Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e goede trip

2e goede trip

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DaanskiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag 29 mei was het dan weer zo ver. Mijn 4e trip bijna de volle dosis. Ik had bij Zamnesia 15 gram Valhalla gekocht. Dit omdat ik bij de lagere na genoeg geen effect had. Al weken hing (uit angst en voorzorg) 13 gram in mijn hoofd. Dus zo gezegt zo gedaan. Ik heb de grote brokken verkruimeld en in de stracciatella yoghurt gedaan en dit gegeten. 20 min laten daar kwam hij direct opzetten, dus niet langzaam en subtiel. Maar meer van “hier, incasseert maar even”.

Het begon met het adem effect van de tv, de heksen bewogen.
En we hebben op het plafon van die popcorn spul zitten. Och mensen dat bewoog alle kanten op.
Ik gierde het uit van lachen tot in de bank gezogen gevoel effect. Ik voelde qua tijd dat ik al uren in de trip zat ter wel we net 1 uur bezig waren.

Bij het 3e uur leek ik een een door stap te willen maken van trip level 3 naar trip lvl 4. Ik stond namelijk in een soort hal uitkijkend naar buiten. Tussen de pilaren zag ik een kaleidoscope aan kleuren. Op het moment dat ik daar naar toe wilde gaan, voelde ik een soort touw/arm die mij met “geweld” terug trok. En voelde woede opkomen en draaide me om en keek me zelf aan. En daarna werd ik terug gegooid naar trip lvl 2

Even later voelde ik dat ik me zelf gevoelsmatig uit mijn oud huid trok (soort vervelling) ik zag een zwart hoop prut met negatieve energie liggen.

En toen daalde ik weer langzaam terug naar de aarde.
Was erg moe en brak.
Ik heb 2 vragen

  1. Die vervelling of uit een pop komen gevoel wat is dat?
  2. Dat ik zo woedend was en naar me zelf keek, was dit mijn ego?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik snap er eigelijk helemaal niks van maar ik heb 1 x met truffels gehad’ dat ik woedend naar voor keek en vol aggresie zat
vond t opzich een fijn gevoel voor dat momentje
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
mitchieee zei:
ik snap er eigelijk helemaal niks van maar ik heb 1 x met truffels gehad’ dat ik woedend naar voor keek en vol aggresie zat
vond t opzich een fijn gevoel voor dat momentje
Klik om te vergroten...
Had je vermoedelijk nog opgekropte agressie / ruzie met iemand?

Heb dat zelf nooit gehad


@Daanski
Mooi geschreven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."