Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2cb nasaal 12mg

Eerste keer 2cb nasaal 12mg

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahahaha, ik heb dat ook eens gedaan. Je neus is je echt niet dankbaar nee. 😂

Ik heb zelfs een keer DMT gesnoven, dat is zelfs nog erger dan 2CB...

Ik hou het wel bij slikken. 😬
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo DF,

Na lange tijd heb ik nog eens een ervaring die ik speciaal genoeg vind om er iets over te schrijven. Voor alle duidelijkheid: het gaat hier niet zozeer over een eerste ervaring met 2-CB, maar wel de eerste keer dat ik dit middel op deze manier tot me toe heb genomen.

Ik ben thuis met vriend M. Het is weekend en ik heb zojuist 2-CB-HCL kunnen bekomen na jaren te zoeken naar het pure spul. Ik hou niet van pillen. Ik weet graag wat ik inneem en er gaat niets boven je gewenste stof puur.

Nu ik eindelijk eens poeder heb wil ik het wel snuiven met M. Omdat ik weet dat het kan. Best wel nieuwsgierig eigenlijk. Psychedelica snuiven? Lijkt me wel hard. Toch wel al het een en ander over gelezen online over nasale consumptie van 2-CB en de meeste mensen raden het niet aan. Maar ja je leeft maar 1 keer en wat moet ik nu anders doen met die lockdown😅

We halen de precisieweegschaal boven. M. doseert 10mg en ik 12mg. Ik maak een lijn en het is moeilijk om de brokjes fijner te krijgen. M'n lijn is klaar en ik rol m'n snuifbuisje op.

F*ck wat brandt dit! Internet heeft niet gelogen. Wat doet dit spul tering pijn in m'n neus. Ik heb praktisch al alles door m'n neus gejaagd wat ik kon, maar dit is echt next level.

In een paar minuten ben ik van baseline tot zwaar trippen. Jezus wat hit dit spul je hard op deze manier. Alles draait, patronen in alles... Echt intens.

Al bij duurde het zo'n 2 uur. Met nog een paar uren afterglow. Snuiven : kort en krachtig. Blij dat ik het heb meegemaakt maar bij psychedelica heb ik toch liever dat het wat rustig opkomt.

Greetz
👊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."