Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 gram Pandora truffels: wat een ervaring

15 gram Pandora truffels: wat een ervaring

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KaleidoscoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al eerdere ervaringen met truffels (hollandia, utopia, mexicana en mix van hollandia en utopia), ketamine, xtc/mdma, 2cb, wiet, hasj en salvia.

Om 17u12 at ik 15 gram Pandora truffels. Het moment was er, het voelde goed. Erna ging ik douchen, trok m’n onesie aan en toen begonnen de truffels in te werken. Mijn vriendin was in de kamer naast mij aan het werken dus het felle licht was nog aan waardoor ik me wat angstig voelde.

Ik merkte dat ik het moeilijk had met loslaten en dat de truffels heel snel inwerkten wat ik niet gewend was. Ik vergeleek mezelf met mijn allerkleinste plantje ‘Marcel de pannekoekenplant’, en nam hem ook mee in mijn trip. Dit gaf me een gevoel van veiligheid en zorgde ervoor dat ik langzaam kon wegglijden in mijn trip.

Rond 18u15 kwam mijn vriendin me joinen. We deden het licht uit en zetten mijn sterprojector aan, haalden glowsticks en mijn diffraction brilletjes boven. Even later zette ik een lofi afspeellijst op en ik was vertrokken.

Het eerste deel van de trip bouwde op naar intense gevoelens van euforie. Mijn vriendin gaf me een kleine tekenopdracht en ik was helemaal vertrokken. Ik startte met een kleine kader en opeens zat ik in het spel Among US en had ik allerlei theorieën uitgewerkt waarom dat spel zo heette. Ondertussen wou ik een huis tekenen, maar dit lukte niet dus dan leek het op een kanon dat schoot in een tas thee en ertussen stond een kleine sus. Mac n Cheese leek in mijn ogen ook heel verwant aan het nummer drie, maar hoe ik daar geraakt ben, i have no idea.

Tegen 19u had ik de trippy glasses ontdekt en paradeerde ik hier mee rond. Ik wou alles zien en keek dus ook van bovenaf naar mijn projector en ik kon het gevoel dat ik heb als ik feest, letterlijk zien. Ik kon het gevoel zien, dit bracht heimwee en een bleitje mee. Na enkele minuten had ik het gevoel dat ik zweefde in het heelal, zeker met de bril en als ik keek middenin de projector. Het was allemaal zo magisch. Ondanks dat dit een projectie was, had ik het gevoel dat ik de planeten kon vastgrijpen

Aangezien ik niet zo zot ben van water drinken maakte mijn vriendin een theetje, ze moest hiervoor het oranje lampje aandoen. Ze leek het mooiste mensje op aarde die ik ooit al heb gezien (nuchter is dit ook zo). Ik moest en zou haar knuffelen en deze knuffel was echt mindblowing. Toen ik haar een knuffel gaf, in dit oranje licht voelde ik mezelf opladen, ik voelde zoveel warmte en liefde.

Nadien gingen we gaan liggen in bed en keken we naar de projectie van de starprojector samen met de lasertjes. Ik kon zoveel zien, van wolken tot boten tot handen die een verhaal vertelden.

In mijn natrip was ik vooral aan het nadenken over kwallen, met name bioluminescence, de gulden snede en het getal 3.

Rond 21U kwam er nog even een vriendin lang en hebben we allemaal lekker Indisch gesmuld.

Verder vond ik het zo vreemd, de wereld. Mijn vriendin vertelde me dat men op de noordpool op het ijs dingen legt zodat het minder snel smelt, maar i mean de productie ervan en vervoer enzo zorgt er toch voor dat het ijs sneller smelt. Alsook hoe wij evolueren, hoe zijn we van de big bang opeens naar een wereld vol technologie gegaan, van niets naar iets. Waarom leven we gewoon niet naakt (want milieugewijs)

Nadien nog even een serietje gekeken en gaan slapen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk ook vaak na over het getal 3.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Getal 999. Of 666.
Le diablo....!
Op heel veel drugs reist deze mee, en krijgt hij een kans om naar binnen te klimmen in de geestesbeleving, dan ga der maar klaar voor staan.
Klaarstaan om oorlog te gaan voeren.
Want die krijg je dan.
Gegarandeerd.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Getal 999. Of 666.
Le diablo....!
Op heel veel drugs reist deze mee, en krijgt hij een kans om naar binnen te klimmen in de geestesbeleving, dan ga der maar klaar voor staan.
Klaarstaan om oorlog te gaan voeren.
Want die krijg je dan.
Gegarandeerd.
Klik om te vergroten...
Is dat jou beleving van het getal 3? Ik zie 3 als het getal van het alternatief, de onregelmatigheid, het avontuur. Maar 3 is ook kleur, en een stevige vorm, dynamiek.

Ik heb daar verder helemaal geen numerologische of occulte ideeën bij, ik ben gewoon een nerd die houdt van een getal 3 haha 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Getal 999. Of 666.
Le diablo....!
Op heel veel drugs reist deze mee, en krijgt hij een kans om naar binnen te klimmen in de geestesbeleving, dan ga der maar klaar voor staan.
Klaarstaan om oorlog te gaan voeren.
Want die krijg je dan.
Gegarandeerd.
Klik om te vergroten...
Als je vecht tegen de duivel dan heeft hij al gewonnen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu ben ik benieuwd, @ Mindless, hoe jij tot deze vaststelling komt/ gekomen bent.
Ik vecht al vele, vele jaren tegen de ( drank) duivel.
Gedurende deze lange tijd heeft de diablo nog noooooit gewonnen....ik moet alert blijven, en zonodig het slaghout erbij pakken.
Doe ik dit niet, pas dan wint hij, en zet ik het zo weer op een zuipen.
Met te vechten gaat deze diablo
n i e t winnen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Nu ben ik benieuwd, @ Mindless, hoe jij tot deze vaststelling komt/ gekomen bent.
Ik vecht al vele, vele jaren tegen de ( drank) duivel.
Gedurende deze lange tijd heeft de diablo nog noooooit gewonnen....ik moet alert blijven, en zonodig het slaghout erbij pakken.
Doe ik dit niet, pas dan wint hij, en zet ik het zo weer op een zuipen.
Met te vechten gaat deze diablo
n i e t winnen!
Klik om te vergroten...
Als je met vechten alert blijven bedoeld, dan ben ik het helemaal met je eens: je zult altijd alert moeten blijven.

Ik bedoelde het meer als weerstand bieden in de zin van: angst hebben voor. Dit topic gaat ook over psychedelica en wanneer je "de duivel" daarmee lijkt te ervaren, moet je daar juist niet tegen gaan vechten. Juist niet weerstand bieden. De "duivel" is natuurlijk jezelf, ofwel je ego, ofwel je lagere aard. Je kunt niet van jezelf winnen door tegen jezelf te vechten. Jouw weerstand is de levenskracht van de duivel. Het enige waar de duivel niet tegen kan, is om geliefd te worden. Als je in eerste instantie al je lagere aard, dat wil zeggen je gevoelens van angst en verlangen, tegemoet komt met begrip en compassie, zoals je een klein kind ook zou horen te behandelen, dan was er al geen noodzaak geweest om die gevoelens te verdoven met allerlei drugs. De duivel is in mijn ogen ook precies dat: het is het verwaarloosde kleine kind in onszelf dat in het onderbewuste weg is gedrukt en van daaruit onze levens soms (of vaak, hangt er vanaf) saboteert. Als je dat ziet als een soort indringer van buitenaf, dan ga je er nooit vanaf komen en zul je je hele leven in die angst blijven zitten dat het zijn kop weer eens opsteekt. Want dat kleine kind, wat voor een etter het ook is, is deel van jou en heeft juist liefdevolle aandacht nodig. Vechten daartegen zal "hem" alleen maar sterker maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."