Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijkheid en overgeven

Misselijkheid en overgeven

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpeedPiet zei:
ik zal ghb echt afmeten voortaan man is al zo moeilijk te doseren hahaha en door die speed is je tolerantie veel hoger
Klik om te vergroten...
Ja normaal doen we gewoon elk 1flessendopje en uur of twee, kan soms paar uur uitlopen, pakken we nog eentje bij etc. Het enige waar ik vergeet op te letten em zeker als ik scheef ben na men eerste is om hetzelfde dopje te gebruiken. Mijn salontafel kan soms zo chaotisch zijn dat ik er zelf ni meer aan uitgeraak hoe sommige spullen der ooit in de eerste plek zijn kome te ligge. En ja dan kan je wel een keer, en chaot die ik dan nog ben heb het al veel voorgehad elke keer puur door verstrooidheid of te laat aan denken. En dan pak je een random dopje da 2x zo hoog is en je kan wel raden hoe dat meestal afloopt. Neeh joh denk dat ik ermee ga stoppen voor ik er misschien te gewend aan ben of te graag begin te doen.
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi lieve mensen,
Misschien is er iemand die antwoord kan geven op de vraag naar aanleiding van onderstaande report. Zoals jullie elders op deze site kunnen lezen houden mijn vriend en ik wel van het gebruik van verschillende middelen. We stemmen ons gebruik altijd op elkaar af, waarbij ik iets meer neem dan hij. Ik ben een man van 1m94, 92 kg en hij is een man van 168 en 65 kg. We eten meestal iets lichts voor we chems nemen. Ons "gebruikelijke" combi is ghb en later 3mmc of 4mmc (soms met keta). We nemen dan meestal maximum 2 keer bij over een periode van 9 tot 10 uur, dus ongeveer om de drie uur. We nemen overigens de mmc en keta rectaal. Rectaal nemen van ghb, zoals ik in een ander report noem, zijn we mee gestopt. Nu gebeurt het de laatste tijd regelmatig dat mijn vriend na de 2e keer nemen misselijk wordt en moet overgeven. Soms beperkt het zich tot 1x, soms gewoon 4 tot 5 keer gedurende de hele periode dat we wappen. In het begin dachten we dat het aan het tussendoor roken lag, maar ook als er tussendoor niet wordt gerookt, doet het zich toch regelmatig voor. Daarna dachten we dat het aan de combi met keta lag, maar ook zonder keta gaat het soms mis. Het rare is dat ik er totaal geen last van heb. Na het overgeven gaan we weer lekker door met de seks, maar toch is het een rare / vervelende onderbreking. Ook omdat hij daarna natuurlijk helemaal leeg is.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en / of heeft iemand tips hoe dit te voorkomen?
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bij mij helpt, is 1 uur vooraf Sulpiride 100mg nemen. In lage dosis heeft het een kalmerende werking op darmen en maag. Het werkt tussen 4 en 8 uur.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dutchversa1972 zei:
Hoi lieve mensen,
Misschien is er iemand die antwoord kan geven op de vraag naar aanleiding van onderstaande report. Zoals jullie elders op deze site kunnen lezen houden mijn vriend en ik wel van het gebruik van verschillende middelen. We stemmen ons gebruik altijd op elkaar af, waarbij ik iets meer neem dan hij. Ik ben een man van 1m94, 92 kg en hij is een man van 168 en 65 kg. We eten meestal iets lichts voor we chems nemen. Ons "gebruikelijke" combi is ghb en later 3mmc of 4mmc (soms met keta). We nemen dan meestal maximum 2 keer bij over een periode van 9 tot 10 uur, dus ongeveer om de drie uur. We nemen overigens de mmc en keta rectaal. Rectaal nemen van ghb, zoals ik in een ander report noem, zijn we mee gestopt. Nu gebeurt het de laatste tijd regelmatig dat mijn vriend na de 2e keer nemen misselijk wordt en moet overgeven. Soms beperkt het zich tot 1x, soms gewoon 4 tot 5 keer gedurende de hele periode dat we wappen. In het begin dachten we dat het aan het tussendoor roken lag, maar ook als er tussendoor niet wordt gerookt, doet het zich toch regelmatig voor. Daarna dachten we dat het aan de combi met keta lag, maar ook zonder keta gaat het soms mis. Het rare is dat ik er totaal geen last van heb. Na het overgeven gaan we weer lekker door met de seks, maar toch is het een rare / vervelende onderbreking. Ook omdat hij daarna natuurlijk helemaal leeg is.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en / of heeft iemand tips hoe dit te voorkomen?
Klik om te vergroten...
Vorige week donderdag werd de nieuwsgierigheid me toch gewoon teveel en hebk voor het eerst vloei geprobeerd. Sinds dien heb ik denk ik een tiental doppen al verzet en begon op de 2e of 3e ineens super misselijk te worden. Ik had ietsje ervoor eindelijk gegeten want moet er mss bijzeggen dat ik ook pep doe tegelijk, weet niet of dat een verschil maakt. Nadat ik een uurtje of 2 ko was gegaan heb ik 3x op 1/2u tijd moeten overgeven da het ni schoon was. Dat was woensdag en ik was zodanig slecht dat ik er niet meer ben aangekomen... tot gisteren. Deze keer lag er niks op mn maag ofzo dus had me er ook geen zorgen meer over gemaakt. Maar ik had toch wel juist hetzelfde voor zeker. Ik denk dat het bij mij misschien komt omdat ik het zo puur opjas en achteraf doorspoel met wat ice t ofzo ipv het te mengen. Ben er waarschijnlijk gewoon gevoelig aan ofzo zeker 🤷‍♀️
nog veel succes en hoop dat jullie een oplossing vinden🌹
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kota zei:
Vorige week donderdag werd de nieuwsgierigheid me toch gewoon teveel en hebk voor het eerst vloei geprobeerd. Sinds dien heb ik denk ik een tiental doppen al verzet en begon op de 2e of 3e ineens super misselijk te worden. Ik had ietsje ervoor eindelijk gegeten want moet er mss bijzeggen dat ik ook pep doe tegelijk, weet niet of dat een verschil maakt. Nadat ik een uurtje of 2 ko was gegaan heb ik 3x op 1/2u tijd moeten overgeven da het ni schoon was. Dat was woensdag en ik was zodanig slecht dat ik er niet meer ben aangekomen... tot gisteren. Deze keer lag er niks op mn maag ofzo dus had me er ook geen zorgen meer over gemaakt. Maar ik had toch wel juist hetzelfde voor zeker. Ik denk dat het bij mij misschien komt omdat ik het zo puur opjas en achteraf doorspoel met wat ice t ofzo ipv het te mengen. Ben er waarschijnlijk gewoon gevoelig aan ofzo zeker 🤷‍♀️
nog veel succes en hoop dat jullie een oplossing vinden🌹
Klik om te vergroten...
ik zal ghb echt afmeten voortaan man is al zo moeilijk te doseren hahaha en door die speed is je tolerantie veel hoger
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wellicht je gebruik beperken tot 1 soort drugs. Overgeven is een teken van je lichaam dat er iets niet lekker in je maag zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."