#1
Dat is ook echt heel lastig! En toch is dat wel wat je leert bij psychedelicagebruik... Zoals @Thunderdome ook zo mooi verwoord hier:Het ergste waaraan ik me moeilijk kon overgeven was het verliezen van controle over eigen gedachte.
Uiteindelijk na een jaar lang reflecteren op de trip en het daarna nog eens te proberen heb ik leren "los te laten". En wat er dan gebeurd.. dat is lastig in woorden uit te drukken. Gewoon liefde![]()
Ook van moeilijke trips of bad trips kun je leren. Je geeft zelf al aan dat je mensen met een psychose nu beter kunt begrijpen bijvoorbeeld.
Eens...Over de bad trip.. ja.. Ik denk dat het vooral onervaren is in combinatie met de dosis.
En ook eens! Alhoewel het natuurlijk geen noodzaak is om door te gaan met trippen. Er zijn ook mensen die trippen gewoon niet prettig vinden en dat is ook okay. Dan zou je altijd nog kunnen genieten van andere drugs zoals mdma of 6-apb die veel minder risico op een negatieve ervaring geven.Volgende keer dus lager doseren of probeer een wat lichter/makkelijker te sturen tripmiddel zoals 2CB![]()