Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYoga en meditatie op 3gr paddo's (lemontek)

Yoga en meditatie op 3gr paddo's (lemontek)

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Je zegt dat je eerst wel even klaar bent met psilo en dat is denk ik een wijs inzicht. Toch zou ik dit later weer een kans geven als ik jou was, want doorbreken is echt mogelijk op deze manier.
Klik om te vergroten...
Ja voor de time being lijkt het me gewoon verstandig om even een psilo pauze te nemen. Het is nu de laatste tijd elke 2 a 3 weken raak, naast nog microdoseringen.

Het heeft me genoeg gebracht, nu maar eens in m'n kracht gaan staan.
Mindless zei:
mooi report en hele interessante ervaring!
Klik om te vergroten...
Dank je wel @Mindless!

Mindless zei:
Jaloers op je mooie meditatie kamer! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Thnx!!
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Omgeving: alleen thuis
Stemming: kalm, maar lichtelijk geprikkeld van werkstress.
Lichaam en lengte: 76kg 8%vet 1.83
Ruime ervaring met psychedelica

Mijn plan was een lichte dosis shrooms te nuttigen. Op deze dosis te beginnen met yoga, en aansluitend te gaan mediteren en te kijken hoe diep ik zou kunnen gaan op een lichte dosis.

Ik wou nu eens een keer lemontek proberen. Ik twijfelde tussen 2.5 en 3 gram. De vorige keer kwam 3 gram(zonder lemontek) erg mild binnen, het was eigenlijk een net niet ervaring. Dus voor de zekerheid toch maar 3 gram genomen, maar nu op de lemontek manier.

3 gram gedroogde cubensis b+ door de koffiemolen gehaald. Een limoen uitgeperst en de paddo poeder hierin gelegd. Ik weet dat lemontek de intensiteit kan verhogen, sommige zeggen zelfs het effect x2 te ervaren. En ik moet zeggen, het komt zeer zeker overeen met anderhalf x zo sterk dan normaal. Ik schat de intensiteit toch minstens overeenkomend op 4.5 a 5 gram. Best wel heftig en niet helemaal de bedoeling. Maar goed, ik wou yoga gaan doen en mediteren, hoe sterk de trip ook zal uitpakken. Ik ga er gewoon voor!

Ik drink na een half uur de paddo limoensap op. Meteen draai ik een hasj (polm) jointje en steek deze aan. Neem 3 trekken en leg hem weg. Ik rol mijn yoga matje uit in de woonkamer en start een yoga video.

Ik heb gewerkt vandaag en voel nog 'n klein beetje de stress hiervan. Ook voel ik lichte stress over het psilo gevoel wat vrijwel direct komt opzetten bij het starten van de yogales. Lichte zweethandjes en lichte onrust door mijn lichaam die ik probeer te kalmeren door mijn ademhaling te volgen.

De yoga begint met wat stretching posities, waarna er een reeds bewegingen volgen waarbij ik mezelf lichamelijk wat meer belast. Ik neem posities aan waarbij ik mijn ogen sluit, en direct opent zich een andere wereld. Ik ben pas een kwartier onderweg en de CEV zijn al zeer sterk aanwezig. Er volgen wat balans oefeningen waarbij ik op 1 been moet staan en deze gaan mij zeer goed af. Totdat ik mijn ogen sluit en compleet gedesoriënteerd raak door alle patronen die de overhand nemen.

Met geopende ogen zijn alle witte tonen in het huis veel witter dan normaal. Ik voel dat alles nog steeds in een versnelling zit en het lijkt me maar beter om met geopende ogen mijn yoga te vervolgen. De momenten dat ik op mijn rug op de mat lig, al starend naar het plafond waar tussen mij en het plafond enorme energieën waarneembaar worden. Patronen die door de lucht vliegen voelen hier lichtelijk intimiderend. Ik voel me klein ten opzichte van de leraar die boven mij zweeft en op dit punt op mij neer kijkt.

Na de yogales zit ik vol in de trip. Ik pak mijn oordopjes en ga naar mijn meditatie kamer. In deze kamer heb ik een matras liggen op pallets.
IMG_20200517_112224.jpg
Ik ga hier liggen en start een guided meditation die mij begeleid om alle gedachten en beelden die zich aandienen enkel te observeren en niet in mee te gaan. De CEV's van de trip zijn erg afleidend en ik moet erg m'n best doen om niet mee te gaan in alles wat ik te zien krijg. Ik bevind mij in een psilo wereld waarbij ik probeer de focus te leggen op alles wat je kan waarnemen voorbij datgene wat ik via mijn 3e oog geprojecteerd krijg. Ik pak 1 centraal punt om op te focussen en alles er omheen probeert continu mijn aandacht te pakken. Mijn centrale punt lijkt de diepte van een canyon aan te nemen en de zijkanten van de canyon beginnen een eigen leven te leiden. De zijkanten voelen dichterbij dan de diepte waar ik op focus en beginnen als een soort op zichzelf staande cartoon figuren mij af te leiden. Alles is hier enorm kleurrijk, zowel de zijkanten als het centrale punt. Op het centrale punt ontpoppen zich muzieknoten en muziekinstrumenten zoals harpoons en violen. Gifgroen, neon blauw, paars, geel. Oneindige kleuren en patronen, maar ik probeer er voorbij te blijven kijken. De zijkanten van de canyun zijn op zichzelf staande cartoons die het niet waarderen dat ik geen aandacht voor ze heb en ze beginnen van beide kanten mijn wangen te likken om aandacht te krijgen. De aanraking die ik krijg is voelbaar op mijn echte wangen. Enorm afleidend, maar ik hou vol. Aan het einde van de guided meditation wordt alles doodstil. De oordopjes dichten mijn gehoor goed af van de buitenwereld en door alle stilte gaat het volume van de constante 'stiltepiep' omhoog.

Die stiltepiep begint een hogere frequentie aan te nemen. Visuals beginnen steeds onrustiger te worden. Ik zie soortgelijke zielen als op dmt. Niet als op zichzelf staande entiteiten maar verwerkt in een geheel, zoals psilo tot uiting komt. Ik voel de aanwezigheid van een hoger intelligente plantenziel. Ondanks ik de aanwezigheid voel ga er niet in mee. De stiltepiep bereikt een bovengrens qua frequentie en dit is een vergelijkbaar geluid als het doorbreekmoment op dmt. Op dit punt ben ik me bijna nergens meer van bewust. Mijn ego is opgelost in de ervaring en ik ervaar hier bijna niks meer van het hier. De eentonige piep begint te golven. Als een druppelende kraan golfde mijn levens frequentie als een pulserende toon. Ik denk hetzelfde geluid wat je hoort als je sterft. Dit is nergens op gebaseerd, puur en enkel mijn eigen interpretatie van sterven. De piep voelt bijna intimiderend krachtig, alsof mijn ziel klaar is om mijn lichaam te verlaten. Ik voel een grote puurheid, een diep gevoel onderdeel te zijn van iets heel groots. Ik voel me een druppel die twijfelt om zich te laten vallen in de zee van consciousness. Ik verblijf een aantal minuten op dit punt en breek hier niet doorheen. Ik smelt niet samen met het grotere geheel maar heb wel een voorproefje gekregen van het samensmelten met iets groots.

Na een aantal minuten op dit punt te verblijven laat ik wat visuals toe en breng ik mijn aandacht naar de beelden die de psilocybine op mijn 3e oog projecteert. Het pulserende geluid neemt af en ik voel lichtelijk mijn identiteit terugkomen. Ik wil me laten gaan in de trip maar nu mis ik toch wel een muziekje.

Ik open mijn ogen en ik moet echt even omschakelen om door mijn 2 ogen te kijken. De kleurrijke patronen en visuals zijn ook met open ogen heel goed waarneembaar. Niks is nog wat het lijkt. De trip is zeer intens en alles golft en ademd. Ik pak m'n telefoon en zet een muziekje aan. Ik ga weer liggen en sluit m'n ogen.

Hier besluit ik een ademhalingssessie te doen. Ik begin diepe teugen lucht in te ademen via mijn neus, en uit via mijn mond. Ik tel de in en uitademingen niet, maar als ik genoeg tintelingen ervaar stop ik met ademen. Wat er qua visuals gebeurde kan ik niet anders omschrijven dan dat het heel hard waaide in de psilo wereld. Visuals raasde langs me heen en alles werd best wel chaotisch. Ik besloot om hier niet mee door te gaan maar rustig mijn adem op te pakken en mij te laten leiden door alles wat zich aandiende.

De psilocybine brengt mijn gedachten op diepe uithoeken. Ik herbeleef situaties van afgelopen week. Ik zit er zo diep in dat mijn ogen continu tranen. Ik herbeleef momenten van afgelopen week. Mijn collega die laconiek omgaat met de bedoelingen van mijn nogal structuur behoeftende, bijna autistische manager en hem hiermee roodgloeiend boos maakt. Ik begin hardop te lachen 😂 wat een mooie actie van m'n collega! Die manager van ons neemt alles veelste serieus en ik vind het prachtig hoe sommige mensen op hun plek gezet worden door situaties die zich voordoen met mensen die nou eenmaal een andere kijk hebben op de opgestelde regels. Wat zijn mensen toch gedreven in hun overtuigingen die voor hun de beste methode lijken. En wat is het toch mooi hoe iedereen uniek is.

Ik realiseer me dat de boodschap van psilo mij op dit punt in mijn leven allang overduidelijk is en ik niet zo vaak moet terugkeren daar deze staat van zijn. 'When you got the message you hang up the phone' . En met alle respect voor psychedelica moet ik nu maar eens gaan teren op mijn opgedane psilo ervaringen. Ik ben de laatste tijden erg vaak aan het trippen geweest en het is na vanavond wel weer even welletjes met het trippen op paddo's en truffels.

Na een uurtje of 2 in mijn meditatie kamer te zijn geweest kijk ik op m'n telefoon hoelaat het is. Het is half 10 en mijn laatste maaltijd was smiddags rond 13.00. Ik rammel van de honger en besluit een pizza te bestellen. Ik bel de pizzabakker en bestel mijn favoriete pizza. Ik ga naar beneden, de piek is inmiddels van de trip af en ik voel mezelf weer landen in het hier.

Het was een hele mooie trip, ik voel me dankbaar!

De dag erna merkte ik wel hoe heftig ik getript heb. Ik voelde me de hele dag duf en had lichte hoofdpijn. 3 gram op lemontek is echt een serieus hoge dosering. Wel super efficiënt! Voortaan zal ik mijn paddo's op deze manier bereiden, zo bespaar ik enorm veel grammen shrooms en komt de trip veel sneller opzetten. Absolute aanrader, die lemontek!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemontek maakt de trip wel (nog) korter is mijn ervaring, dus dan pak ik liever toch wat meer of combineer ik wel met passiebloem of syrische wijnruit.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#4
8️⃣6️⃣ zei:
Lemontek maakt de trip wel (nog) korter is mijn ervaring, dus dan pak ik liever toch wat meer of combineer ik wel met passiebloem of syrische wijnruit.
Klik om te vergroten...
Ligt uiteraard helemaal aan waar je behoefte aan hebt. Ik nam het om 19.00u en het begon na 10 minuten al op te zetten. Binnen het half uur was ik full on.

Om half 10 a 10uur was de piek eraf, maar dan nog was ik verre van nuchter. Uiteindelijk was er om half 2 snachts geen enkele visual meer en kon ik in slaap komen. Wat voor mij alsnog vrij laat was aangezien ik die dag gewoon gewerkt had en dus om 6.30 al opstond.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het je natuurlijk al op de app gezegd, maar mooi report en hele interessante ervaring!

Het mediteren op psilocybine is something else... Je kunt hier echt enorm diep op gaan. Ik herken de intense afleidingen die je voelt tijdens de meditatie. Zelf voelde ik ook een pulsering/trilling die steeds toenam naarmate ik er dieper in kwam. Pieptoon zou ook kunnen, al staat dat me niet zo bij. Kan ook een andere trip of middel zijn geweest dan de trips waar ik nu aan denk.

Je zegt dat je eerst wel even klaar bent met psilo en dat is denk ik een wijs inzicht. Toch zou ik dit later weer een kans geven als ik jou was, want doorbreken is echt mogelijk op deze manier.

Jaloers op je mooie meditatie kamer! :hearteyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Space 🕉 zei:
Ja voor de time being lijkt het me gewoon verstandig om even een psilo pauze te nemen. Het is nu de laatste tijd elke 2 a 3 weken raak, naast nog microdoseringen.
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar! Een stuk of wat jaren geleden was ik soms maandenlang elke week aan het trippen. Als je dan niet luistert naar de hints en stug door tript, dan gaat met name psilo je op hardhandige wijze afschrikken. Beter voorkom je dat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."