#1
Hahahaha, ik heb dat ook eens gedaan. Je neus is je echt niet dankbaar nee. 😂
Ik heb zelfs een keer DMT gesnoven, dat is zelfs nog erger dan 2CB...
Ik hou het wel bij slikken. 😬
Ik heb zelfs een keer DMT gesnoven, dat is zelfs nog erger dan 2CB...
Ik hou het wel bij slikken. 😬