Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKanna en Dexamfetamine= XTC Light!

Kanna en Dexamfetamine= XTC Light!

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag forumlezers,

Ik wil graag even mijn recente ontdekking met jullie delen.

Ik slik dus Dexamfetamine voor mijn ADHD, ik heb namelijk Asperger. Maar soms neem ik net even wat meer dan de aanbevolen dosering omdat ik me dan even blij wil voelen. Nu gebruik ik ook regelmatig kanna. Puur om zo nu en dan mijn mood te boosten. Normaal ervaar ik het effect van Kanna heel subtiel en moet ik er echt op letten om het te merken.

Vandaag is dus zo een dag waarop ik besloten heb om meer Dex te nemen (20 mg). En ik heb dus net 200mg Kanna onder mijn tong gelegd en het voelt gewoon alsof ik een kwartje XTC op heb.

Super leuk natuurlijk, maar ik vraag mij eigenlijk af of dit gevaarlijk is. Heb ik bijvoorbeeld kans op het Serotonine Syndroom als ik te veel neem Kanna neem in combi met Dex?
En weet iemand waarom de 2 stoffen elkaar zo potentiëren?

Ik ben benieuwd. Voor nu steek ik nog even een prettrompet op en wacht jullie reacties af.

groetjes,

Ufo Piloot.
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#2
“Er is weinig bekend over de interacties van Sceletium tortuosum, maar het zou niet gecombineerd moeten worden met Serotonineheropnameremmers, MAO-remmers, benzodiazepinen, of met hart-medicatie.”

“Dextro-amfetamine is een agonist van dopamine, norepinefrine en serotonine en stimuleert het vrijgeven van deze neurotransmitters.”

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."