#1
Ja normaal doen we gewoon elk 1flessendopje en uur of twee, kan soms paar uur uitlopen, pakken we nog eentje bij etc. Het enige waar ik vergeet op te letten em zeker als ik scheef ben na men eerste is om hetzelfde dopje te gebruiken. Mijn salontafel kan soms zo chaotisch zijn dat ik er zelf ni meer aan uitgeraak hoe sommige spullen der ooit in de eerste plek zijn kome te ligge. En ja dan kan je wel een keer, en chaot die ik dan nog ben heb het al veel voorgehad elke keer puur door verstrooidheid of te laat aan denken. En dan pak je een random dopje da 2x zo hoog is en je kan wel raden hoe dat meestal afloopt. Neeh joh denk dat ik ermee ga stoppen voor ik er misschien te gewend aan ben of te graag begin te doen.ik zal ghb echt afmeten voortaan man is al zo moeilijk te doseren hahaha en door die speed is je tolerantie veel hoger