Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd - Wat een nacht

1p-lsd - Wat een nacht

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fr8484 zei:
Het ergste waaraan ik me moeilijk kon overgeven was het verliezen van controle over eigen gedachte.
Klik om te vergroten...
Dat is ook echt heel lastig! En toch is dat wel wat je leert bij psychedelicagebruik... Zoals @Thunderdome ook zo mooi verwoord hier:

Thunderdome zei:
Uiteindelijk na een jaar lang reflecteren op de trip en het daarna nog eens te proberen heb ik leren "los te laten". En wat er dan gebeurd.. dat is lastig in woorden uit te drukken. Gewoon liefde :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ook van moeilijke trips of bad trips kun je leren. Je geeft zelf al aan dat je mensen met een psychose nu beter kunt begrijpen bijvoorbeeld.

Thunderdome zei:
Over de bad trip.. ja.. Ik denk dat het vooral onervaren is in combinatie met de dosis.
Klik om te vergroten...
Eens...

Thunderdome zei:
Volgende keer dus lager doseren of probeer een wat lichter/makkelijker te sturen tripmiddel zoals 2CB :)
Klik om te vergroten...
En ook eens! Alhoewel het natuurlijk geen noodzaak is om door te gaan met trippen. Er zijn ook mensen die trippen gewoon niet prettig vinden en dat is ook okay. Dan zou je altijd nog kunnen genieten van andere drugs zoals mdma of 6-apb die veel minder risico op een negatieve ervaring geven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fr8484 zei:
Nee, dit was voor ons de eerste keer



Knap werk, m’n ogen open houden was al heel moeilijk



Bouwjaar 84

Deze ervaring is van een jaar geleden, maar heeft ons veel bewuster gemaakt van risico’s. Ik had daarvoor enkel leuke dingen gelezen over trippen, en ja een bad trip… dat gebeurt mij toch niet. Ik denk achteraf dat het met mij wel meeviel maar ik werd meegezogen in de angst van mijn partner. Ik denk niet dat we dit weer gaan doen. Ben sindsdien wel bang om nieuwe en onbekende stoffen te gebruiken. Zo heb ik nog 6-apb en 5-mapb liggen - maar nog niet gebruikt omdat ik niet goed weet wat de uitwerking zal zijn.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je reactie! Ik kom hier straks even terug om weer te reageren (zit nu in de bus), maar 6-APB en 5-MAPB zitten in dezelfde categorie als XTC, dus daar zal je waarschijnlijk niet zo van versteld staan. LSD is wat dat betreft totaal anders!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."