Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FDCK. K-HOLE!

2FDCK. K-HOLE!

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit overkwam mij gisteren , toch even het vermelden waard.
Nieuwe vendor, goed produkt, en ietsje teveel genomen.
En dan lag ik daar tussen de potmeters op de grond...
Goede Temperatuur, mooi geel/oranje zonlicht.
Ik lag te liggen, en heb totale rust ervaren.
Rustig mijn gedachten laten gaan, bewegen was er even niet meer bij.
Wat een oase van rust.
Heerlijk eigenlijk.
Ik kan me nu voorstellen, dat men deze " hole" zoekt.
Maar dat ga ik niet meer doen, ik weet niet, Of het link is, deze toestand....
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kon je je niet meer bewegen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Dit overkwam mij gisteren , toch even het vermelden waard.
Nieuwe vendor, goed produkt, en ietsje teveel genomen.
En dan lag ik daar tussen de potmeters op de grond...
Goede Temperatuur, mooi geel/oranje zonlicht.
Ik lag te liggen, en heb totale rust ervaren.
Rustig mijn gedachten laten gaan, bewegen was er even niet meer bij.
Wat een oase van rust.
Heerlijk eigenlijk.
Ik kan me nu voorstellen, dat men deze " hole" zoekt.
Maar dat ga ik niet meer doen, ik weet niet, Of het link is, deze toestand....
Klik om te vergroten...

Beetje jammer dat je niet wat dieper ingaat op je ervaring. Ik heb nog nooit geholed, ook nooit de intentie gehad, maar heb talloze keren ketamine gebruikt. Het blijft tot de dag van vandaag de meest bizarre niet te plaatsen drug die ik heb geprobeerd. Zelfs LSD kan ik beter omschrijven aan iemand. Maar als iemand mij zou vragen hoe ketamine nou precies is zou ik het alleen vaag en onduidelijk kunnen omschrijven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist daarom is een hole erg moeilijk om te beschrijven, al helemaal gedetailleerd.
Ik zal het nu toch proberen.

Na het innemen, oraal, van een te grote dosis, klapt deze er dan ook zeer snel al in.
Binnen 5 minuten al kon ik hem voelen aankomen.
Dosis was ca. 300 mg, ikzelf ben1meter 86, 78 kg zwaar en afgetraind. Voorzover dat nog lukt met die kutrugpijn...

Ik was bezig met het uit een doos uitzoeken van potmeters.
Het logisch redeneren, en uit kunnen zoeken, dat stagneert, maar rondgeleid komt heel gewoon, onvervormd binnen.
Ik lag op de grond, en sloot half mijn ogen.
En daarna kon bij eigenlijk niets meer dan liggen, en go with the flow.
Bewegen is bijna onmogelijk. H
Het wordt een soort van Mediteren eigenlijk, maar die rust die je dan krijgt...werkelijk ontzettend fijn om te ervaren!
Deze hole heeft ongeveer een half uur tot drie kwartier geduurd.
Langzaam komt het norm aslle verloop van functies weer terug.
Deze hele dag dus....géén auto bestuurder spelen!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een keer een soort hole gehad op dit spul. Super nice. Ik zal er ook een reportje van schrijven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doen!!
Ik ben zeer benieuwd!
En 2cbfly, is tinnef!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Juist daarom is een hole erg moeilijk om te beschrijven, al helemaal gedetailleerd.
Ik zal het nu toch proberen.

Na het innemen, oraal, van een te grote dosis, klapt deze er dan ook zeer snel al in.
Binnen 5 minuten al kon ik hem voelen aankomen.
Dosis was ca. 300 mg, ikzelf ben1meter 86, 78 kg zwaar en afgetraind. Voorzover dat nog lukt met die kutrugpijn...

Ik was bezig met het uit een doos uitzoeken van potmeters.
Het logisch redeneren, en uit kunnen zoeken, dat stagneert, maar rondgeleid komt heel gewoon, onvervormd binnen.
Ik lag op de grond, en sloot half mijn ogen.
En daarna kon bij eigenlijk niets meer dan liggen, en go with the flow.
Bewegen is bijna onmogelijk. H
Het wordt een soort van Mediteren eigenlijk, maar die rust die je dan krijgt...werkelijk ontzettend fijn om te ervaren!
Deze hole heeft ongeveer een half uur tot drie kwartier geduurd.
Langzaam komt het norm aslle verloop van functies weer terug.
Deze hele dag dus....géén auto bestuurder spelen!
Klik om te vergroten...
Hmm, dat klinkt als mijn eerste (tevens enige) ketamine ervaring.

Enkele minuten nadat ik de gekregen dosis had gesnoven (op een bankje in het park, van en samen met een jongen die ik betrouwbaar acht en zijn drugs idem) kon ik niks anders dan gaan liggen op de grond. Bewegen kon ik niet, en wat ik nog weet is dat ik dacht “dit is vaag. Dit is vaaaaag”

Het is niet te omschrijven. Het gevoel was, tja het was eigenlijk dat, niets. Het leek op rust. Geen gedachten, geen gevoelens, ook geen beweging dus. Geen 1 vinger kon ik bewegen. Ik weet niet precies hoe lang het duurde, het is te lang geleden.

Als ik de 2 ervaringen hierboven lees; heb ik een k-hole gehad?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Beetje jammer dat je niet wat dieper ingaat op je ervaring. Ik heb nog nooit geholed, ook nooit de intentie gehad, maar heb talloze keren ketamine gebruikt. Het blijft tot de dag van vandaag de meest bizarre niet te plaatsen drug die ik heb geprobeerd. Zelfs LSD kan ik beter omschrijven aan iemand. Maar als iemand mij zou vragen hoe ketamine nou precies is zou ik het alleen vaag en onduidelijk kunnen omschrijven.
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens. Dat zeg ik ook vaak. De meeste drugs zijn nog wel enigszins te beschrijven, maar bij ketamine en andere disso’s kom ik niet veel verder dan dromerig (lage dosis), en vaag en heel scheef op hogere doseringen. Het zijn vaak heel bizarre, onduidelijke ervaringen waarbij je half in deze realiteit zit en half niet - ofzo.

Zelf heb ik de eerste keer dat ik ketamine nam (hele tijd geleden) DENK ik achteraf een K-hole gehad, weet het niet zeker (mensen hadden het in de comments gesuggereerd); de keren erna nooit meer dat zelfde gehad want lager gedoseerd. Vind dat trippy rondzweven in allerlei gedachten en werelden in je hoofd interessanter dan de K-hole world, voor zover ik die dus ken. Report staat ergens op het forum nog. Ik vond de ‘K-hole’ niet warm of gezellig, maar ook niet heel erg beangstigend, wel heel hele vreemde ervaring. Ik had toen nog geen ervaring met drugs waarvan je helemaal ‘weg bent van hier’ bent zoals DMT, dus die keta-ervaring overviel me destijds enigszins.

* Edit, even link naar dat oude report teruggezocht voor mocht je het willen zien: https://drugsforum.nl/threads/eerst...atheid-en-een-witte-mechanische-wereld.61751/

Maar ik zeg dus absoluut niet met zekerheid dat dit de ervaring van een K-hole is. Op het moment van schrijven van dat report dacht ik dat dat ‘gewoon’ een ketamine-ervaring was. Ik moet het eigenlijk gewoon een keer opzoeken om het zeker te weten, die hole, maar ik weet niet of dat me zo trekt. Het verdovende en de mist in je hoofd daarna vind ik storend. Bij ketamine dan. 2-FDCK maar eenmalig ervaring mee en 3-MeO-PCP is sowieso minder verdovend (maar ook moeilijk om mee te holen denk ik).

@De Zandman, klinkt alsof je een mooie ervaring had! ✨🌈💥
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zie btw nu dat dit al een oud report is, lol. Ach ja, toch interessant. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."