de juiste staat, dan kan je er wel een heel gram 2fd tegenaan gooien, en toch lukt het trippen gewoonweg niet...
O ja.
De asperges smaakten prima verder, en Ik heb de helft ongeveer nog over.
Uiteindelijk een leuk reisje kunnen maken, en van corona ellende heb Ik onderweg niets van kunnen bemerken...
Herhalingsgevaar?
Is aanwezig.
Alleen, voor een tweede keer zulke ervaringen krijgen, dat zal wel niet meer kunnen...