Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC + KETAMINE + ALCOHOL

3MMC + KETAMINE + ALCOHOL

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Duss.. waar zal ik beginnen. Allereerst iedereen een gelukkig nieuwjaar! Hoop dat jullie allemaal een mooie jaarwisseling hebben gehad met een mooi feestje(of zonder). Ik iniedergeval wel, aan de titel te zien ben ik flink tot het gaatje gegaan. Dit is mijn eerste bericht ook op het drugsforum.

Met 5 vrienden ben ik rond 17.00 begonnen met drinken, allemaal erg gezellig. Toen we dronken werden(rond 2200) kwam er zakjes 3mmc naar boven, schat dat het ongeveer 4/5 gram was. Voor mij was dit niet de eerste keer, dus zonder twijfel nam ik een beste dijk met mn dronken kop + - 200mg. En net zoals altijd, branden!! Foi wat een bende voor je neus is dat. Na 5min voelde ik me weer helder en begon ik hard te pieken, alles wat ik deed was er nice en nam alles een soort van anders waar.
Ondertussen hadden mijn vrienden ook een dikke dijk gedaan en tot mijn verbazing was het 1e grammetje alweer op.. oeps๐Ÿ˜œ.
We voelden ons allemaal erg lekker en zijn met zn allen dom aan de praat gegaan. De tijd gaat zoooo snel als je 3mmc op hebt, voor ik het wist was het 2021. Iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst waarna we een dikke berg 3mmc op onze snuiftafel gooide en in 21 lijntjes legde. Deze zijn in een tijdspan van ongeveer 2 uurtjes opgegaan. Tegen de tijd dat deze op waren stonden we met zn allen flink te kaakschaatsen en lekker 2020 door te nemen.

Rond 03.00 gaf een vriend aan nog 2 gram ketamine mee te hebben. Hier zijn wij allemaal niet vies van en we gingen er gelijk tegenaan!! Na 4 lijnen voelde ik mijn hele lichaam niet meer, als ik de trap af liep was het steeds maar een gok of ik niet zou vallen. Had deze combi wel eens eerder gedaan maar nooit zo hard getript er van. Ik kon niks meer beseffen en ben maar een joint gaan draaien, dit lukte mij helaas niet meer.
Op het moment dat ik geen joint meer kan draaien is het meestal beter als ik naar bed ga zeg ik altijd maar.
Ik heb doei gezegt tegen iedereen, 2 lijnen ket naar binnen gewerkt en ben op de fiets gestapt, merkte al gouw dat dit niet wildw dus eindstand ging ik met de benenwagen.

Thuis aangekomen had ik nog geen zin om te slapen en ben ik de nieuwjaarsdag doorgegaan op 3mmc en ketamine in mijn eentje thuis. Rond 2100 gister ben ik in slaap gevallen en ben net wakker.
Kater valt mee.. net nog een puntje speed gedaan om de dag door te komen..

Einde report
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een gezond 2021 gewenst!

Als je dat wilt waarmaken zal ik wat minder combineren, mindere hoeveelheden gebruiken en geen speed doen om de dag daarna door te komen...

(Btw, wie wilt er met mij een weddenschap doen dat dit een trollaccount en -post is?๐Ÿ˜‚)
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KetaKech zei:
Een gezond 2021 gewenst!

Als je dat wilt waarmaken zal ik wat minder combineren, mindere hoeveelheden gebruiken en geen speed doen om de dag daarna door te komen...

(Btw, wie wilt er met mij een weddenschap doen dat dit een trollaccount en -post is?๐Ÿ˜‚)
Klik om te vergroten...
Doet me wel pijn dat je dat denkt๐Ÿ˜…
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#4
Keal keal keal wat laat ie oe goan. Welkom in 2021 ๐Ÿฅ‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."